Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tatra propustí téměř dvě stě dalších zaměstnanců, příslib práce nedostanou

Odboráři kopřivnické automobilky Tatra nepřesvědčili vedení firmy, aby nastavilo lidem, které hodlá propustit kvůli nedostatku zakázek, lepší podmínky. Posledně propuštění zaměstnanci dostali slib, že se vrátí do firmy, až se situace na trhu zlepší - nově propuštění takový příslib nezískají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ingchemik

Bohužel

to není jen o propouštění a přijímání. OK je to tam, kde je možno přijímat a propouštět agenturní pracovníky na jednodušší práce. Horší je to v případě, že je nutno propustit stovky zkušených zaměstnanců. Po roce se začnou přijímat a zaškolovat noví. Když se konečně za vynaložení nemalých nákladů zaučí, jsou opět propuštěni. A tak pořád dokola.

Zadarmo to není...

0/0
29.9.2010 22:10

Eda.Hans

Smůla je, že Havel zastavil Tatra joint venture v Číně,

páč tehdy v 90tejch letech a for byl že asi 15 aut tam Tatra smontovala už někdy 1988-89..se plánoval společnej podnik v Číně. Sice to začlo spartánskejma podmínkama, ale pamětníci a bejvalí manažeři potvrdí, že se to rozvíjelo velmi slibně. Tehdy ale do toho vlezla politika a Havel to nechtěl rozvíjet, páč komunistická Čína koneckonců ani lidem tady nevonělo. Ovšem kdyby to rozjeli, tak by to byl strašnej for, protože nikdo se tam ze západních firem nechytl, italové s Ivecem, nic, francouzi totálně vyhořeli a jedinej kdo tam dneska seká kamion za kamionem je německej MAN. Páč němcí tušili ten potenciál trhu jako prase už v tom roce 90 a když naši politici vítali Dalajlámu tak se Kohl naopak sbalil a jel jako jedinej dojednávat s Čínou kšefty.Dalajlámu v Německu přijali maximálně na úrovni starosty, ve Francii taky, nikdo si nedovolil poškodit je hospodářsky a vyřadit z těchle kšeftů. No a Kohl tam dohodl neskutečný, MAN, Siemens, ti tam maj dneska 20.000 zaměstnanců.

0/0
29.9.2010 17:32

Eda.Hans

Re: Smůla je, že Havel zastavil Tatra joint venture v Číně,

Tyhle filiálky generujou neskutečný zisky a zatáhnou tim s rezervou slabý prodeje v Evropě.Amíci sou pak rádi, že získali kontrolu nad Tatrou, páč dobrý auta to sice jsou, ale je to zbytečná konkurence zvlášt pro teritoria s jejich zájmem, tj. střední a dálnej východ.Tam potřebujou těm armádám dodávat svoje systémy a svoje zbraně a ne nějakou tatru. Tak to nechají pomalu pod rouškou že jako nejsou zakázky zlikvidovat.

0/0
29.9.2010 17:33

nemo1234

ze tam nezajede

sasek vasek papa tunel mohl by tam prednest referat o kvalitne zprivatizovanem podniku jako v kutne hore

0/0
29.9.2010 16:42

paprna

Re: ze tam nezajede

Ale prd, na vine je management.

0/0
29.9.2010 16:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.