Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena, která zabila nožem opilého manžela, dostala sedm let

Sedmiletý trest dostala od ostravského krajského soudu šedesátiletá Dáša Kovaříková z Budišova nad Budišovkou. Letos v dubnu zabila nožem manžela. Soudce vzal mimo jiné v potaz, že obětí byl alkoholik, manželé se dlouhodobě hádali a žena svého činu po celou dobu litovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bitkar

prekvalifikovat

ja bych to prekvalifikoval na sebeobranu. Dyt v dobu, kdy ho bodla na ni trval utok, ktery tak odvratila. Byla zena, slabsi. Maximalne neprimerena sebeobrana, ale i to by si nezaslouzila. Nesnasim takovy slabochy jako byl jeji starej. Tusim si to zaslouzil a pral bych to samy i ostatnim takovym.

0/0
11.11.2010 9:01

Roger.Wilco

Re: prekvalifikovat

R^

0/0
11.11.2010 9:37

Eureka!!!

statem podporovane opilectvi nema problem s dusledky

kdyby misto toho hulil marihuanu, byl by se na zenu usmival a byl nazivu a oby by byli stastni :-)

0/0
10.11.2010 20:17

daliborovo

nedokonalá legislativa podporuje krutost opilců....

Vysoce nekvalitní hodnocení této vykořisťované ženy. Legislativa v této oblasti je stále nedokonalá, jako samé lidstvo.

Hodnocení tohoto případu je nespravedlivé. Žádné polehčující okolnosti, zajímavé jakou výši trestu dostane opilý chlap za volantem, který zabije chodce a ujede z místa nehody. ????? ;-€???

0/0
10.11.2010 20:15

mARKETAVIK

Je to příliš tvrdý trest!!!

Je to nesmyslně tvrdý trest, pro ženu, která byla dlouhodobě týraná a napadená alkoholikem. Pro srovnání: zeť Ondřeje Neffa chladnokrevně zavraždil jeho dceru, vzornou matku svého dítěte, jenom oproto, že s ním už dál nechtěla žít a navrhla mu v klidu rozvod. Pak ji zakopal a celou dobu předstíral, že jí nemůže najít. Nikdy nad činem neprojevil lítost, pouze sám nad sebou. A tento chladnokrevný vrah dostal 10 let, skroro to samé, co tahle týraná paní, co vzala v afektu nůž na agresivního alkoholika? A která činu lituje a přiznala se k němu?

České soudy by se měly stydět!!!

Doufám, že jí prezident dá milost!

0/0
10.11.2010 19:09

philip77

souhlasim

po dlouhe dobe vyrok soudu, se kterym mohu souhlasit !!

0/0
10.11.2010 18:38

Lady Humussprey

Podle mě je to naprosto a nepochybně zabití

Je to jasný případ pro Klause, aby ji trest změnil na podmínku. Té ženě je šedesát a to už je hodně na hraně, aby si našla slušného partnera a měla šanci si užít, o co ji ten ožera připravil. Obávám se však, že Klaus a lidskost je nebe a peklo. Já třeba nikdy nepřestanu v tom nejlepším vzpomínat na prezidenta Svobodu. Bydlela u nás žena, muže měla dobrého, ale jak se opil, tak byl horší než Ruda Polanecký, jen s tím rozdílem, že chrlil sprosté nadávky na Svobodu a ne na Paroubka. Když si vykoledoval, že ho dali do vazby, tak měl ženu v sedmém měsíci. Ta s pláčem běžela na prezidentskou chatu, poprala se s ochrankou, ale slyšení u Svobody si dobyla. Nechal si vyprávět, jaké věci o něm ten její hrdina vykládal a smál se až plakal. Druhý den, toho jejího trubku dal propustit.

0/0
10.11.2010 17:10

Eureka!!!

Mucho vy jste asi neslysel diagnozu Battered woman syndrom?

Ceska justice je totalne nemozna. :-/

0/0
10.11.2010 15:52

Lapan

Té paní je mi upřímě líto

a plně chápu situaci,do kterém se dostala a taky to,že pro ní bylo nemožné od té vožralecké zrůdy utéct, její děti tedy utekly,ale evidetně už neměly sílu zachránit svoji matku,protože ta ožralecká zrůda už pro ně dávno nebyla otcem. Takto to zkončit nemělo,ale přesto je to jednoznačné NEUMYSLNÉ ZABITÍ V AFEKTU né vražda to by ta nešťastná žena musela plánovat dopředu,ale ona se jen zoufale bránila,protože NORMÁLNÍ MYSLÍCÍ  muž se nikdy za žádnou cenu nesmí ženy nijak agresivě dotknout natož jí udeřit pěstí do nosu až jí ho zlomí jako této pani,která po té rána od vožralce UTEKLA DO KUCHYNĚ,aby se OŠETŘILA jenže ta zrůda šla za S ÚMYSLEM ji dorazit - jak jinak by ho mohla bodnout ? A jak jinak by ho mohla bodnout DVĚMA noži,kdyby jeho útok nepokračoval ? Kdyby někam zalezl a nešlel za ní nic by se mu nestalo,ale on za ní šel a asi nebyl moc milej. Prostě tato žena byla z vraždy obviněna NEPRÁVEM a měla by být osvobozena,protože se hned po činu udala sousedovi policistovi.

0/0
10.11.2010 15:34

Kidkid

Re: Té paní je mi upřímě líto

Ta paní dostala právem trest za vraždu. A Vaše zcestné nápady, že muž nesmí dát ženě facku padly v době kdy ženy se chtěly rovnat s muži a vydupaly si emancipaci.

To co tu píšete jsou Vaše zcestné výmysly a ne skutečnost. Nejednalo se o vraždu v afektu. To by bodla jen jednou a zavolala ihned záchranku. Měla dostat trest za vraždu 1. stupně.

0/0
10.11.2010 16:16

bury76

Re: Té paní je mi upřímě líto

Možná, že kdyby nepoužila ten druhý nůž tak je po smrti ona! S agresivním alkoholikem jste se asi ještě nesetkal, že. Nejspíš měla v životě očistec.

0/0
10.11.2010 17:06

Kidkid

Re: Té paní je mi upřímě líto

Já se s takovým setkal a pokud jej nikdo nedráždil, tak byl jako beránek. Kdyby nepoužila vůbec žádný nůž a utekla z bytu, tak její manžel ještě žil, zodpověděl by se z ublížení ženě a skončil v protialkoholní léčebně.

To je ovšem kdyby.......

0/0
10.11.2010 17:57

maurizio

Re: Té paní je mi upřímě líto

Facka neni rozbity nos... a kdo nezazil domaci nasili, tak nevi o cem mluvi .... nasili fyzicke a psychicke, trvajici leta ... moje tchyne mivala cerne podlitiny po celem tele ... odejit nechtela, protoze bylo vsechno jeho a stejne by ji nekde nasel. Jistym individuim nestaci vykazat, na to kaslou a do smrti je nikdo nezavre. ( Jo, nakonec zemrela. Nevyplnilo se ji ani prani prezit ho o nekolik tydnu, aby si mohla vyzkouset, jak se zije bez tyrana.)

0/0
10.11.2010 19:47

hasmen

Z Budišova nad Budišovkou

Hmm,to je poslední dobou známé místo od soudu...

0/0
10.11.2010 14:33

eloelo

málo nebo moc

Soud musí brát v úvahu, že když bude příliš shovívavý, mohl by poskytnout návod - jak se zbavit nepohodlného manžela. myslím, že je to ale i ukázka pro ženy, které jsou dlouhodobě týrané - oznamte to. Pokud to jednou nevydržíte a partnera napadnete, soud bude mít důkazy, že jste byla týrána a případy jste hlásila.

0/0
10.11.2010 13:33

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: málo nebo moc

R^ ale neco jineho je napadnout a zavrazdit

0/0
10.11.2010 13:42

Jsem v Ječný

Re: málo nebo moc

Chlap, co opakovaně vhodil do vany své sprchující se přítelkyně el. kulmu, nafasoval pouze 3 roky. Trochu nepoměr, když za úmyslný pokus zabítí je výrazně menší pálka, než za vražkdu v afektu :-P

0/0
10.11.2010 13:48

Jsem v Ječný

A kolik by dostal muž, který by zabil ožralou manželku?

:-P

0/0
10.11.2010 13:30

ivcer

7 let ???

Soužití s alkoholikem si neumí představit nikdo, kdo to nezažil. Ve většině případů se jedná o muže.

Ti svou silou a hrubostí leckdy napadají i bezbranné děti a berou si je jako svá rukojmí.

Sedmiletý trest pro týranou ženu alkoholikem mi připadá velmi vysoký i přes argument "druhého nože".

Cítím upřímně s touto ženou !!!

0/0
10.11.2010 13:11

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: 7 let ???

Precti si clanek znova, neni tam nic o tom, ze napadal deti a sama zena rekla, ze to jinak nebylo tak hrozne, takze myslim, ze trest je odpovidajici ;-) jak rika soudce, primerene by bylo zraneni, ale z jakeho pohnutku pak omlouvat tzv "dorazeni"? Ze ji mlatil? A co takhle odejit? Nesnasim zensky, co si stezuji, ale aby s tim neco delali na to se moc boji (a neboj, vim o cem mluvim)

0/0
10.11.2010 13:35

MayaMoya..

Vím, že to může působit, jako výkřik do tmy..

ale doufám, že jí prezident dá milost...tady bych byla opravdu pro..myslím, že si vytrpěla už dost...

0/0
10.11.2010 13:10

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Vím, že to může působit, jako výkřik do tmy..

Ja rozhodne ne, chape to zena, soudce, tak proc to nechapete vy? Pokud by ho zranila a nebo zabila prvnim nozem, tak proc ne, ale tohle bylo vylozene "dorazeni" zraneneho a nebraniciho se, co je na tom aby mohla dostat milost? 8-o

0/0
10.11.2010 13:36

Mautycka

Chudak zenska

Takovehle pripady jsou bohuzel caste. Ale ze ta zenska uz ma odzito 20 let v pekle, to nikoho nezajima.

0/0
10.11.2010 13:06

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Chudak zenska

1) nikdo ji k tomu nenutil 2) cetla jsi vubec clanek? O jakem peklu to mluvis? Sama zena rikala, ze to nebylo tak hrozne, holcicko to asi netusis jak vypada peklo, tohle je pouze "slabost" odejit

0/0
10.11.2010 13:39

MayaMoya..

Re: Chudak zenska

Pokud bys věděl něco o dané problematice, tak bys tohle nikdy nemoh napsat. Pracovala jsem, jako terapeut  s týranými ženami. Slabost odejít? Říká ti něco strach? Že se ty ženy odejít třeba často bojí, protože výhružky agresora jdou do extrémů...? Agresor si ženu podrobí, dostane ji do stavu absolutní závislosti..to jak ekonomické, tak citové...a není to okamžitě, ale postupně..někdy je to tak postupné, že si to oběť ani neuvědomí. Ta závislost se pak projevuje větama: Kdybych tu večeři uvařila líp, nedostala bych...je to moje vina"...

Většinou s Vámi v diskuzích souhlasím, ale tenokrát jste fakt vedle, jak ta jedle...už jen z toho důvodu, že jste muž a těžko pochopíte, co je ženská schopná třebas pro děti obětovat a vydržet.

Jinak článek jsem četla a za druhé, to sloívo holčička a tykání už fakt není úplně adekvátní....

Hezký den.

0/0
10.11.2010 13:45

MayaMoya..

Re: Chudak zenska

Ještě pardon..tak jste mě zblbnul, že jsem taky chvíli tykala...

0/0
10.11.2010 13:48

myskamiki

Re: Chudak zenska

nic z toho co pisete, tam asi nebylo. Manzel pochlastaval jako vetsina populace (bohuzel) a obcas se pohadali a padla facka.

Pani je mi lito, ale i ona sama priznava, ze to bylo z jeji strany prehnane.

0/0
10.11.2010 13:54

Lapan

Re: Chudak zenska

Tak vážený "myskamiki" - mě kdyby dal mažel jednu jedinou facku tak by v ten moment letět z bytu a okamžitě by následoval velmi rychlý rozvod,protože normální myslící muž nesmí ženu nikdy uhodit za žádnou cenu.

0/0
10.11.2010 15:45

Kidkid

Re: Chudak zenska

Znám ženy, které i střízlivého muže vyprovokují z fyzickému násilí. To byste ale dostala ne facku, ale pěstí a o rozvod byste mohla požádat, až by Vás z toho dostali v nemocnici.

Zastáváte se tady vražednice a přitom víte jen to co se píše v krátkém článku. Rozumná žena, která žije s opilcem mu nenadává, když je opilej, ale až vystřízliví. No a pokud ví, že má agresivní opici, tak jej má nechat na pokoji.

Ostatní jsou Vaše fabulace, které nemusí být v souladu se skutečností.

0/0
10.11.2010 16:12

síma25

Re: Chudak zenska

Nechápu, jak ty ženy můžete obhajovat. Sama jsem vyrostla v rodině agresivního alkoholika a slabošské matky a stojím si za tím, že žena, která nechá mlátit sebe, nebo dokonce svoje děti a neodejde, to nemá v hlavě v pořádku. A na to neplatí žádná terapie, tam už pomůže jen zbavení svépravnosti. Psychickou závislost nekomentuju, to je ubohost největší, ale k té ekonomické bych ráda podotkla, že pokud má žena všech pět pohromadě, rači bude s dětmi bydlet v podnájmu, než se dívat, jak je tříská jejich vyšinutej tatínek.

0/0
11.11.2010 9:02

Mautycka

Re: Chudak zenska

1. Ne, ale lidska psychika je prilis slozita a ovlivnitelna zvenci na to, abyste ji mohl odsoudit jen proto, ze nenasla odvahu zvednout kotvy

2. Cetla. Ze ona rika, ze to nebylo tak hrozne, neznamena, ze to nebylo hrozne. Totez vam budou rikat i zeny odsouzene za stejny cin, kdyz pred tim koncily dvakrat tydne na pohotovsti, zmlacene, znasilnene a kdo vi co jeste. Cloveci mozek je snadno manipulovatelny a alkoholici manipuluji svym okolim pomerne zdatne. Bohuzel.

3. Nejsem holcicka. Netykejte mi, prosim. Mam vyzkouseny zivot s alkoholikem z pozice ditete takove zeny. Presto, ze ho mamka dokazala vykopnout uz po osmi letech souziti, obe jsme tim dozivotne poznamenane. JE to peklo i tehdy, kdyz muz neni fyzicky agresivni. Agresivita ma totiz ruzne projevy, vime?

0/0
11.11.2010 10:00

dracekvo

..

Opil se a ubodal známého, soud mu dal 10 let o dva články níže. A ona dostane 7? To jí jako soudce polehčil?

0/0
10.11.2010 12:54

kamor

Dle mého

je to příliš tvrdý trest, obzvláště v porovnání s jinými darebáky. Je mi té paní líto.

0/0
10.11.2010 12:50

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Dle mého

8-o tvrdy? Vzdyt ma pod dolni hranici, NESLO o zabiti, ale o VRAZDU, pokud by ho zranila a odesla od nej, proc ne, dal bych ji metal, ale pokud DORAZI zraneneho a nebraniciho se, tak mi to rozhodne prijde minimalne jako spravny trest, to, ze jiny nedostanou umerne vic je vec druha, pokud by dostala oproti jinym podminku, tak to by bylo zavrazdenych lidi :-/

0/0
10.11.2010 13:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.