Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Starosta žádá po útoku na děti více strážníků, otcové uvažují o domobraně

Starosta Ostravy-Jihu Karel Sibinský požaduje po vražedném útoku na místní děti posílit počty strážníků ve svém obvodu, a to především večer. Někteří otcové místních dětí podle něj kvůli nedostatečné bezpečnosti zvažují vytvoření domobrany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ADix

Vždyť v jiných státech...

je tzv sousedská hlídka zcela normální a nikdo na ni nemá špatný názor...lidé si akorát vice všímaji okolí a lépe se i mezi sebou poznají...navíc díky těmto sousedským hlídkám býva často zabráněno zločinům už jen včasným zavoláním policie popř hasičů či záchranné služby když se neco nepěkného stane...já sem jen pro. Samozřejmě by nikdo se zbraní v ruce zase neměl brát zákon do vlastních rukou!!![>-]

0/0
1.12.2010 8:53

Mr Gouf

Kolik lidi si jeste na tom looserovi prihreje polivcicku...

Romove -je bily (Romove jsou andilci ? A co treba Ostrava - Privoz ?)

Staromilci - za komunistu by se nestalo (skleroza - co Spartakiadni vrah)

Starosta  - vic strazniku (cela Ostravy ma malo strazniku, decka morduji jen v jeho okrsku )

Otcove - domobrana (uz to vidim, jak strejda posilujici svaly zvedanim kriglu jde proti nozum)

Rapperi - nechte Nifesta, je to umelec, rozesla se s nim baba - no comment a dobre udelala Soucitne duse - lituju jeho matku (ta je zavrena ve vezeni) Psycholozka krouti hlavou - neco takoveho jsem nezazila -  proto na neho udela 200 strankovy posudek, jaka je to chudinka mala deprivovana, za pul roku dospeje k nazoru, ze uz to vickrat neudela a pusti ho ven. Reditel skoly - vedeli jsme, ze to udela - ten jediny je fer. Jsme banda tluchubu, uredniku, odborniku, politiku, pivnich hrdinu. A proc ? Protoze schopni chlapi honi 24h denne prachy v soukrome sfere a nemaji cas delat vzor deckam. Krasny obrazek nasi doby.

0/0
1.12.2010 6:13

ADix

Re: Kolik lidi si jeste na tom looserovi prihreje polivcicku...

souhlasím...jde to tu od 10ti k 5ti...v dnešní době je pobuřování, texty o sexuálních deliktech a nasílím umění...mladík co se ožere a někoho pobodá nebo znásilní je jen chudinka, která má těžé děctví a lidé co se obohacují divnými způsoby jen prosperující podnikatelé...hlavně že máme na vše příjemné opodstatnění...

0/0
1.12.2010 9:00

jakadlec

starosta žádá po útoku víc strážníků

myslím, že měl žádat před útokem. tak by měl starosta vypadat

0/0
30.11.2010 19:20

jakadlec

lidi si budou zakládat domobranu a koukat na to, jak

státní policie akorát jezdí autama sem tam, každé dvacáté auto dopoledne v plzni je policajtský, městská policie se fláká někde za bukem, šéfíci dumají, jak si mastit kapsy na pokutách, jestli budou dávat boty, nebo měřit rychlost. a jejich práci bude dělat někdo za ně ? měl by jim někdo zvednout mandle.

0/0
30.11.2010 18:58

iryko

Všechno má původ v přístupu k dětem.

Nesmějí se trestat,  dělají si, co chtějí. Za porušování zákona, krádeže a loupeže jim hrozí pouze 2. stupeň z chování. Chce to rákosku a řezat!

0/0
30.11.2010 14:28

dracekvo

domobrana

A je to tu. Stát svojí nečinností a zvýhodňováním romů (nechci psát menšíny, protože žádná jiná menšina se takhle nechová), nechává terorizovat slušné lidi. Až jednou ten pohár přeteče, tak z toho budou pěkný jatka.

0/0
30.11.2010 13:36

pavouk

Re: domobrana

O čem to mluvíte? Tento případ přece nemá s cikány nic společného

0/0
1.12.2010 14:16

sampis

Ti nebezpeční výrostci,

ti jsou tam importováni, nebo odkud se berou, že proti nim musí být domobrana?

0/0
30.11.2010 12:55

8Pavel8

Co si stěžujete

Nesouhlasím stím co se děje je to hrozné, odsouzení hodné a ti hoši by měli dostat tak tvrdý trest jak zaslouží.

Vážení jak je dlouho, kdy tu byl příspěvek ohledně snížení platů policie

české republiky a městské policie. Kolik myslíte že lidí to půjde za

tyhle peníze dělat? Každý křičí o bezpečnosti, když přijde na lámání chleba tak se policistům a strážníkům berou noční a víkendy aby se nemuseli platit příplatky za noční. Vozidla se smí používat jen na přesun a dále vykonávat pěší výkon. A než se pak policisté dostanou k vozu a než se dostanou na místo je dost časo po všem :( ;-O

0/0
30.11.2010 11:50

pavouk

Re: Co si stěžujete

Ono by úplně stačilo, kdyby se stávající policisté přestali schovávat v autech s běžícími motory a na čerpacích stanicích. Pokud by začali opravdu dělat svou práci, najednou by se zjistilo, že jich máme nadbytek.

0/0
1.12.2010 14:18

WaterSlider

!!!!!!!!

kdo je proto aby se nezatajovaly psychotesty ze zš , dejte palec nahoru

0/0
30.11.2010 11:14

Podrazza

Přitom by stačilo..

aby dotyčný otec nepouštěl 9leté dítě samotné po setmění ven a nic takového se nemuselo stát. Zvlášť když je místní a ví co se na ostravských ulicích děje.

0/0
30.11.2010 11:07

zdeseny obcan

Re: Přitom by stačilo..

Nebylo by lepsi aby se bali gauneri a ne slusni lide?

0/0
30.11.2010 12:04

konzervativní patriot

Komunita se probouzí

Každá taková aktivita, která vzejde z místních komunit je vítaná. Občané by obecně měli využívat svého práva ozbrojovat se. Nebylo by také od věci, kdyby naši zákonodárci vnesli do legislativy prvky "hradní doktríny", která umožňuje občanům častější použití zbraně při obraně svého soukromí i obydlí.

Položím jednu provokativní otázku : Není "chyba" i v tom hip - hopu ? Nejsem starý morous. Patřím do střední generace a poslouchám rock i některé druhy metalu, ale ten hip - hop, rap a podobné...

Vzešlo to z primitivní "underclass" amerických předměstí. Není to ani hudba, oslavují se tam drogy, trestná činnost, protibělošský rasismus a vymezování se vůči anglosaským kořenům USA. Naprostá neúcta k čemukoliv a komukoliv. Není divu, že útočníci na tomhle vyrostli. Je dobré, když úřady podporují různé hip hop campy a festivaly jako kulturní akce ? Je dobré, když média tyto styly zobrazují jako plnohodnotnou kulturu ? Nikomu neberu, když to poslouchá či hraje, ale proč to takhle podporovat ?

0/0
30.11.2010 10:50

Ikhor(pray_follow_unity)

Re: Komunita se probouzí

metalisti zase vraždí křesťany a zapalujou kostely

0/0
30.11.2010 11:06

anti-impy

Re: Komunita se probouzí

no tak hoši... to snad ani nemůžete myslet vážně ;-D

0/0
30.11.2010 14:42

Mablung

ach jo

Posledni nasilna smrt v te dire se konala pred dvaceti lety, to kdyz Pepa Novak nasypal sousedovym slepicim jed na krysy a sousedka ho za to pretahla lopatou ... A nahle parta znepokojenych obcanu vola po domobrane a vetsim poctu strazniku. Starosta si stezuje na obrovsky zlocin, a to, ze za hristem, jako v kazde jine vesnici, mistni mladez chlasta

Jinymi slovy, klasicka prehnana reakce

0/0
30.11.2010 10:38

Smrť

Re: ach jo

Vesnice?8-o Ostrava-Jih??? ;-D Znalec prostředí promluvil... Připoštím, mě to v těch místech nepřijde jako vyložený Bronx a nikdy mě nenapadlo bát se v Bělském lese (proč taky - s německým ovčákem na vodítku a kasrem v kapse;-D), ale ty skupiny čím dál mladších a čím dál oprsklejších opilců a feťáků, co by se měli místo poflakování doma učit, to je nepopiratelný fakt :-(.

0/0
30.11.2010 11:06

Narhea

a neprehani to trosku?

A neprehani to trosku starosta? Proste klukovi ruplo v bedne a udelal co udelal, je to smutne, bude potrestan. Nadruhou stranu kdo nechodil v puberte do parku, dat si krabicove vino a zkusit, co je to ten alkohol. A kolik z techto lidi nekoho takto brutalne napadlo?

0/0
30.11.2010 10:36

lopee

Re: a neprehani to trosku?

Nepřehání. Vy asi nemáte moc představu o tom, co je to dětský, pouliční, gang. To už nejsou žádné děti, které maximálně tak nadávají, popíjejí krabicové víno a potají si zapálí.... A když se to nezatrhne rázně v zárodku, je pozdě. Podle mého pozdě v mnoha případech už je. A bude hůře. Soudě tedy podle plánů ministra vnitra...

0/0
30.11.2010 10:42

peobox

Re: a neprehani to trosku?

já třeba do parku nikdy s krabičákem nechodil a nenaháněl jsem malý kluky s nožem a nebodal je do zad. takže ho přestaňte omlouvat.

0/0
30.11.2010 10:52

Narhea

Re: a neprehani to trosku?

ja ho neomlouvam, je to magor, co mu luplo v bedne. Jen rikam, ze skoro kazdy chodil ve veku toho kluka nekam do parku. A pokud zavedou domoobranu a prisne tresty tak tim mozna znici zivot par deckam, ktere nic spatneho nedelaji, jen jsou zvedave a proste si chteji zkusit "neco zakazaneho". Pokud maji pochopitelne ty decka na svedomi utoky na jine deti, zlodejinu apod. tak JSEM PRO tresty, ale tohle podle me dopadne tak, ze tatinkove za par let nacapaji svoje vlastni (slusne, vychovane) deti, jak se zkouseji napit, nebo si zapalit, ne ze zleho umyslu, jen ze zvedavosti.

0/0
30.11.2010 11:07

zdeseny obcan

Re: a neprehani to trosku?

Tatinkove tohle dokazou rozlisit, jesli kluk zkousel kourit a nebo jestli je z nej zlodej a nasilnik. Dokazou to mnohem lepe nez apaticky urad ktery bud nedela nic a nebo pod tlakem kona zkratkovite.

0/0
30.11.2010 12:27

Narhea

Re: a neprehani to trosku?

Jak to dokazi rozlisit, mohu-li se zeptat? Pokud to nebudou jejich vlastni deti. Mam kamaradku co studuje VS (a opravdu to nejsou prava v Plzni), ma dobre znamky, kulturni prehled, nekrade, nefetuje, pije s mirou atd. ale na prvni pohled by to do ni clovek opravdu nerekl.

0/0
30.11.2010 22:41

petu46

Pamatuji,

že někdy kolem roku 2000 jsem četl jakousi analýzu o "Vývoji společnosti".V oblasti  bezpečnosti bylo uvedeno,že soukromé bezpečnostní agentury a spolky domobrany ve většině nahradí stát(policii,MP).Nevěřil jsem.

0/0
30.11.2010 10:31

m4!_luke

Domobrane

drzim palce. Treba se konecne ukaze, ze ozbrojeni zednici z mestske policie jsou prilis drazi a naprosto zbytecni.

0/0
30.11.2010 10:23

DISK

Re:

 Domobrana před čím ? to je ta základní otázka.

0/0
30.11.2010 10:29

8Pavel8

Re: Domobrane

ty zedníku.  Víš kdo byl na místě první? Ano zedníci z MP až když měli oba hochy pod kontrlou tak si pro ně přijeli z PČR.

0/0
30.11.2010 12:02

Klotilda

Mužské vzory

Klukům chybí solidní mužské vzory.Je asi nemístné v souvislosti s touto tragedií vytahovat problém absence mužských vzorů a mužské výchovy v mnoha našich rodinách.Víc strážníků a policistů,případná otcovská domobrana, je ale hodně pozdní řešení pro, v životě tápající, malé kluky.Tím nechci mladistvé násilníky nijak omlouvat, naopak!Po celé zemi je spousta potencionálních mladistvých asociálů.Vypadá to,že máme "velký mužský problém".

0/0
30.11.2010 10:21

SSJS

Re: Mužské vzory

Jim by stači 1,5 roku vojny.

0/0
30.11.2010 10:22

Nubby

Re: Mužské vzory

S temi muzskymi vzory souhlasim. Oni vzhlizi k pakosum ovesemym retezi, dutou hlavou a vulgarne se vyjadrujicim.

0/0
30.11.2010 10:24

DISK

Copak už nemají za děti ...

..zodpovědnost rodiče?

 Myslím, že problém bude především v tom, že rodiče se svým dětem nevěnují.

0/0
30.11.2010 10:19

SSJS

Re: Copak už nemají za děti ...

Protože musí vydělávat.... až budou platy stejné jako na Západě...... ceny už jsou

0/0
30.11.2010 10:21

DISK

Re:

..aha, takže rodičovství je tak nějak jenom o tom, pivést na svět děti ?

 Je to přeci zodpovědnost za jejich výchovu !!

0/0
30.11.2010 10:29

SSJS

Re: Re:

A peníze na tu výchovu najdou jak? Předpokládám, že to nejsou ONI, ale chodí do práce.

0/0
30.11.2010 10:35

DISK

Re: Re:

 No tak, to není nikterak překvapivé, že se zodpovědný člověk stará o své živobytí. Děláte z vydělávání něco velmi vyjmečného.

 Nebo jinak, když to prostě nezvládnou, ať si děti nepořizují - velmi prosté.

0/0
30.11.2010 10:38

Fai Rodis

Re: Re:

Jiste, jiste. Ty chybejici deti hrave nahradi africti imigranti. Tam maji populacni pretlak.:-/

0/0
30.11.2010 13:20

Smrť

Re: Copak už nemají za děti ...

Tenhle dáreček prý vyrůstal bez otce, matka věčně ve vězení a babička holt výchovu nezvládla - vliv vrstevníků bez morálních hodnot převážil :-(Rv

0/0
30.11.2010 11:11

Franta Jetel jr.

Myslím si, že domobrana

by byla poměrně účinné řešení, alespoň částěčně [>-]

0/0
30.11.2010 10:15

SSJS

Re: Myslím si, že domobrana

Reakcí bude domobrana ONĚCH, ale ti budou mít navíc nože...

0/0
30.11.2010 10:22

mojepostovnischranka

Re: Myslím si, že domobrana

Nemyslím si, většina násilníků jsou ve své podstatě zamindrákovaní zbabělci.

0/0
30.11.2010 10:52

Jura2

Domobrana

Zákon umožňuje i běžnému občanu zadržet pachatele, ovšem jen na dobu

nezbytně nutnou do příjezdu policie, jinak se dopouští t.č. omezování

osobní svobody. Z tohoto pohledu se mi jako domobrana nejeví jako nic

nezákonného, když se parta dobrovolníků vydá do ulic a případnému hříšníkovi buď (slovně) domluví anebo ho zadrží do příjezdu hlídky.Hodně by záleželo na těch konkrétních lidech, ale nejeví se mi to jako nic zavrženíhodného nebo protiprávního.

0/0
30.11.2010 10:15

ajk

Re: Domobrana

jj jen si musí dát velkej pozor na rasizmus.....

0/0
30.11.2010 12:56

vioš

vše špatně

Tohle je postavené na hlavu. Najednou se začně něco dít. :-P Více strážníků do ulic nepošlou, leda by je jinde stáhli. Případy budou stále řešit domluvou (nebo  snad provinilce budou zatýkat?). Domobrana nic neřeší, páč útočníci byli ze stejných domů.  Rv Tohle je vyvrcholení problémů posledních 50 let, je to zcela špatný celkový systém fungování města.  

0/0
30.11.2010 10:06

mojepostovnischranka

Re: vše špatně

No, hezká slova ... a co byste tedy navrhoval?

0/0
30.11.2010 10:10

vioš

Re: vše špatně

Proti těmto útočníkům se moc dělat nedá, leda je poslat do psychoporadny. Předně  se nesmí do normální čtvrti stěhovat  asociálové a ze současných  obyvatel vylučovat  chronické provinilce proti pořádku. Jestliže budou pospolu žít lidé od  kriminální spodiny po úspěšné, problémy budou vždy.

0/0
30.11.2010 10:19

mojepostovnischranka

Re: vše špatně

Já chápu, že ideální řešení by bylo vyločit tato rizika úplně (příslušné tresty, výchova v rodině, přístup státu, soudů, policie apod.), ale kodo to zařídí? Podle mě se musí slušní lidi, kterým toto vadí semknout k sobě a bránit se, a to např. tím, že společnost bude požadovat po zákonodárcích úpravy zákonů, každý bude patřičně vychovávat své děti, budou chtít po policii plnění povinností apod. Takovýto tlak na systém bych nezahazoval a neustával v něm, ale vzhledem k tomu, že je to běh na dlouho trať, tak co se tedy dá dělat v mezidobí? Moje dcera má 6 let nyní a nyní se jí něco může stát - čekat třeba 50 let na ideální systém je blbost. Proto musíme sami chránit sebe a své děti. Já jsem po dlouhé době uvažování (nejsem totiž agresivní násilník) dospěl k řešení Zoraki 914 a + nějaký pepřák pro partnerku, když chodí s dcerou po městě. Domobrana je dobrá, jen musí mít pouze odstrašující roli, neměla by být násilná.

0/0
30.11.2010 10:38

misg

Re: vše špatně

Naopak domobrana je pravděpodobně jediné možné řešení. 15 strážníků je možná málo, ale spíš nemají čas, protože zrovna někde nasazují botičky.

0/0
30.11.2010 10:10

zdeseny obcan

Re: vše špatně

Policie se darebaci neboji. Vedi ze s nimi nic nezmuze. Domobrany se bat budou. V ni budou lide kteri znaji mistni pomery a maji velmi silny zajem na tom aby tam byl klid a poradek.

0/0
30.11.2010 10:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.