- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle by splnilo účel jen tehdy, pokud by se zaroveň zakázal v tomto čase jezdit auty a Ind by musel omezit výrobu.
Těm,kdo mají předplacenky je to jedno,nikdo jim peníze nevrátí,cigošum a sockám je to jedno taky,ty stejně jezdí zadara
takže se nic nezmění.DPO ale na tom vydělá,aspoň bude mít příští zimu na zimní pneu pro autobusy....
Kdyby jsi četl pozorně tak víš že je to pro zonu 1-4 ;-)
S větší kravinou už přijít nemohli.... Jestli si myslí, že někoho, kdo je zvyklý do práce jezdit autem, namotivuje ušetřených 40 korun aby pohodlí auta vyměnil za přeplněnou tramvaj, tak to se hodně pletou..... To je trochu drahá sranda....
Dokážu si živě představit, že Ostravská MHD hned přikvačí s tím, že se počet přepravovaných pasažérů v době smogové situace zvedl o 30% a tudíž bude chtít po městu adekvátní náhradu! Já osobně jezdím autem cca 12.Km.Jsem v práci přibližně za 15-20.min.MHD mi to trvá v tom ideálním případě 45-50.min. To dělám pátky, svátky, neděle.... atd.Ve svátky je to přes hodinu!!Tak co mám řešit??Že ušetřím 40,-Kč?? Kajnar měl dávno letět!Navrhuji na Mars, za svým soukmenovcem, ředitelem planety....
Nojo... nějaké omezováno provozu v centru města nebo regulace NH je naprosto k ničemu, když si budou domkaři pálit beztresně dál odpadky z popelnic !!! Kdy už to konečně pochopí naši zákonodárci? Nebaví mě platit cigánům dopravu v MHD zdarma, když to nepovede k naprosto k ničemu!
tam k žádné změně nedojde.
ti co jezdí mhd mají jízdenky předplacené a ti co jezdí autem pojedou autem i tak. Pomůže to akorát bezdomovcům a cikánům, protože se budou vozit zadnice zadarmo
a jak to poznáme že se něco vyhlásilo?To dojedu do práce a tam to zjistím?
V Ostravě se žít dá, to bych zase netvrdil, já s tím nemám nejmenší problém.
To, že to nebude mít absolutně žádný efekt vědí všichni kromě kajnara. Jen Ti, co pod ním sedí na radnici to nesmí říkat a ti, co to říkat můžou s tím zase nic nenadělají. Ale však co, platit si to bude město ze své pokladny, o které tvrdí, že je tak strašně prázdná, když jde o smysluplné projekty. Dopravcům to může být jedno, kdo jim ty peníze dá, a těch pár lidí, co si v daný den nebude muset označit v Ostravě jízdenku to nevytrhne.
souhlas, taky nemam problem se zitim v Ove. Vzdousek tu sice obcas nebyva buhvi co, ale oproti minulosti to je hotovy horsky vzduch.
Ja jsem ten, co jezdi autem a tak by me zajimalo, jak se asi tak rano dozvim, ze je smogova situace a ne mlha a tudiz by bylo zahodno jet MHD.
Spis by si meli krom NHacka posvitit na rodinne domy a jejich vytapeni, protoze ten smrad co se line v obvodech s prevahou RD je na zbliti a dychat se to neda
Vzhledem k tomu, že podíl dopravy na znečistění v Ostravě není ani 10% a počet řidičů, kteří budou ve smogové situaci ochotni nechat auta doma a nadýchat se "čistého" vzduchu cestou v MHD také velice nízký, tak dopad tohoto opatření bude zcela mizivý. Toto ale zřejmě tvůrcům této vyhlášky vůbec nevadí. Hlavně se musí vykázat nějaká činnost. Proč je například signál regulace průmyslových zdrojů znečistění vydáván až při trojnásobném překročení limitů a ne už při jejich pouhém překročení a negativní předpovědi? Proč se regulace zdrojů vyhlašuje pouze s ohledem na prach v ovzduší a nezohledňují se i jiné svinstva, která tady dýcháme???? Proč už konečně neexistuje studie, která by řekla co je potřeba udělat aby k takovým situacím vůbec nedocházelo a v Ostravě se dalo žít!!!