- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takze - mesto dava 1.2 - 1.5 milionu denne za akci smog - prumerne denni trzby DPO za jizdenky (trzba bez dlouhodobich kuponu) jsou 300 - 450 000 kc (oficialni cisla z DPO). V dobe akci smog je objem cestujicich o 6% mensi, tedy mene cestujicich a kdyby nebyla MHD zdarma - mensi trzba za jizdenky o 6%
takze jednoducha matematika.... tedy proc Kajnar a spol. plati dopravnimu podniku 1 200 000 kc denne za akci smog kdyz realne snizene trzby je 400 000kc? kde konci nadbytek techto penez? Kdo si pak dava mesicni odmeny v radu statisicu? Jiste management DPO a nejaka ta mala domu Kajnarovy.
Takto chodi v Ostrave, ODS + CSSD velice spokojena a opozici oznacuji za blazny. Ale cisla mluvi za vsechno, tyto cisla Kajnar neokeca.
parkovišť před městem a na blikající cedule - "Nevjíždějte do města - vyhlášena smogová situace".. a po cca 3km bych cestu přehradil (s provozem pro sanitky, hasiče a zásobování).. A přízný zákaz vjezdu autu s primátorem, od Frýdlantu - pod sankcí 100 000 Kč za jeden jeho vjezd.. Chce tady šéfovat, tak ať tady s námi i dýchá.
Vstupte do diskuse s lidmi z Ostravy, kterým není kvalita ovzduší lhostejná:
http://www.facebook.com/#!/pages/Ne-MHD-zdarma-ale-%C4%8Dist%C3%A9-Ostravsko/131729513563251
To je jen tunel, jak dostat do DPO další městské peníze. A výsměch všem, kteří maj měsíčníky, protože DPO to tak dostává zaplaceno dvakrát. Žádná ochrana ovzduší, jen si mastějí kapsy !!!! Bych chtěl vidět ty lidi, co si každý den nakoupí jizdenky za 1.2 milionu... Páničkové si asi myslí, že jim projde úplně všechno, ale defenestrace na sebe nenechá dlouho čekat....
Po přečtení tohoto článku uvažuji, proč já blbá kr*va si kupuju měsíčník za tisícovku/měs. ........asi proto, abych přispěla na "tunel" mezi DPO a městem Ostrava či na svezení rómským spoluobčanům, kterým málo odvádím na svých daních
Po přečtení vašeho příspěvku taky uvažuji. Proč dáváte při kupování měsíčníku takový tuzér? Čtyři zóny, které jsou při smogu zdarma, stojí na měsíc 550,- Kč. Neříkám, že je to málo, ale tisícovka to zdaleka není. Anebo... Pokuta je za tisíc. Jestli vy si to nepletete?!
Kdyby ty peníze dali do čištění dopravních prostředků, udělali by lépe. Když ukazovali v Reportu, jak čistí tramvaje a ostatní hromadné dopravní prostředky a kolik to stojí, myslela jsem , že sním :((((
Asi je logické, když asi 7 dnů připadlo na víkend a v Ostravě se nedalo dýchat, někteří lidé do města raději nejeli! (počet aut klesl o 3%). Hnutí Ostravak ale dělá chybu - tu žalobu měli podpořit masovou podpisovou akcí, takto se jim primátor vysmívá (bylo by na soudci, zda by učinil první precedens - možná druhý v ČR - a žalobu by uznal = zastupitelé by to museli uhradit). Taky bych doporučoval jedno veřejné zasedání, třeba na Masarykovém nám.- v době smogu.. Tak se nám ten trpaslík opět vysmívá, protože je na čistém vzduchu ve Frýdlantu. Na radnici bych pak poslal rodiče nemocných dětí, ať si tam sjednají pořádek (a nechají proplatit třeba léky pro děti).. Už tak k nám nikdo nejezdí a mohu dokázat na svých oknech z venku - Ostrava je opět černá! Prostě - koalice jsou obyčejní lháři (zlepšíme ovzduší, postavíme fotb.stadion..) - je třeba se naučit občanské neposlušnosti a taky nastudovat, jak se dá zrušit zvolení, pro podvod na voličích. Jednou se jim to stejně spočítá (věřím) !
Nějak jsem to z článku nepochopil, to že jezdilo míň aut znamená, že jezdilo víc lidí v MHD?
(takováto "studie" na hranici statistické chyby vypadá velmi účelově)
MHD ztraci svou již tak pochybnou kvalitu. Dokonce jsem slyšel hlasy, že by měl dopravní podnik v době smogu přistavit speciální tramvaj pro bezdomovce,kteří neskutečně zapáchají a nechat ji vytopenou stát ve vozovně, tito lidé se totiž prioritně přepravit nepotřebují. Pokud chce pan primátor snížit počet automobilů v ulicích měl by se soustředit na vymáhání stávajících regulací jako je zpoplatnění parkování v centru města. Dnes jistě řidiči parkující na kuřím rynku v pěší zóně zdarma nepojedou tramvají ať je zadarmo nebe ne.
Dle mého názoru je ježdění zadarmo kontraproduktivní, jelikož může odvést od MHD její pravidelné uživatele, tedy předpatitele kupónů, kteří systém jízdy zdarma ve smogu dotují a ještě se jim zhoršila kvalita služby :(
Ty prispevky jsou jen dalsi dotace do podniku, ktery se bude "transparentni" cestou rozdelovat - privatizovat ..... ( za tecky si domyslete cokoliv co muze nasi ostravskou socansko odesackou radnici napadnout ). Misto aby se ty prenize daly na uklid zaprasenych ulic nebo na pobyty pro nemocne deti, tak to daji sami sobe na premie za sezeni v dozorci rade. Kdybych tam sedel ja, tak udelam to same
a to si neprejte vedet, jake je pozadi vyberu noveho sefa DPO