Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Doprava mezi Opavou a Ostravou kolabuje, obce hrozí blokádou

Lidem z obcí, kterými procházejí silnice mezi Opavou a Ostravou, dochází trpělivost. Kolem domů se valí tisíce automobilů, ale stavby nových komunikací jsou i přes mnohaleté sliby politiků buď v nedohlednu, nebo se jejich příprava zastavila. Objevují se i hrozby výstražnou blokádou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ing5691

Komplexní problém celé republiky

1. mnoho aut na silnici - vysoká životní úroveň obyvatel - chce to zdražit benzin, silniční daň, dálniční poplatky,

2. jako prioritu nastavit železnici - zlevnit, rozvíjet a ne rušit, více využívat kombinovanou dopravu,

3. zavést školní autobusy,4. vybudovat bezpečné cyklostezky,atd. atd.

P.S. lidé dnes už jezdí autem skoro i na "WC".

Chce to pořádnou vládní koncepci rozvoje dopravy.

0/0
26.5.2011 14:32

veverkalidka

Bolatice

A to ten předseda z Bolatic tam bude blokovat proto, že ho mrzí, že Bolaticema neprojíždí nic? ;-)

0/0
24.5.2011 13:00

zrušený3x

Bárta Neúplatný

zastavil výstavbu nové komunikace, tak to holt někdo odnese. A ten béčkař to asi nebude, že. No ale máte tam socana Palase, tak ať se taky stará nejen o svůj blahotyt. ;-D;-D;-D Ale vy jste na tom Ostravsku uvědomělí a budete hledat vinu vždy u těch druhých. :-/ Takže tam budete mít pořád smrad, nezaměstnanost, vysoké ceny a nížké IQ.

0/0
24.5.2011 11:59

ndee: victim of censoship mk.9

Re: Bárta Neúplatný

dej si facku blbecku

0/0
24.5.2011 12:34

ndee: victim of censoship mk.9

nejsou penize

ale hlavne, ze se v benesove a kravarich na nove udelane asfaltce vyrezavaly kanaly;-€

0/0
24.5.2011 10:43

23Yari

prostě klasika

kolem Práglu si nastavěli vokruhy s mega tunely, spojkami a mosty (jen koukni na mapu) no a v západoasijských okresech zařízl (VV-ABL-VV) co se dalo, jedenáctku, obchvaty atp... A to v Moravsko-slizském kraji žije víc lidí než ve středočeském, rozdíl ve vybavenosti je však drtivý....

0/0
24.5.2011 10:43

ndee: victim of censoship mk.9

Re: prostě klasika

zapadoasijsky? moravsko-slizsky?8-o

0/0
24.5.2011 10:44

zrušený3x

Re: prostě klasika

hele ostravská socko, vůbec nevíš o čem meleš. Běž si hodit sobotní šichtu a nemel.

0/0
24.5.2011 12:01

fufee

Ono je asi taky rozdíl,

jestli jedu do centra Ovy nebo na Porubu. v centru jsem přes Hlučím mnohem rychleji, než kdybych se motala přes celé město. Takže si myslím, že stejně žádný protest proti tomu nepomůže, lidi budou jezdit pohodlnější cestou;-)

0/0
24.5.2011 9:06

Lokýt

Re: Ono je asi taky rozdíl,

A o pohodlnosti to skutečně taky celé je.

0/0
24.5.2011 10:14

Kozel Bobeš

A pro vás, Prajzáci:

dokud budete blokovat vaši silničku z Opavy do Ostravy přes Hlučín, v Praze se to nikdo ani nedozví:-)

Vezměte auta, náklaďáky a bagry a jeďte zablokovat Jižní spojku, to zafunguje!!!

0/0
23.5.2011 16:49

flames828

Re: A pro vás, Prajzáci:

Oni statečně blokují celou trasu. Vloni 2x opravovali kanály v Kravařích, z jara opět. V Malých Hošticích trhají rekord v ´čím menší stavba, tím větší termíny´, teď za Kravařema se brousí, potom se zas něco začne vrtat v Benešově. Navíc mám pocit, že obří množství traktorů a jiných samohybů na místních komunikacích není náhodou.

0/0
23.5.2011 17:55

VFB

Re: A pro vás, Prajzáci:

A co mají dělat denně tisíce aut, to se na vozovce pozná a mnohdy i na tom pod ní. A že tam jezdí traktory kombajny, no ještě ani ne vždyť to sou okresky. No snad to postaví co nejdřív.

0/0
23.5.2011 19:05

CART09

Re: A pro vás, Prajzáci:

Ono sídlí vedení kraje v Praze??

0/0
24.5.2011 9:25

Kozel Bobeš

Re: A pro vás, Prajzáci:

Doposud formálně sídlí v Ostravě, i když Palas už nedočkavě hrabe nožkou pod stolem, aby vystartoval na nějaké to ministerstvo (a také se mu to podaří, jestli koala bude bačovat tak, jak bačuje).

V Praze ale sídlí ministerstvo dopravy, které za vedení VVB (Velkého Víta Bárty) zařízlo I/11, která by mnohé vyřešila.

0/0
24.5.2011 10:00

Kozel Bobeš

Milí obyvatelé Velké Polomi,

nemáte nááááhodou paní starostku v parlamentu v pozici členky vládní koalice?:-)

A v minulém roce jste dostali do obce dotaci 54 mil. Kč z ROP, tak co ještě chcete, zlatý důl?

0/0
23.5.2011 16:46

barnaked

Re: Milí obyvatelé Velké Polomi,

Mam pocit, ze pani starostka Velke Polomi to neovlivni, protoze obchvat se Velke Polomi dotkne jenom tim, ze tam bude jezdit mene aut, on totiz pre V.Polom nevede. Ona muze akorat tak lobbovat.

0/0
24.5.2011 8:32

Kozel Bobeš

Re: Milí obyvatelé Velké Polomi,

jj, ona paní starostka lobbuje velmi účinně tak, že ani neiniciovala petlici za dostavbu I/11, udělal to její místostarosta a myslím, že ji ani nepodepsala

0/0
24.5.2011 10:06

barnaked

Re: Milí obyvatelé Velké Polomi,

a vy jste ji podepsal?

0/0
24.5.2011 10:13

Byl jednou jeden kral

Re: Milí obyvatelé Velké Polomi,

nevim o jakem ROP mluvite, ale typoval bych ze se jedna o rekonstrukci skolky (v podstate vystavba nove), tak si mily pane uvedomte, ze do skolky, stejne jako skoly v Polomi chodi deti i z okolnich vesnic. Situace je takova, ze se postavila nova skolka a stara se nemuze z kapacitnich duvodu zavrit! A to nemluvim o tom ze tenhle projekt se rozjizdel v dobe, kdy startostka byla jenom starostka a o parlamentu vedela akorat to, ze je v Praze.

Jinak dopravni situace na I/11 i pres hlucin je katastrofalni ... opravdu bude treba se domluvit, a zablokovat ty cesty obe najednou .... a nejlepe to delat pravidelne kazdy tyden

0/0
25.5.2011 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.