- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Současný stav městské dopravy v Ostravě mně vyhovuje, počet tramvají, trolejbusů i autobusů je dostatečný. Kam potřebuji, tam dojedu. Před rudou stávkou jezdily po Ostravě zbytečně prázdně tramvaje, autobusy i trolejbusy.Doufám, že vedení DP učiní závěr a zbytečné řidiče a řidičky (ty co nepracují a jen hulákají a dělají bordyš) propustí a ušetří na mzdách, aby těm slušným mohli zvednout platy. Plná podpora vedení DP!
Mě nezajímají jejich platy, tak jak můj plat nezajímá je. Mám zaplaceno za jejich služby a proto bych chtěl, aby je plnili. Nestačí jenom omluva z reproduktoru v tranvaji. Co tak finanční kompenzace za neplnění a ať peníze stáhnou třeba z platu stávkujících. Jsou i jiné druhy protestů, které by neomezovaly ostatní lidí.
Bude špožadovat kompenzaci i za to, že tvoje večerka otevře o pět minut později? Dopravnímu podniku platíš za využití služeb. Jaké budou je jen na něm.
Na noc musím startovat dostavník!Odbory mně neživí!Jdu chrápat,pá,pá!
.. a měli by se připojit další zaměstnanci. Takhle na by se mělo přitlačit na vedení podniků, státní instituce potažmo politiky, aby jim aspoň trochu více záleželo na tom, jak žijí běžní občané této republiky. Právě zátupci těchto vedoucích složek nemají finanční problémy jak vyjít s platem, vždy se někde najde nějaká zakázečka na které se nabíkují. Ale takto né, pánové, takto to dál nepůjde. Jsme tady my, dělnická třída, zaměstnanci, kteří jsou motorem ekonomiky a ekonomických úspěchů firem a zisků jejich majitelů. A takto si s náma vytírat zadky nebudete! Nejdříve my, a pak až vy. Dost bylo vašich zisků a paláců. Doba se změnila. A konec úryvku z textu socialistické literatury z 80. let 20. století :-)
Propustit každého druhého zaměstnance a pak se může vyplácet větší plat!Řidiči to nebudou tak kdo?Takto ničí odbory pracovní místa!
Kolektivní vyjednávání má svá pravidla a odbory žádná neporušily, využívají jen svého práva. Sám odboráře nemusím, ale tohle je opravdu jejich hřiště (žádné ožralecké vyřvávání Zavadila na vládu), tak praví zákon.
Pokud jde o špatnou MHD, myslím, že pravými viníky je třeba hledat v manágementu této akciovky,který neumí na situaci reagovat. Vzhledem k tomu, že DPO patří městu, očekávám i politickou zodpovědnost.
Myslím si, že když je firma úspěšná, není důvod pro 3-leté zmražení mezd, na druhou stranu 8% navýšení tarifů je taky poněkud přehnané. Smír by měly obě strany nalézt v tarifním navýšení o inflaci za období,kdy se nevalorizovalo - tam je pro mě míra spravedlnosti požadavků. Když vše shrnu, poněkud vlažně chápu odboráře (i když je to pro mě relikt ROH) a naprosto nanic je mi z vedení města, resp. jím jmenovaného manágementu, který tohle nezvládl.
Privatizace výroby tramvají - když chlapci chtějí, umí jednat vcelku hbitě, že ? zajímavý přístup.
Měli možná před 100 lety opodstatnění!Dnes jsou jen k tomu aby ničili všechno a všude!
za štváče, ten Protivínský. Když se jim tam nelíbí, ať jdou jinam Podařilo se jim akorát zkomplikovat život obyvatelům Ostravy. Opravdu nevím, proč tady ty odbory ještě vegetují
Proberte se, bez jednání o platech by se nezvednuly platy nikde a nikdy - proč taky, když by nikdo plat zvýšit nechtěl?
Kdyby jen části jejich rukojmí došla trpělivost, tak je smete z povrchu zemského soudce Lynč. Bylo by to smutné, ale aspoň by si příště rozmysleli vydírat stávkou.
Pozor na slovo vydírat protože za vydíráním můžu stejně tak považovat nezvyšování platů. systém nelíbí se ti - jdi - je vydírání.