- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
měli by jim platit odškodnění všichni řidiči co tam jezdí
Tady se jedná o újmu v řádech milionů Kč u každé rodiny. To jsou jedny z mnoha nákladů masového automobilismu, které ti, kteří si vezou zadek, nikdy nezaplatí. A mnohdy ještě mají blbé řeči
Já bydlím u Cihelní, kde je teď nový přivaděč na dálnici. Už před 3 roky nám ŘSD slíbilo nová okna.Na náš každoroční dotaz, kdy se jich dočkáme, odpovídají, že jsou v plánu, ale najsou na ně peníze.Byt je od města, takže počítám, že nám je vymění opravdu, až někomu samy vypadnou z rámů.
Nebo ráda slibuje, peníze má, ale říká že ne. ;)
mě po rán ubudí sousedovic kohout,nedá mi spát svým ranním kokrháním. Zobák nezavře i dvě hodiny v kuse, Což v létě když člověk větrá celý dny je slyšet dost. A taky když soused cirkulou řeže dřevo. Bože, žijete ve městě tak si to užijte jak plusy tak mínusy a NEBREČTE TU s hlukem. Bydlení na vesnici je klid a pohoda. Jenže měšťák tohle nechce. Tak smůla. Vy by jste chtěli jen výhody a nevýhody žádné. Hold bez kompromisů to nejde
Jenže Nová Bělá není město,ale vesnice...aspoň se podívejte na mapy jak to vypadá a proč k problémům došlo...Každá dálnice jako liniová stavba má být nenarušením minulého stavu. Takže když se zvedne využitelnost kvůli průmyslové zóně a rychlost se zvýší na plných 130km/h z původních 90-110,je jasné,že se něco změní...A od cesty vede pole a hluku v noci nic nebrání se volně šířit do okolí...Je to kolem placka.
To že hluk škodí je jasné.Protihluková stěna je samozřejmě jedním s možných řešení.Co tak se na to podívat s druhé strany.Zabýval se někdo vůbec tím co tak extrémní hluk způsobuje,Není třeba část problému v povrchu vozovky?Nestálo by za to v daném místě snížit rychlost?Spousta protihlukových stěn má ve svém důsledku opačný efekt.Zvuk odráží,tříští a směřují jinam kde působí stejně rušivě.Hluk moderních aut se stále znižuje, je na čase se také zamýšlet nad povrchy vozovek ,pneumatikami a minimalizovat i tyto zdroje.Každá stavba má také své hlukové studie a to pro různou kapacitu aut.Možná že i ta by se dala omezit postavením mýtné brány,či zvýšením sazby v dané lokalitě a podobně.
Jediné, co by slutečně pomohlo, je převod silnic do soukromého vlastnictví a důsledné respektování práva. Stát v tomto ohledu zcela selhal.
Stačí vydělit potřebnou částku počtem aut, která úsekem projedou za dobu, po které chceme začít stavět, a vybrat výsledek formou mýta od každého projíždějícího řidiče. Hotovo dvacet.
... na nájemném. Sousedka smrdí a neumývá chodbu ... a jak to dopadne? Nijak :) Proč každý jen protestuje a chce slevy? Národní sport ... zkusíme, uvidíme.
To je zcela mimo mísu. Míra hluku v místě bydlení je garantovaná zákonem, parametry vaší sousedky nikoliv. Ti lidi chtějí v prvé řadě klid. Pokud jim ho není majitel té cesty schopný zajistit, chtějí kompenzaci. Je smutné, že se nejspíš nedočkají ničeho, pokud se nezačnou soudit. Jenže i tak se v nejlepším případě dočkají za několik let toho, že se problém teprve začne řešit.
redakce idnes asi netuší kde leží Nová-Bělá. Fotka je z úplně jiného úseku místecké a to z Vítkovic.
Ta fotka má být ilustrační, dost stará protože je tam 90 a myslím že je to u dřevoprodeje a řekl bych že už je to hrabůvka.