- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
problémem vedení bylo
1. každý chtěl mluvit a nikdo naslouchat. Zbytečné a drahé porady.
2. nenakupovalo se pro zákazníky, ale pro plné sklady (tím myslím bez průzkumu trhu). 90% obchodníků neumělo od zákazníků získat potřebné informace.
3. každý měsíc se nesmyslně měnily strategie a cíle.
4. naprosté nepochopení potřeb zákazníků (to souviselo s nenasloucháním a s nedostatečnou znalostí jejich potřeb)
5. nechápali psychologii obchodu a nedokázali motivovat obchodníky.
Hlavně jako obchodní firma nepochopili, že z obchodníka je možno za
měsíc udělat odborníka na produkty, ale naopak to nejde.
Cienciala , předseda CZV SSM na Vysoké škole báňské , člen předsednictva KV SSM Severomoravského kraje , skalní příslušník Komunistické strany Československa . Co na to říci ?
Nesmysl, bydlim a robim v Třincu a celkem to de....