Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec nebezpečnému křižování vlakových přejezdů. Pohlídají je kamery

Netrpělivé a troufalé řidiče, kteří riskují při přejíždění železničních přejezdů, i když zrovna blikají výstražná světla, odhalí kamery. V Moravskoslezském kraji budou zařízení namontovaná zatím u čtyř přejezdů, kde šoféři často objíždí či prorážejí stažené závory

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dukátštan

pravda

Na signalizovaný přejezd vjede jen vůl!!!!!!!!!!

0/0
8.1.2012 11:58

nakej_nick

Aby při tom pořizování dalších šmírovacích kamer

zbyly peníze na obnovení bílých přerušovaných světel na všech přejezdech, kde dřív bývala.

+1/0
7.1.2012 20:27

ulkik

Re: Aby při tom pořizování dalších šmírovacích kamer

presne tak, ruseni bilych svetel na prejezdech povazuji za naproste zverstvo. Clovek pak nevi, zda signalizace funguje nebo ne. Neboli, ta svetla jsou tam uplne zbytecna, clovek stejne by pak mel (podle predpisu) pred prejezdem zastavit nejstli neco nejede. Prakticky to vypada tak. ze vsichni predpokladaji signalizaci funkcni a jedou. Pak nema rust pocet nehod s vlakem na prejezdech. 

Taky by nebylo spatne nejak oddelit prejezdy, kde projede vlak jednou rocne a ty ostatni.

0/0
7.1.2012 22:38

bartik09

Re: Aby při tom pořizování dalších šmírovacích kamer

Protoze neblika bila, tak prorazim zavory? Ja vas docela chapu, ale pisete trochu o necem jinem...

0/0
10.1.2012 7:58

otmara

Kamery nikdy nezajistí konec masakrů na přejezdech!

Pan redaktor by se měl vrátit do páté třídy! Rv;-ORv

+1/0
7.1.2012 18:56

čita

V Rakovníku je

pod Rakonou  přejezd se závorami  a na dohled odtud je druhý,hlídaný jen světly.Zatímco u závor vystojíte dolík,kvůli vlaku který ještě na nádraží ani neotevřel dveře pro nastupování,vedle je možné projíždět .Po projetí vlaku platí samozřejmě totéž.Na "světlech" už  je volno,u závor klídek a pohoda .

+1/0
7.1.2012 13:37

kremsa

Někdy nechávají železničáři závory stažené příliš dlouho

Jednou jsem přijel na kole ke staženým závorám v Nesovicích (okres Vyškov), přede mnou už stálo několik aut. Když ani po čtvrthodině čekání žádný vlak nejel, podlezl jsem závory a jel dál. Jel jsem pak podél trati ještě více než půl hodiny (do Slavkova), a po celou tu dobu v žádném směru žádný vlak nejel. Těžko se pak divit, že lidé podlézají nebo obcházejí závory.

+1/0
7.1.2012 12:59

Leinad

Re: Někdy nechávají železničáři závory stažené příliš dlouho

R^ SŽDC žel i toto se stává.

0/0
7.1.2012 19:54

Keni

Re: Někdy nechávají železničáři závory stažené příliš dlouho

Kdyz byla v Mnichovicich rekonstrukce, tak babka zvedala zavory rucne .Prejel vlak a nic. Zacal jsem troubit, babka vylezla a zavory zvedla. Takze se nedivim, ze mistni znali situace obcas zbytecne dlouho spustene zavory ignoruji.

Ale kolik lidi se zrani ci zabije rocne diky nekaceptovani signalizace? O kolik vice diky spatnemu rozhledu u prejezdu? Takze na kamery za par set tisic ci milionu bude, ale na obycejna zrcadla k prejezdum radove za pakatel jiz ne.

0/0
8.1.2012 15:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.