Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další petice z ostravské Nové Bělé. Tentokrát kvůli zápachu

Obyvatelé Nové Bělé se pomalu stávají přeborníky v psaní petic. Bojují za ochranu životního prostředí. Nechtějí se smířit s tím, že kdysi klidná ostravská čtvrť je dnes zamořena hlukem, prachem a zápachem z rušných silnic i průmyslové zóny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NATTER

Klídék zachvíli začne GEOSAN

zkoušet , kde to svinstvo z Fifejdských a Mariánskohorských  lagun bude skladovat.. To , že obyvatelé Fiifejd a Mar hor . drží hubu , tak to tam budou dále jen překládat z místa na místo a vířit smrad. Možná , že by to mohli přimíchávat do asfaltu nové cesty Ostrava - Polom - Hrabyň - Opava.Tam se to v tom tééru ztratí a nikdo se nic nedoví jak to ti kliuci ekologicky zlikfidofalíí.

0/0
12.2.2012 12:28

Byl jednou jeden kral

Re: Klídék zachvíli začne GEOSAN

no, a co se nevleze do asfaltu, to by ve spolupraci s eurovii mohli pouzit na zasyby a terenni upravy, ne?

0/0
12.2.2012 17:53

ddtx

Re: Klídék zachvíli začne GEOSAN

Tak ono by se to dalo biologicky odbourat, ale to neni tak drahe

0/0
14.2.2012 11:04

Marťan

To jsme to dopracovali!

Radujeme se, že máme další a další průmyslové zóny - na orné půdě za rodinnými domky. Používáme auta a vlaky splňující přísnější a přísnější normy - ale kolem cest a tratí stavíme hnusné, drahé a ve své podstatě velmi nebezpečné stěny.

Za to brownfieldy, prostory po zrušeném průmyslu, jsou v Ostravě prázdné, tiché, klidné. Ale tam se špatně staví. Rovněž kolem dálnice je v Ostravě klid, protože dálnici málokdo používá a nevede tam, kde je zapotřebí. A na obchvaty nejsou peníze...

+1/0
12.2.2012 10:10

Achille Volfoni

Re: To jsme to dopracovali!

souhlas...

0/0
12.2.2012 10:51

db2002

Re: To jsme to dopracovali!

na tech tvojich brownfieldech se stavet neda. Bude trvat dlouho a bude to stat hodne penez nez to bude mozne. Na to nelze vubec cekat. Dalnice samozrejme vede tak jak vest ma. Nekter pripojky samozrejme chybi, ale to se snad casem dodela. Nevim kudy by podle vas mela dalnice vest. Od prapuvodna je to spojeni Baltu se Stredomorim a ze dalnice vede z Olomouce pres Ostravu do Katowic je spatne?

+1/0
12.2.2012 11:26

Marťan

Re: To jsme to dopracovali!

Do Polska se z Olomouce jezdí (a jezdit asi bude) přes Frýdek a Těšín, nikoliv přes Bohumín.

Na brownfieldech se stavět dá, ale je to samozřejmě náročnější, než zabrat kus pole (u Nošovic, Klimkovic, Hrabové, Chlebovic...).

Ti, kteří rozhodují o zničení polí, pak už většinou nejsou u řešení smradu, hluku a provozu, protože jejich volební období skončí.

A jak v Ostravě po léta vidíme, tak nic jiného než stavění krabic na poli, naši volení zástupci povolovat neumí. Což bohužel platí od Hrabové po Karolínu...

+3/0
12.2.2012 12:38

Santa1

Re: To jsme to dopracovali!

Plácáte nesmysly, zkuste se někdy podívat do mapy. Hlavní polská dálnice A1 bude už letos ve Věřňovicích, momentálně končí u Wodzislawi. Přes Těšín se po čtyřproudovce dostanete akorát do Bielsko-Bialej.

A v těch browfieldech můžete rozjet něco sám, nikdo vám nebrání, ale pro zahraniční investory tam bohužel není taková plocha, jakou požadují.

0/0
12.2.2012 23:28

ddtx

Re: To jsme to dopracovali!

Zahranicni investor? to myslite ty co tu neplati dane a potom tahnou od zdevastovaneho dal? Pokud tady chce zahranicni hyena podnikat tak ma dostat prave ten spatny pozemek a at se predvede jinak at tahne o dum dal

+1/0
14.2.2012 11:03

Achille Volfoni

...

Ty "krabice" v průmyslové zóně jsou největší omyl v historii Ostravy

+1/0
12.2.2012 10:02

krultheking

Re: ...

řekněte to do očí těm tisícům lidí, kteří tam pracují

+2/0
12.2.2012 12:36

osk

Re: ...

Největší omyl byl že to dostal na starost stavební úřad v Hrabové kde je asi tak jedna ženská která ničemu nerozumí a je to jeden velký bordel.

0/0
13.2.2012 22:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.