Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když matka spala, děti vzaly telefon a honily záchranáře po Ostravě

Příliš bujnou fantazii a nebezpečný nápad měly dvě malé děti z Ostravy. Když jejich matka ještě spala a nudily se, několikrát zavolaly na tísňovou linku a barvitě líčily požár, rvačku i pobodání. Sanitky, policejní i hasičské vozy vyjely na určená místa, ale pokaždé zbytečně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oldiess

ach jo

a tobyli schopni dát těm prckům nějakou doplňující otázku, např. jak se jmenuješ, do které chodíš třídy, kde máš maminku? Zaplatit výjezd by měli neschopní operátoři, kteří nerozpoznají devítiletýho pagátla

0/0
6.3.2012 8:42

oldiess

Re: ach jo

nebyli schopni?

0/0
6.3.2012 8:42

Leinad

7 a 9 let?

U mladších bych to chápal, ale devítileté dítě by mělo mít trošku rozumu. 8-o

Tady by stálo za zvážení, jak často se stává, že matka usne a děti se nudí. Nemůžou jít ven? Nemají doma žádné hračky? Co na to sociálka, zná pozadí a okolnosti toho telefonátu?

0/0
2.3.2012 13:41

ippokorny

To musí někdo podat trestní oznámení,

aby to měl od soudu, že za děti zodpovídají rodiče? Když děti zapálí cizí barák, tak to jsou také beztrestné? A když má někdo problémové děti, může uzavřít pojistku odpovědnosti az škodu, jedné takové pojistce se říkávalo "pojistka na blbost".

0/0
2.3.2012 11:33

ladyaiv

škoda rány která padne vedle...

... spratci jedni. v 9 snad musí vědět, že se to nedělá. mi to naši otloukali o hlavu od malička a nikdy jsem nic takového neudělala.

0/0
2.3.2012 0:04

6 x odstřelen z diskuzí

Řezat a řezat

dokud to má nudli u nosu...

+1/0
1.3.2012 12:46

sámvelkýmao

no

matka si ji vyťala a usnula. kdyby alespoň zaheslovala klávesnici......

0/0
1.3.2012 7:25

stockbroker

zodpovednost rodicu

Nechapu, proc by ty vyjezdy mel platit danovy poplatnik. Za dite ma byt zodpovedny rodic!, naprosto prirozene to pak nuti rodice lepe vychovavat sve deti.

+3/0
29.2.2012 21:16

ladyaiv

Re: zodpovednost rodicu

taky si myslím, že by to měli zaplatit rodiče.

0/0
2.3.2012 0:04

spv0022@centrum.cz

Za děti jsou zodpovědní rodiče.

Škodu mají zaplatit rodiče, neschopní vychovat.

Čí děcko bude dělat bordel, rozbíjet školu nebo napadat spolužáky, ten přijde o dávky.

Obecně vzato, množení dědičných primitivů, kteří dělají škodu, nebudeme podporovat. Pokusy o převýchovu jistých parazitů, bezmozků a děd. darebáků jsou nesmysl. Řešit je třeba příčinu: explozívní množení parazitů. Přídavky a platy mateřské omezit na 2 děti. Na 3. dítě slevu na dani. Ale další už každý ZA SVOJE.

Ušetřené peníze vrátíme Vám, plátcům daní, snížením daní (zvýšením platů). Nebo zvýšením přídavku-mateřské pro první dvě děti, což umožní mít děti lidem schopným, pracovitým a starajícím se o výchovu, což je zdravý a žádoucí demografický směr.

Společenství Přímé Volby, www.spolpv.org

+18/0
29.2.2012 14:10

ulkik

Re: Za děti jsou zodpovědní rodiče.

vy ocividne rychleji mluvite nez myslite,

Pokud je na deti sleva na dani, tak pokud maji deti deset a porad je co slevovat, tak neni co resit, to neni problem. (problem by mohl nastat pouze v pripade zaporne dane, ale o tom nic nevim, tak to nechci kritizovat). Naopak, slevu na dani na deti bych klidne zavedl progesivni, at od tretiho ditete je slevu na dani o neco vetsi, proc ne. Kdo vydelava a ma deti a uzivi je, tak je to v poradku.

0/0
29.2.2012 14:23

Kidkid

Všude se říká, že za děti

jsou zodpovědní rodiče a to vlastně až do jejich 18 let. Nevidím důvodu proč by jejich rodiče nemohli pokutu zaplatit. A pro ty co tu začnou hned uvádět kde všude se ztrácejí miliardy uvádím, že výchova dětí začíná od mládí a jistě by si pak děti pamatovaly, že si probendily třeba dárky k narozeninám, jmeninám i Vánocům za celý rok.

+5/0
29.2.2012 13:17

Mamku

Re: Všude se říká, že za děti

Zřejmě se jedná o nepřízpůsobenou rodinu, jinak by škodu uhradili rodiče. V tomto případě není z čeho.

0/0
29.2.2012 17:47

danny47

Re: Všude se říká, že za děti

Taky si říklám, že se asi bude jednat o etnické specifikumy, když to bylo prostě odloženo na účet daňového poplatníka.

0/0
29.2.2012 22:14

Kocour-mikes

Nejsem zastánce fyzických trestů....

...ale takový vrbový proutek, dobře udržovaný, má svůj nezastupitelný a výchovný efekt.

;-):-)

+7/0
29.2.2012 12:41

Kidkid

Re: Nejsem zastánce fyzických trestů....

Nejlépe z košíkářské vrby o síle ne větší mužského palce.;-(

+2/0
29.2.2012 13:18

AsciiWolf

Re: Nejsem zastánce fyzických trestů....

Vzpomínky na dětství? ;-D :-P

0/0
2.3.2012 12:12

ladyaiv

Re: Nejsem zastánce fyzických trestů....

v tomhle případě by to bylo dobré.

0/0
2.3.2012 0:05

Oliverko13

Dobrá máma

:-/

0/0
29.2.2012 12:04

kocourek25

Re: Dobrá máma

To tedy jo ale .............asui až moc dobrá ale ...........

0/0
29.2.2012 15:30

Éter1

Re: Dobrá máma

Děti můžou napadnout i takové koniny, jako napadly tyhle dvě.

A přesto z nich můžou vyrůst spořádaní občané a přínos pro společnost.:-) Koukám, tady asi nikdo z vás nikdy nic špatného v dětství neudělal? Jinak nevidím nic špatného na tom, když matka v 7 ráno ještě spí. To snad o víkendu skoro každá, ne? Že by měla výjezd zaplatit, alespoň z poloviny, to chápu, a souhlasím s tím.

+3/0
2.3.2012 10:47

Aha_jo

Mě dost vytočilo

Když měl syn asi 4roky "nechtěně" poslal několik desítek sms zpráv na náhodná čísla v mobilu. Některá došla příjemcům na mobilní číslo, některá na pevnou linku. Od té doby nesmí na mobil ani šáhnout! Neměla jsem už mnoho kreditu a celý mi ho vypiplal až do mínusu, jedna smska mě výjde na 3,80. Ale co se týče tohoto případu, za rodiče jsou zodpovědní rodiče, měli by to zaplatit rodiče a děti mít ponaučení, nesahat na mobil!

+4/0
29.2.2012 10:35

Noirut

Re: Mě dost vytočilo

Hlavně ty děti. Jedenáct tisíc je sice jedenáct tisíc, ale tady v tomto státě z daní lítají mnohem větší částky...

0/0
29.2.2012 10:45

thomas.angel

Re: Mě dost vytočilo

To máte pěkně drahý tarif s sms za 3,80

0/0
29.2.2012 11:59

Leinad

Re: Mě dost vytočilo

Asi jeden z těch, kdo v hospodě nadává na to, že je to v ČR dražší než v Rakousku. Proč by nebylo, když to ty lidi baví platit. :-P

0/0
2.3.2012 13:44

La Chat quatorze

Seřezala bych je, že by si na ten zadek tejden nesedli

+10/0
29.2.2012 10:30

Qíteček - nikoli alpský

Re: Seřezala bych je, že by si na ten zadek tejden nesedli

;-DR^R^R^

0/0
29.2.2012 10:41

bembinka

Re: Seřezala bych je, že by si na ten zadek tejden nesedli

Naprostý souhlas, ale neříkejte to nahlas před odpůrci tělesných trestů, ještě by vás nechali zavřít do blázince...

0/0
29.2.2012 11:50

Kidkid

Re: Seřezala bych je, že by si na ten zadek tejden nesedli

Odpůrce tělesných trestů je potřeba seřezat taky a pořádně, aby se jim rozbřesklo v hlavince. Hlavně, že někteří z těch ochránců vůbec nemají děti a ještě mají tu drzost ostatní poučovat.

+3/0
29.2.2012 13:20

ježo

Re: Seřezala bych je, že by si na ten zadek tejden nesedli

S drobným rozdílem.Zde je třeba odložit rákosku.

0/0
29.2.2012 13:41

ulkik

Re: Seřezala bych je, že by si na ten zadek tejden nesedli

pitomcu, co nemaji deti a ostatnim chteji kecat o jejich vychovy ci rozeni je vice nez dost. Posledni pripad je JXD Dolezal z reflexu, sam bezdetny a neplodny, ktery s velikym krikem vytahl proti porodum doma.

0/0
29.2.2012 14:25

Noirut

Re: Seřezala bych je, že by si na ten zadek tejden nesedli

Porody doma jsou volovina, takže to bych mu za zlé nebral.

0/0
2.3.2012 11:47

Zuzi_K

my jsme obvolávali lidi s fajnovými jmény

ale volat na tísňovky jsme měli zakázáno. A protože to otec zakázal, tak se to nedělalo. Přirozená autorita...

+3/0
29.2.2012 10:26

Noirut

Re: my jsme obvolávali lidi s fajnovými jmény

Ta dneska nefunguje. Navštívil jste poslední dobou někdy základní školu? Takoví spratci co běhají po chodbách...nejsem zastáncem tělesných trestů, ale mám pocit, že začínají chybět...

+5/0
29.2.2012 10:38

Rumcajs007

Re: my jsme obvolávali lidi s fajnovými jmény

To je především problém rodičů, kterým tito "spratci" dělají vizitku. Aneb jablko nepadá daleko od stromu, že.

Už jsem se setkal s názorem, že dneska ve škole nenaučí děti ani pozdravit. To jako ctěná otec (matka) není schopen (na) své dítě naučit slušnému chování?

Rodič je jednoznačně zodpovědný za své dítě a jeho výchovu (pokud sám není nesvéprávný, nebo tak něco). Škodu, kterou jeho dítě způsobí musí uhradit. Stejně, jako když někomu způsobí škodu špatně zabrzděné auto, špatně uvázaný pes apod.

+2/0
29.2.2012 11:19

ladyaiv

Re: my jsme obvolávali lidi s fajnovými jmény

taky se mi zdá, že jsou ty děcka čím dál drzejší. člověk stojí na zastávce. jde spratek do zvláštní školy a je to v první třídě a ještě řekne matce, ať jí půjčí zapalovač, že si chce zapálit. a matka ho dá. mě už někdy přecházejí zraky. a to není vyjímka. vyjímka jsou spíš hodné děti, které ví co je autorita a jak se má chovat.

0/0
2.3.2012 0:11

Noirut

Re: my jsme obvolávali lidi s fajnovými jmény

Ty se bohužel nějak ztrácejí :-(

0/0
2.3.2012 11:44

okupant_bez_prace_2

no, někdo se pozastavuje nad tím, že to půjde na vrub

státní kasy. Ale, jaký je rozdíl mezi dvěmi dětmi, a zbytečných policejních manévrů na fotbale, při demonstracích, nepovolených technopárty, zbytečných bouračkách, atd. příkladů, kdy jsou zbytečně vynaloženy prostředky ze státní kasy je tolik, že tento případ je proti nim nic. Samozřejmě to nechci omlouvat, ale co matka udělala špatně? Že si mobil nedala pod polštář, nebo ho rovnou nespolkla když šla spát?

0/0
29.2.2012 10:25

Rumcajs007

Re: no, někdo se pozastavuje nad tím, že to půjde na vrub

Rozdíl je v tom, že za děti jsou zodpovědní rodiče. Takže matka má zaplatit 11 tisíc a děti si poučit podle svého gusta.

+4/0
29.2.2012 11:12

okupant_bez_prace_2

Re: no, někdo se pozastavuje nad tím, že to půjde na vrub

jasně, to jsem očekával. Tzn. PČR na fotbale a dalších akcích teda má platit kdo? Kluby, fanoušci, demonstrující, kdo??? To mne zajímá.

0/0
29.2.2012 11:24

Rumcajs007

Re: no, někdo se pozastavuje nad tím, že to půjde na vrub

Srovnáváte nesrovnatelné. Případ z článku má jednoznačné viníky. Zatímco třeba na tom fotbale je policie preventivně pro ochranu veřejného pořádku. Jinak ano. Dopadený výtržník má zaplatit jednak pokutu a jednak jím způsobenou škodu. A právě ta pokuta je jakási náplast na náklady spojené se zásahem.

0/0
29.2.2012 11:30

aljavX

neodložit ale seřezat !

+1/0
29.2.2012 10:22

semelik

Operátor tísňové linky nevidí číslo volajícího? V Ostravě?

Chmmm.

0/0
29.2.2012 10:16

okupant_bez_prace_2

Re: Operátor tísňové linky nevidí číslo volajícího? V Ostravě?

a co jsi tím chtěl říci?

0/0
29.2.2012 10:19

horác

reakce na tuto větu

Policie o události informovala nyní, po odhalení malých pachatelů.

_________

podle tel.č. to mohli vědět během pár minut

+2/0
29.2.2012 10:21

čibrut

Re: reakce na tuto větu

Pokud dobře čtu není v článku nikde zmíněno, zda se jednalo o mobil s paušálem nebo s předplacenou sim kartou. Tu druhou totiž můžete mít zcela anonymně, takže Vaše poznámka o tom, že podle čísla je mohli mít hned není tak úplně na místě.

0/0
29.2.2012 10:25

horác

Re: reakce na tuto větu

na předplacenku jsem nevzdech, přesto že ji mám taky. Ale rodinám se vyplatí paušál, mají i některé č. zdarma apod.

0/0
29.2.2012 10:36

horác

Re: Operátor tísňové linky nevidí číslo volajícího? V Ostravě?

vidí to hasiči, policie i záchranka i přesto, že budeš mít na mobilu potlačeno číslo.

+1/0
29.2.2012 10:20

cassul

Fyzické tresty měly něco do sebe...

Pod vidinou létajícího otcovského řemenu či matčiny vařechy by mě nic takového raději ani nenapadlo...

0/0
29.2.2012 10:14

okupant_bez_prace_2

Re: Fyzické tresty měly něco do sebe...

mne taky ne, protože v době mého dětství mobily neexistovaly.

0/0
29.2.2012 10:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.