- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč se pro ty asfaltové silničky používá archaický a nesmyslný název cyklostezka?
Taky nechápu, jak někdo může na 2 km promrhat 10 miliónů korun. stačí když se bude jezdit po hlíně, která je lepší a mnohem levnější než asfalt, který do přírody nepatří. Inu, zase přišel nějaký lobbista, který ukecal zainteresované, že nejlepší bude přírodu vyasfaltovat. Být hejtmanem, tak s nimi vyrazím dveře a řeknu jim, že už teď se dá po polní cestě na kole dojet kam cyklista chce, a že nemíním podporovat betonářské firmy, které si za peníze EU, chtějí namastit vlastní kapsu a o cyklisty jim vůbec nejde.
Trs trávy bude jen každých 100 m a u něj zvětšovací lupa, aby si jej každý mohl prohlédnout. A Beskydy (i ostatní hory) pomlet v kulových mlýnech. Z drti pak vystavět rovné, osmiproudé dálnice, s velice mírnými zatáčkami. Na nich se bude jezdit třístovkou (i víc) všemi těmi auty, kterých se vyrábí stále víc. Do dolin se budou vozit vraky dosloužilých aut. Ty se budou ve znovu vystavěných Siemens-Martinských pecích v Ostravdě přetavovat (a válkovat na plechotratích na další materiál). Ať žije ekonomická prosperita - ta už nyní přece znamená více, než rodná hrouda.
jsem pro zavedeni "stezkovych" poplatku ... treba formou nalepek na kole!!!! nevim proc mam ja, ktery jsem na kole od puberty nesedel platit ze svych dani konicky nekoho jineho
Takže zase všude nasypeme tuny asfaltu. Podél Odry přes celou Ostravu se dá bez větších problémů dojet i v současném stavu. Bohužel nechápu tuto logiku... Kdyby radši vyřešili jak se z Jihu pohodlně dostat do centra...
ten klid na nich bez těch bruslících vymaštěnců s drátama v uších
taky bych je nejradši z cyklostezek vyhnal...