- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1. Koleje už na letiště a do zóny vedly, ale byly poměrně nedávno zrušené.
2. Cesta z centra Ostravy na letiště OKLIKOU přes Studénku a DOOKOLA celého letiště bude mít takových 40 km, přitom po cestě je to 25 km. A ostatní města, snad mimo NJ, na tom budou ještě hůř. Přitom ze Studénky vede k letišti téměř po celé cestě dálnice, včetně mimoúrovňové křižovatky a rondlu uprostřed polí...
3. Nač dvojkolejná trať, když se dá očekávat provoz jako na kyjovické jednokolejné tramvajové trati?
4. Při známé "spolehlivosti" a "dochvilnosti" regionálních spojů v podání ČD bude mít málokdo odvahu cestovat vlakem na letiště a vidina vlečení kufrů přes pole tomu taky nepřidá...
Shrnuto: kraj potředuje penízen na jiné důležitější dopravní stavby! Třeba na dokončení spojení na Slovensko, na cestu na Opavu, kolem Frýdku a to už nemluvím o opravách zoufalých cest po letošní i minulé zimě...
jenomže má tu chybu že pro těch pár letů za den to nemá cenu. A zavlečkovat tamní firmy, v dnešní době bohužel o dráhu nemá nikd zájem, s provozem vlečky je spojena spousta papírování, revizí a podobně, pokud tam není nějaká firma s těžkým provozem a to není, tak nevěřím, že se tam někdy přistaví jedinný vůz k nakládce nebo vykládce. Ideální by bylo, kdyby udělali dráty až do Štramberka a natáhli ešusy z Opavy ob jeden do Štramberka, zároveň tím obsloužili letiště.
Slon do Štramberka? Zbytečné, ty 810 + prípojné vozy bohatě (co do kapacity) zatím stačí.
si začít hrát na letiště.
By mne zajímalo, k čemu to jako bude dobré. Kdyby se radši rozhoupali Pražáci a protáhly koleje, aby mohlo Pendolino jezdit až na Ruzyňské letiště.
Lukšův a Tošenovksého pomníček, toto je jednda z nejvetších hovadin.
Klíčové pro úspěch projektu a aktuálně Mošnovského letiště je propojit pozemní a letecké dopravce. Na místě managementu letiště bych se obrátil na Jančuru. Ten má vlaky a autobusy a mohl by letiště zavážet cestujícími z celé republiky (třeba i z Prahy). To by mohlo zaujmout low-costové dopravce a začít Mošnov nalétávat. Nicméně pro Mošnov je tu celkem silná konkurence polských letišť, která jsou "za humny". Bylo by to trochu složitější, ale je to jediné světýlko na konci tunelu, který si říká rozvoj Mošnovského letiště a okolí.
Přesně tak, když se nic neudělá, je to zahrabané navždy. Většina minulých investic do letiště se může prostou nečinností odepsat. Nebo se pokusí za evropské prachy letiště zatraktivnit. Taky narozdíl od toho minulého, je současné vedení kraje vstřícné i k low-costovým aerolinkám.
Do (z) Ostravy končí jedna letecká linka za druhou, tak tam bude jezdit alespoň vlak. :-)
Tohle opravdu nechápu. Pro ty dvě latadla týdně tam opravdu nemuseli mastit "vysokorychlostní" trať. To už by bylo logičtější nátáhnout koleje z Dubiny nebo z Výškovic. Škoda, že nikdy nebyla dokončena trať do Brušperka. I tak je to hotové až do Nové Bělé k cestě. Nemluvě o tom, že se bude přesedat jako obvykle v Teplénce.
V lete je letadel vic :-)
http://www.airport-ostrava.cz/cz/page-letovy-rad-pravidelne-lety/
ale i tak si myslim, ze navratnost bude problematicka. Jedine vyuziti by mohlo byt tak pro armadu, ktera naklada ruslany v Polsku ale dotankovat leta do Mosnova, kvuli delsi vzletovce. Kdyz tu budou mit koleje, mohli by nakladat i tady.
Na co to budou stavet, kdyz tam pristavaj a odlitaj "dve" letadla
Aby rychle namastili kapsu svym kamaradum ze stavebnich firem.