Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fotbalové fanoušky čeká na Ostravsku tankodrom. Opravy silnic se množí

Vítejte na tankodromu. Takový nápis si může hrdě vystavit při vjezdu na své území Moravskoslezský kraj. Zvláště v červnu by ho mohly číst desetitisíce cizinců. Rozkopané a špatné silnice totiž zaplní automobily fanoušků mířících na mistrovství Evropy ve fotbale, které bude v sousedním Polsku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M. Procházka

NASTÁVAJÍ NÁM ŽNĚ ÓDÉSÁCKĚ A SOC.DEM DOPRAVNÍ POLITIKY:

ekonom. parametry stanovené zejm. MF a MD zvýhodňují ekon. a hyg. nešetrné druhy dopravy (dle přepočtu na jednotku přeprav. práce: osoboVtuno/km) zejm. letec. a silniční - státem hrazeným rozvojem jejich infrastruktury oproti dopravě železnič, v rámci silniční je podporováno přelévání osobní hromad. dopravy v individuální, zakrněla opatření omezující ničivou kamionovou dopravu kvótami, poplatky, transferem na železnici apod., předimenzovaná výstavba dálnic slouží k "odklánění" veřejných prostř. a neefektivní rozestavěnost zabezpečuje výstavbu zbytných partií. Příkladem budiž zbytečná paralelní výstavba D47 v Poodří a tzv. jižní alternativa R48 - další dálniční průtah Frýdkem-Místkem. Vše kryje personální politika na ŘSD a vtřícnost partajních kádrů na všech úrovních politiky. Viz naši Frýdecko-Místečtí Vyvialové, Římanové, Sehořové, Stolařové, Richterové, Cvikové, Pobučtí, přicmrndující lidovci, TOP09 a VV se už namočily rovněž... Není divu, že není na prostou údržbu silničního fondu.

0/0
29.4.2012 13:44

hafo1976

Policiste z Frydku-Mistku

Nejlepší je dodatek na konci článku o policistech, kteří "nachytali už stovky řidičů" - takže nakonec to zase odnesou řidiči, kteří jedou několik set kilometrů po dálnici, která končí padesátkou na rozpadlém mostě mezi Frýdkem a Místkem. Zaplatí policistům pokutu - parádní řešení problému po česku! [>-]Rv

0/0
25.4.2012 8:15

osk

No tak hlavně to zapinkali poláci

cesty sice u nás jsou v katastrofickém stavu, ale přece jenom počítalo se hlavně s D1.

0/0
25.4.2012 8:07

honza83

Re: No tak hlavně to zapinkali poláci

No hlavně že u nás je D 1 dokončená - chybí několik desítek kilometrů a ty budou dostavěny kdo ví kdy... Rovněž ještě není dostavěn úsek z Bohumína na státní hranici. Navíc Poláci by do Eura měli určitě dodělat úsek od státní hranice minimálně po první sjezd, tudíž není žáden rozumný důvod nedodělat chybějící úsek dálnice z Bohumína na státní hranici. A jen na okraj něco o informovanosti o probíhající výstavbě - Poláci zveřejňují každý týden stavební deník, kde lze přesně zjistit, co se udělalo, to je v ČR věc naprosto nemyslitelná...

0/0
25.4.2012 8:50

crs

Mosty mezi Novým Jičínem a Příborem

je tam sice omezení ale jinak v pohodě cesta.

0/0
24.4.2012 20:52

zombiieee

Re: Mosty mezi Novým Jičínem a Příborem

pro osobák jo...ale jezdím tam denně.....a kamioňáci kteří o tom nevědí ti naposlední chvíli hodí blinkr vpravo....celkově mám s kamionama vždycky problém...cesta mezi Příborem a Jičínem je dost úzká,byť čtyřproudovka

0/0
24.4.2012 23:50

semelik

To ten nápis ale budou muset odebrat z D1 Brno-Praha

Tam už léta jezdí v pravých pruzích jenom offroady, kaskadéři nebo greenhorni.

+1/0
24.4.2012 17:14

semelik

.... schody z Příbora do Mošnova taky nahradila cesta až po

mistrovství v hokeji a většina řidičů to přežila

0/0
24.4.2012 17:15

Frantaista

Zajmavé

V PL je to liknavostí stavbařů (negativní), ale u nás to je jenom chybějícími penězi (také negativní, ale už ne zas tak jako v PL). Stejný problém, ale různá interpretace.;-)

0/0
24.4.2012 15:10

Jan9002

130 se tam jezdit nedá,

to by auto skákalo jak luční koník, ale ta 60 je tam přehnaná. To by se muselo jezdit z Vyškova do Brna 30.

0/0
24.4.2012 14:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.