- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jsem chodec tak uznávám zákon silnějšího. Šilnější má přednost.
A jako řidič uznávám zákon slabšího. Slabší a menší má přednost.
A mám klid.
Jsem přesvědčen, že řidiče tramvají vybírají dle naprosto speciálních testů. Kdo má IQ nad 15 není připuštěn k řízení tohoto obdivuhodného stroje. Nemluvě o ujíždění dobíhajícím cestujícím, je naprosto fascinující, jejich počínání na přechodech. Je nemálo přechodů, které jsou umístěny přímo(velmi těsně) před zastávkou - viz přechod přes 28. října na Mar. náměstí. Chodec nic netuše vejda na přechod, kde mu zastaví auta pokračuje na druhou stranu, když vtom tramvaj současně se zacinkáním se rozjede. Jsa soudným a chápavým člověkem - v tu chvíli bych nejraději řidiče tramvaje vytáhl a vyhýbkouvou pákou přetáhl - hňupa!
Jinak si tedy myslím, že řidiči hromadných dopravních prostředků, bílých dodávek a fotbalisti - to je sorta lidí, kde pán bůh neobdarovával rozumem. Jsou to prostě takoví velmi hloupí a jednoduší lidé, ale v tom jsou velmi dobří.
asi podobný postup, jako když se učitel ve třídě ptá nad otevřenu třídní knihou "přihlaste se, kdo chybí".
.
Ti co jedou v té šalině dosti logicky nejsou před ní na přechodu, ne?
Jo a po vystoupení z lokalky odletí na chodník.
Hele u nás šalina nebo šmirgl nejezdí, my máme lokalky. Kdysi (někdy v 70. letech) jsme ještě říkali bedna.
kdyz je nekomu prednejsi pravda a zakon pred svym vlastnim zdravim, tak je tezke neco takoveho tomu cloveku vysvetlovat.............at uz je v zakone co chce, hmotnost tramvaje(pripadne auta) je nekolikanasobne vyssi nez hmotnost cloveka a v realu vzdycky ten souboj skonci vitezstvim toho vetsiho, tezsiho a silnejsiho..........kazdopadne tramvajaci v ostrave jsou psychopati. Vetsinou cekaji az nekdo na ten prechod vleze a pak se teprve rozjizdeji a cinkaji. Taky sem zazil, jak stalo auto na kolejich a tramvajak i pres to, ze ho videl zdalky jel jakoby nic. Kdyz mel zacit brzdit, tak zacal cinkat, a kdyz zacal brzdit bylo uz pozde. A nerikejte mi, ze to auto na kolejich nemelo co delat, to vim, ale normalni clovek kdyz neco takoveho vidi, tak prece zastavi. Ne jednou sem videl, jak tramvaj jela podle svetelne signalizace pro auta, i kdyz podle te "tramvajove" mela stat. A nakonec, ten pripad z Vresiny, ten mozna ani neni treba rozebirat
Nomen omen. Co k vašemu příspěvku dodat.
Kdo vleze do silnice bez rozhlédnutí, příp. těsně před auto, nebo vleze dokonce před tramvaj, tak je prostě sebevrah! Na druhou stranu si za to v případě aut možná z části můžou i sami řidiči aut, že jim lidi skáčou pod kola - kolikrát se mi stane, že stojím na kraji chodníku u přechodu a nepustí mě ani 10. auto v řadě, přestože řidiči moc dobře vidí, že tam stojím a chci přejít...!
Když vešla v platnost přenost chodců na přechodu, novináři to nazvali "absolutní předností". O tramavové vyjímce ani slovo. Kolik let už to platí? - hodně. Teprve teď, po smrti spousty lidí, se to "někdo" snaží napravit.
Souhlasím. Absolutní, nebo skoro absolutní, přednost chodců vymyslel blbec a ještě větší to začali vykřikovat v novinách a TV. Jim, prosím, poděkujte všici, komu zbytečně přejeli blízkého.
Onehdá mne málem přejel na přechodu taxikář a ještě vylazl aby mi nadával. Divili by jste se ale tento "profi" řidič mi tvrdil že chodec nemůže vstoupit na přechod pokud je auto blíž než 50m A takovýhle lidé mají řidičák
Tím se tady chlubíš, že si šel na přechod když tam jelo auto?
Zrovna na Opavské ul. nad vozovnou měl být přechod opatřen semafory už dávno. Brzdy aut tam hvízdají přes den skoro každou hodinu. Ovšem duchaplné odpovědi s Porubské radnice o snížení průjezdnosti jsou až úsměvné (kdyby nešlo o život), o půl kilometru níž na stejné ulici jsou tři semafory za sebou na sto metrech...
Sice souhlasím, ale porubská radnice s tím nemá nic společného, kromě toho, že opakovaně žádá o lepší zabezpečení. Tahle silnice patří se vším všudy kraji a jedině on tam může postavit semafor. Ale ten má v rámci kraje takových nebezpečných míst mnohem více, tak se ten přechod na pořad hned tak nedostane.
Uz je ti dobre? Klidne jeste neco rekni :-)