Diskuze

Obviněný Horák se odmítl vzdát křesla radního. Jsem nevinný, říká

Opusťte funkci radního v Ostravě-Jihu, vyzval okresní výkonný výbor ČSSD Radovana Horáka. Důvod? Horák je jedním z jedenácti obviněných ve frýdecko-místecké kauze. Křeslo ale opustit odmítá. "Jsem nevinný. Soud to prokáže," říká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

semelik

6. 9. 2012 8:37
Křeslo držet, držet, držet. A když se něco provalí,

znovu držet - jak říkával pan doktor Plzák.

0 0
možnosti

Vicktor007

5. 9. 2012 16:46
Soudíte pana Horaka nebo Rykalu? O kom je članek?

Pana

Horáka neznám, ale pokud je někdo podezřelý ze spáchání trestného činu a k tomu

ještě spojeného s výkonem jeho funkce nebo mandátu, tak by se měl vzdát

své funkce, či mandátu, než se věc vyjasní.

2 0
možnosti

Santa1

6. 9. 2012 7:34
Re: Soudíte pana Horaka nebo Rykalu? O kom je članek?

Nemáte pravdu, to obvinění nemá s jeho funkcí nic společného. Horák je radní na Ostravě Jihu. Zaměstnán je jako úředník ve Frýdku-Místku, kde ho obvinili. Starosta Ostravy Jihu Sibinský, když se s tím obviněním seznámil, uznal, že je zcela vykonstruované. Prostě předvolební taškařice za účasti Policie ČR. Zcela chápu, že takovému svinstvu se někomu nechce ustupovat.

0 0
možnosti

Yondan

5. 9. 2012 15:08
Rykala

Ten Rykala, co slovo  to perla s tim to socani vyhrajou :). Synku jak ty ses do toho parlamentu dostal to bych rad vedel :). Ty nevíš ještě nic o životě natož o Radovanu Horákovi. Až ho odsoudí pak mudruj. No ja tu vaši stranu naštěstí už nějáky rok nevolím a vidím že dobře dělám.

0 0
možnosti

Pavel Szturc

5. 9. 2012 15:50
Re: Rykala

Jak se Rykala dostal do parlamentu? Z následujícího článku to není tak težké pochopit:

http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/kauza-deniku-stehovavi-stranici-utoci-20100901.html

0 0
možnosti

Pavel Szturc

5. 9. 2012 15:02
Poslanec Rykala by udělal nejlépe, kdyby mlčel...

Myslím, že skutečně stojí za to se zamyslet nad způsobem uvažování tohoto "politika", který obhajoval zcela neobhajitelné metody boje o moc po posledních volbách takto: "Poslanec Adama Rykala uvedl, že přesun čtyř členů z organizace ve Starém Zábřehu do Svinova se uskutečnil podle daných regulí. „Nevím, proč by lidé nemohli přecházet v odůvodněných případech, jako je třeba přestěhování se do jiného obvodu. Sám jsem takto přešel z Výškovic do Starého Zábřehu,“ říká Rykala." Více se dočtete ve zmíněném článku: http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/kauza-deniku-stehovavi-stranici-utoci-20100901.html. Dokud nám budou vládnout takové "osobnosti", k žádné pozitivní změně nedojde. Je na obyčejných lidech, co všechno si nechají líbit.

0 0
možnosti

Ostravan

5. 9. 2012 16:44
Re: Poslanec Rykala by udělal nejlépe, kdyby mlčel...

V něčem máš určitě pravdu, to bez debat. Nevím ale, proč všichni pořád mluvíte o Rykalovi a ne o těch ostatních? Možná proto, že ti ostatní se už stáhli, nebo byli staženi právě proto, že se neosvědčili. Já myslím, nebo jsem se spíše přímo díval na jeho aktivitu ve Sněmovně, že až tak špatný poslanec asi nebude. Alespoň jde slyšet o mnoho více než řada jiných poslanců zvolených za náš kraj. Tady na něj někteří nadáváte, možná proto, že jse z ČSSD, možná pro osobní antipatie, ale já si třeba myslím, že v tom, co dělá, je docela, na svůj věk, dobrý. Se podívejte na Kočí a další zvolené i za jiné strany, co dělají oni? Houby s mákem, leda tak. A jestli je někdo chytrý a nalezne ve stanovách mezery, proč by svůj nález nevyužil ve svůj prospěch? Jak říkám, v něčem s vámi souhlasím, ale v obecné rovině Rykalovi fandím. Každý máme své chyby, ale on mě, Ostraváka, zastupuje přímo skvěle.

0 0
možnosti

Pavel Szturc

5. 9. 2012 14:36
Nechci a nemůžu soudit pana Horáka

jelikož nemám žádné hodnověrné informace. Nicméne jedna věc mi vrtá hlavou. Proč tento člověk musí  vykonávat funkci šéfa odboru vnitřních věcí na frýdeckomísteckém magistrátu a zároveň funkci radního v obvodu Ostrava-Jih. Navíc předpokládám, že se stejná osoba angažuje v různých komisích, či dozorčích radách městských společností, kde se to podobnými experty jenom hemží. Nemůžu se zbavit dojmu, že řada i mladých lidí vnímá svoje účinkování v komunální politice čistě jako byznys, kde rozhodujícím vlivem je zisk. Jej jedno, zda pro stranu nebo pro svůj vlastní prospěch. Ať se na mě pan Horák nezlobí, ale řídit se uvedenou radou advokáta není rozumné. Nevidím nic špatného na tom opustit funkce i při podezření a se ctí se vrátit v případě, že soud rozhodne v jeho prospěch. Trapné výmluvy a setrvávání ve funkcích pouze a jenom posilují pochybnosti, které tato kauza (a tento politik) vzbuzuje.

0 0
možnosti

myskamiki001

5. 9. 2012 14:43
Re: Nechci a nemůžu soudit pana Horáka

byt radnim na Jihu, to uz musite byt trosku ....., abyste se dostal ve stranicke hierarchii na misto, ze ktereho je sance na zvoleni. A  proc musi sedet na FM magistratu...no je to prece odpornik na samospravu :-P Z mladych socanu a obdemokratu je mi na bliti, ti to maji jen jako byznys viz. Rykala a spol.

0 0
možnosti

myskamiki001

5. 9. 2012 14:18
vsichni

jsou cisti jako lilie...radni z Jihu posbirat taky, neco se stopro najde

0 0
možnosti