Diskuze

Hromadná doprava v Ostravě podraží, vyšší ceny se vyhnou turistům

Pro obyvatele Ostravy jezdící denně městskou hromadnou dopravou to není dobrá zpráva. Ceny jednotlivých jízdenek i některých síťovek se zvýší, slevy poskytované studentům i seniorům se naopak sníží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Praze stojí 24h 110 Kč a v Ostravě 75 Kč. DPO prodává 15ti min., 60ti min. a 24 hodinové jízdenky. Jízdenku na 30 min zrušili, Při tom za hodinu dojedete 9 z konečné na konečnou (nejdelší trasa v rámci zón) Pokud jedete z centra do ZOO, tak to nestihnete za 15min. Koupíte si 2x15 nebo jednu 60

1 0
možnosti

Místo zdražení o 10% bude jenom o 8% - takže logicky je to vlastně slevnění o dvě procenta, ne? Nebo by se to tak aspoň dalo vykládat do novin.

1 0
možnosti

super, budu jezdit na kole, zloději jedni...protože je černí pasažéři okrádají tak to musím zaplatit já, fakt super Rv

2 2
možnosti

A88r26t44u68r 36V28o98l72n23ý

8. 11. 2012 17:44

Naprostý souhlas! Máme problém s vymáháním pokut? No tak to zacálují poctiví cestující! Potřebujete měsíčník na dvě zóny? Tak si hezky připlaťte! Byl smog, tak si holt různé pochybné existence jezdily zadarmo, ale ti, co měli dlouhodobé jízdenky, ostrouhali. Žádná sleva, vždyť podle primátora už ti, co si předplatili, měli slevu v ceně! Co změna jízdního řádu, to většinou posun k horšímu. Více přestupů, nenavazující přípoje. Ty přestupní terminály, to bude peklo. Je to v podstatě výzva, aby obyvatelé jezdili auty. A když bude smog, pak auta bez jakési zpoplatněné nálepky do Ostravy ani nepustíme. Panenko Marie Podsrpenská, ty to vidíš...! :-/

7 1
možnosti

To se krásně hospodaří těm, kteří můžou někoho oškubat a zdražit!

Dopravní podnik se chová stejně jako čez, vodárny, banky - co prošustruje, to si jednoduše vezme na svých klientech zpátky! Místo, aby šetřili a nerozhazovali, třeba za nesmyslné přemalovávání loga, pokusy s elektrobusy, bezplatným jezděním za tzv. smogu, tak jen zdraží. A zdraží hlavně těm, kterří toi1 nejvíc používají.

Neopomenou ovšem chudáčci připomenout, že za to může PŘEROZDĚLOVÁNÍ daní (tedy, že dříve žili na úkor ostatních obcí) a postěžují si, že musí moc pracovat = vymáhat jízdné.

A navíc místo zlepšování a zjednodušování přepravy město stále připravuje výstavbu (a rozhazuje peníze) tzv. terminálů (třeba na Hranečníku), aby co nejvíce lidí donutilo přestupovat a používat MHD i za cenu toho, že doprava se lidem zkomplikuje (čímž je definitivně odradí a raději budou jezdit svými auty).

9 1
možnosti