Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letos nic, příští rok snad. Soud k tragédii ve Studénce se zadrhává

Soud hledající viníky tragické železniční nehody ve Studénce ze srpna 2008 se stále zadrhává. Letos se neuskutečnilo ani jedno jednání a soudce doufá, že se případ znovu začne projednávat na jaře 2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O86s93k80a72r 26K59o28v75a71ř51í66k 8330643525680

Nebudeme si nic nalhávat.Nikdo potrestán nebude.Všechno se šikovně svede na dělníky a ti co jsou za tu tragédii skutečně mohou,tak vyváznou bez trestu.Taková česká klasika.

+2/0
23.11.2012 23:18

J79o36s53e19f 38B50e97n70e69š 1707101117851

napsal jsem: "tohle by vyřešil jedině soudce Lynch" a smázli mi to...

+2/0
23.11.2012 12:05

M97a83r32e61k 88K86o22s47t67e18l67e18c51k22ý 6373556428

Josef Krýsl se směje všem do očí: Jedna firma stavěla opěry, naše jen šoupala most a vy si hledejte viníka!

A to je celý princip našeho slavného kapitalistického stavebnictví Vysoutěžené zakázky se rozdělí, přeprodají (něco do kapsy sobě, něco rodné straně), vzniknou nové firmy, každý (ne)udělá něco, stejní osvč pracují pro více firem, nikdo za nic nezodpovídá, práce se (ne)předává, záměrně se to zamotá a znepřehlední a tak to bude na věčné časy a nikdy jinak...

Když Krýslovi spadl most na Slovensku, tak se ihned začal podobně vymlouvat.

Nakonec to všechno zaplatí daňoví poplatníci, stranické kasy o nic nepřijdou a poškození/pozůstalí utřou. B&K pojede dál, močálem černým kolem bílých skal..

A reklamace ostravské dálnice skončí u soudu a dopadne stejně...

+3/0
23.11.2012 9:02

D19a54v70i34d 18Š56a32f74r89á30n85e17k 5817884927973

To je fakt novinka, že na každou práci existuje subdodavatel. To dřív rozhodně nebylo...

+1/−1
23.11.2012 9:39

D38a87v58i13d 97Š25a95f43r26á67n97e97k 5757284947363

By mě zajímalo, jak to můžou nějací soudci z Nového Jičína vůbec posoudit? Největší případ, kterým se tam zabývají, bude tak špatné parkování. Jasně, že jim to trvá dlouho a ještě bude.

+2/−3
23.11.2012 9:01
Foto

M46a61r23t76i36n 95G77r97o24c78h10o92l 7246198786581

Vida, velkoměsto by si rádo přisvojilo i soud v okresním městě ... nechtěl by jste, aby nakonec o všem rozhodoval ústavní soud nebo rovnou jen jeden soudce, třeba Dredd?

+4/−1
23.11.2012 9:13

J64o19s36e26f 93V38o74l21f55í93k 4168225299853

Obávám se, že nakonec za to budou moci cestující, kteří do vlaku nastoupili a nevyžádali si zastavení vlaku po celou dobu stavbu mostu.

+1/0
23.11.2012 8:35

T22o75m52á58š 21Ž14i89t77n29ý 6371940441921

...„Jednoznačně tam měla být snížena rychlost projíždějících vlaků, případně doprava zcela zastavena,“... To sice ano, ale to si měla stavební firma u drah dojednat. Což neudělala.

+3/0
23.11.2012 8:18

D28a65v40i33d 89Š51a14f69r11á16n48e42k 5397484937893

Ta otázka samozřejmě je, jestli je něco takového vůbec možné. Jako stavební firma potřebujete řešit věci nárazově. Vsadím se, že dojednat u ČD omezení rychlosti na úseku může trvat měsíce a ještě budete muset vyplňovat fascikl žádostí, které vám budou pro neúplnost vracet.

0/−2
23.11.2012 8:50

J23a29r35o48s13l73a19v 24N94o81v83ý 1242714901

To soudnictví by potřebovalo nějakou změnu a to už dlouho....

+3/−1
23.11.2012 8:08

P69e84t69r 48T33y17č85k92a 6985722869562

Myslíš něco jako lidový soud, kde je viník známý dávno před zahájením procesu?

+2/−2
23.11.2012 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.