- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můžeme se učit od Londýna, největší dopad na smog má silniční doprava, přesněji naftové motory a nafta jako topné palivo. I kdyby splňovaly vozidla jakoukoliv normu, vypouští z výfuku vlhký a mastný dým, který na sebe váže další splodiny a tedy vypouštění z cirka 14 podniků v Ostravě už je tou třešničkou na dortu.
Byl jsem i v dalších městech a nejvíce problematické jsou ty, kde se naplno vyvíjí silniční doprava, přítomnost dálnic, kamionové dopravy a taky kolony, ať je to Brno, Praha, všude je smog a také nadlimitní. Bohužel v Ostravě tento smog je vskutku i problematický neboť nejen, že je to smog, ale tato mlha váže na sebe všechny ty splodiny, které vypouští komíny v celém okolí. Je to neskutečný zápach a takový zápach nikde jinde nelze cítit ani v Polsku ani nikde jinde v evropě...
nojo hlavně jak naši radní zase slíbovali, socanští radní
Že by konečně z Ministerstva životního prostředí vypadlo něco užitečného?
Měřicí stanice ve Věřňovicích má opravdu velmi důležitou vypovídací hodnotu o stavu ovzduší na Ostravsku způsobeném zdejším průmyslem, když leží jen pár desítek metrů od polských hranic, ale zato mnoho kilometrů od věčně napadaného Mittalu...