Diskuze
Úspory se s kulturou cestování nesnášejí. Změny v MHD vyvolaly polemiku
Děkujeme za pochopení.
J94o84s47e13f 37Š67e51m54e44l72í65k
V Proskovicich maji policajti jeste par volnych koni.
P72e21t44r 77V76e53s57e66l78ý
Byly doby a není to tak dávno, kdy nám MHD záviděla celá republika. Tramvaje byly vypulírované, spoje na sebe navazovaly. První problémy začly, když se "modifikovaly" linky 30, 37, 38. Od té doby to jde z kopce. Voz y jsou čím dál tím zanedbanější, intervaly nepravidelnější, spoje na sebe téměř nenavazují. Hlavně, že se radní poplácavají po ramínkách, jak jsou dobrý. Pravidleně jezdím MHD od roku 1976, takže můžu srovnávat a není to lichotivá vizitka pro město. MHD jde do kytek, s takovou radši budu jezdit autem, i když mě to bude stát 4x tolik. Ale místo 3 hodin denně, to bude jen necelá hodinka.
S60i80m60o18n 87S19i83m36e27k
tak s tou cenou jste na tezkem omylu...poradne si prohlidnete jizdenku a protoci se vam panenky!! 15min...16Kc platite a mesto pry prispiva 32Kc!!! to je 48Kc za 15min.....kdyz pojedu autem, prumernou rychlosti 60km/h a pri spotrebe 6,5l/100km (2,4kc/km), tak za tech 15min. ujedu 15km a zaplatim 36Kc!!! Takze tady neni neco v poradku!!!
Jestli budete autem jezdit 3, tak usetrite....to je koncepce MHD v Ostrave za posledni roky
R12a46d67a27n67a 39K56r25á29t23k51á
Komentovat MHD v Ostravě veřejně si jako "starší dáma" snad nemohu ani dovolit, neboť ve spojitosti s tím mě napadají pouze sprostá , přímo vulgární slova.Každá změna je znatelně horší a přijít na něco tak geniálního, jako je změna v jízdním řádu autobusu č.37, to už chce fakt velkou představivost a drzost. Ostatní změny nejsou o nic lepší, proto jsme se sousedkou dohodly a jezdíme autem - příspěvek k větší "výrobě" smogu. Hlavně, že se budou překládat zastávky,tvořit terminály a vymýšlet nové pobídky pro investory, jen ať si namastí kapsu. Vím, že ani v jiných městech není MHD perfektní, ale takový bordel a zlodějna, není nikde. Další ostravské "prvenství". Tak já nevím, co s tím dělat?
K40v23ě73t62o29s14l70a50v 61N80y63t57r93a
Další optimalizace jízdních řádů postupuje jak vystřižená s Necyklopedie(http://necyklopedie.wikia.com/wiki/M%C4%9Bstsk%C3%A1_hromadn%C3%A1_doprava), zmizely mi další přípoje, např. příjezd s odjezdem přípoje se kryje přesně, přitom zastávky jsou 50 m od sebe to není šanc v mých letech stihnout ani kdyby byl řidič tolerantní, mohu to sice zkusit s opačné strany ale tam se zase čeká 1/2 hodiny a to ještě jsou jen cca 2 takové přípoje jinak nejede nic. Automatický vyhledávač spojení nabízí různé fantastické trasy s několika přestupy a stovkami metrů přesunů. Jak to tak půjde dál tak tu MHD asi mohou zrušit, dopadne to jak u vlaku s Prahy do Ostravy, kde můžete jet kamkoli pokud se rozhodnete mezi Prahou a Ostravou, jak zmizí přípoje tak ani ty dosavadní využívané trasy nebudou k ničemu. Lidé nejezdí jen mezi vybranými zastávkami, kde se měří vytíženost.
M24i36c20h69a29l 14B93r76e47š29k38o37v53e37c
Aktuální změna se mě naštěstí nedotkla, protože zhoršení už tak mizerného spojení bych asi nerozdýchal, ale je pravdou, že s DPO jsem dlouhodobě nespokojený a každá změna za posledních 10 let byla vždy k horšímu. Ostatně celá DPO je jeden velký tunel na peníze a lukrativní části město rozprodává kamarádům. Už dávno měla být veřejná doprava v Ostravě zdarma, stejně je víceméně dotovaná z rozpočtu města, takže těch pár dalších milionů by to nepoložilo a městu a občanům by se to nakonec pozitivně vrátilo.
P86a54v68e14l 23K85a65r53a48s
Zastávka Karolina je stejně zbytečná, jako celé nákupní centrum. A změny jsou k horšímu. Radním je to jedno. Nejsou z Ostravy a jezdí autem.
A88l73a37n 53Ř15e27p10k10a
To že ty zastávku ani to OC nevyužíváš opravdu neznamená, že to je zbytečné Nejsi tu jen ty
L35u13k65á68š 55P46a83v55e23l
Hlavně že se budou stavět za 500 milionů cyklostezky... Další miliardy nalijeme do baníku a ještě by se mohlo dotovat pivo... Nezaměstnaných je stále víc a ti přece do práce cestovat nemusí, tak to radši dáme na fotbal a na cyklisty, kteří stejně jezdí podél těch stezek po cestě (Hlavní třída v Porubě, Opavská ulice...)
M69i66r31e39k 40Š66u32r41g11o38t
Já například nechápu, proč město financovalo zastávky Karolina. Snad dvěstě metrů nahoru jsou Frýdlanstké mosty, což je významný ostravský přestupní uzel MHD, meziměstských autobusů a vlaků a dvěstě metrů dolů za vekslem doprava je zastávka u centra města a rovně za vekslem stejných dvěstě metrů zastávka u centra města z druhé strany u Černé louky... Až dodnes jsem si myslel, že úpravu dopravní situace, včetně zastávek MHD, financoval investor Nové Karoliny, který potřebuje dostat zákazníky do mulltifunkčního centra...
L23u11k26á64š 81P21a54v94e28l
Zrovna tato zastávka funguje poměrně dobře, denně tam vystupuje a nastupuje opravdu hodně lidí... Možná je to nutností použít na Frýdlantských mostech k přestupu podchod...
M11a22r84e17k 68K96o68s43t54e86l68e97c43k45ý
Klesá počet přepravených cestujících? A vy se divíte?
Ono je spíš k údivu, že při těch "službách" a cenách to neklesá více!
A s budovanými nesmyslnými tzv. "terminály", kde chce město nutit cestující proti jejich vůli k co nejvíce přestupům a nákupům dalších jízdenek na (pro cestující) nevýhodných až nebezpečných místech (Hranečník, Interspar na Dubině)), se počet cestujících sníží ještě víc!
Kdysi probíhala většina přestupů na Ústředním autobusovém nádraží. To město, jistě výhodně, prodalo a teď tam jsou obchody a (zatím) výhodné neplacené parkoviště. Komu vadí přestupy na Gagarinově náměstí v docházkové vzdálenosti do centra, že je chce přesunout do vyloučené lokality na Hranečník? A proč doposud nikdo nepotřeboval přestupovat u Intersparu na Dubině? Snad jenom ve Svinově, kde se spojí MHD, vlaky a individuální doprava má "terminál" smysl.
Přestavbou zastávek u hlavního nádraží se taky lidem ztíží cestování. Zastávky budou dál od nádraží i od sebe navzájem - ať se cestující za své peníze trochu hýbají!
Město údajně nemá peníze na to, aby jezdily prázdné vozy, ale i na experimenty na lidech si peníze najde! Kolik stála ta březnová změna? A co přinesla? Kolik stojí město výstavba "terminálů"? A až město zruší MHD, jak donutí soukromé dopravce, aby používali ty draze postavené "terminály", když tam cestující nebudou chtít přestupovat? Kolik stojí dopravní podnik (a město) provoz "slavných" elektrobusů? A co přinesly? Kolik má dopravní podnik úředníků (a co dělají), když ani nestíhají obesílat zadržené černé pasažéry? Jaký je poměr mezi počtem úředníků a těmi, kteří opravdu zajišťují provoz? Úředníci a politici nikdy nezruší sami sobě teplá a dobře placená místa. Takže dál jen budeme poslouchat řeči o tom, co SE musí JAKO udělat, ale skutečné změny se dělat nebudou...
J81a13n 82R52i70c69h40t23e97r
Tak zejména v Ostravě je nápad vyhánět lidi do ulic v autech fakt dobrý nápad!
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl
Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Třinec - Pardubice 4:3. Obhájci získali druhý bod, zářili slovenští střelci
Obhájci extraligového titulu si berou zpět vedení ve finálové sérii. Hokejisté Třince zvládli...
Zadina nařkl Antoše z ovlivňování finále: Špiní Pardubice, tlačí na rozhodčí
I přes výhru měl ke spokojenosti daleko. Pardubický kouč Marek Zadina se po skončení čtvrtého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Den před žhářským útokem viděl, jak si Natálka hraje. Pak dívku fotil popálenou
Seriál Z fotografie z Popáleninového centra Fakultní nemocnice v Ostravě bolela duše a snad se nenašel...
Přesuny v extralize: Hradecký útok posílí Pour z Plzně, do Vítkovic míří Hladonik
Hokejisté Hradce Králové získali novou posilu do útoku. Barvy Východočechů bude hájit Jakub Pour,...
Důl Gabriela se za půl miliardy promění ve vzpomínkový park. Získal dotaci
Hlavně na turistiku bude zaměřen POHO Park Gabriela, jeden ze strategických projektů...
Kdo je třinecký Adámek? Tichý tahoun, co měl vždycky co říct. A teď bije do očí
Premium Hokejová extraliga spěje do finiše, už tento týden pozná mistra. Třaskavá série mezi Třincem a...
Ostravané se zapojí do mapování městské přírody. Čím více fotek, tím lépe
Do celosvětového soutěžního projektu pozorování městské přírody City Nature Challenge se letos...
Pronájem zrekonstruovaného bytu 1+kk na…
Hlavní třída, Ostrava
9 400 Kč/měsíc