Diskuze

Soud se vrátí k železničnímu neštěstí ve Studénce až na podzim

Šest lidí zemřelo, pětadevadesát cestujících bylo zraněno, někteří mají doživotní následky. Železniční tragédie ve Studénce z 8. srpna 2008 patří k nejhorším v historii země, ale ani po téměř pěti letech se nerozhodlo o vinících. A konečný verdikt zřejmě ještě dlouho nepadne. Další přelíčení totiž začne až na podzim.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem zvědavý, jak dlouho ještě bude trvat, než se někdo podívá na efektivitu práce soudů Rv:-(. Přesně na to chtěl Klaus svou amnestií upozornit, bohužel se to obrátilo proti němu. Zřejmě považují všichni čekání 5+ let na soudní rozhodnutí u celkem jasného případu, že je v pořádku, stejně jako fakt, že jedno přelíčení se odehraje jednou za rok 8-o.

3 1
možnosti

Vy si to představujete jako Hurvínek válku, ze?

0 2
možnosti
Foto

I61v25a39n 39M88a53r22e97k

26. 4. 2013 22:06

No tak při sledování této tragedie i po tom co se později dělo se mi vždy zdvihne TK* Nechápu a nikdy nepochopím jak mohla SŽDC,, DI i RBŽD pod sunutím takového monstra nechat povolenou plnou traťovou rychlost ? ? ? Když už tehdy nebyla uskutečněna výluka kolejí v daném traťovém úseku proč nebyla aspoň pod místem stavby a jejím okolí zavedena pomalá rychlost ? ? ? Drážní orgány si mohou kvákat co chtějí ale to že došlo k tak zbytečné tragedii a s takovými následky je z valné části jen jejich vina* Sám jsem byl svědkem když před asi dvaceti lety  přepravovali z Č.Třebové do  dílen Zvolen lokomotivu T 478.3 ze které byl doslova kabriolet protože jí chyběla celá střešní konstrukce* Na můj dotaz co se tehdy stalo mi doprovod této lokomotivy sdělil že sunuli nad tratí silniční konstrukci ale špatně odhadli výšku tak to odnesla jen lokomotiva a to díky zavedené pomalé jízdě* věřím tomu že kdyby firma provádějící ve Studénce tuto stavbu měla schoppného právnílka znalého železničních předpisů hromada zaměstnanců železnice by neměla klidný spánek ! R^

1 6
možnosti

když budeme brát předpisy doslova tak o tom že se nad tratí něco děje na dráze nikdo nic nevěděl :-) o výluku žádá ten, jehož činnost by mohla narušit plynulost železničního provozu :-) jak o výluku tak o snížení tratové rychlosti a musí dopravcům uhradit případné náklady vzniklé tímto omezením a to se stavitelům jaksi nechtělo :-) a mimochodem ten den se na mostě nemělo vůbec pracovat a přitom s konstrukcí pohybovali takže právník může maximálně ten průšvih zmírnit ale už ted je jisté že jediným odsouzeným může být zhotovitel stavby

4 2
možnosti