Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z ostudy bude pýcha, dělníci mění prostor před nádražím v Ostravě

Dosud prostranství před hlavním nádražím nebylo dobrou vizitkou Ostravy. Právě naopak. Návštěvníci jakoby se ocitli o třicet let zpátky. To se nyní změní. Lidé se dočkají většího parkoviště i trolejbusové točny, nové budovy s občerstvením a většího množství zeleně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D35a69v11i64d 74G57a53j29d92a 5250249632531

Nevím proč,ale všechna nádraží přitahují ty nejhorší existence a to ostravské není vyjímkou.Když člověk vyleze z vlaku,má pocit,že se ocitl v té nejhnusnější části města.Samý bezdomovec,žebrák ..prostě hnus.Po zemi lítají odpadky...zápach...a to nemluvím o tom,že sice to možná bude vypadat dobře venku...ale na silně zanedbané peróny jdete ještě zanedbanější spojovací halou za kterou by se nemusel stydět nejeden architekt apokalyptických filmů,,,,

0/0
10.7.2013 15:55

Z73u59z41a38n28a 35V24o63l40n42a 1659174322736

Meli by spis predelat celou budovu, a ne jen prostor pred nadrazim. Kdyz nekdo vyleze z vlaku, bude znechuceny stejne jako ted a nejaky prostor pred budovou to nespravi. Meli by se inspirovat Svinovem. To je pekne zreknstruovane, funkcni nadrazi.

+2/−1
5.5.2013 13:25

M87i65c24h24a78l 69M53a94l82a24t 7878927151666

Jen stavte,stavte, peněz je pořád víc než dost.

0/0
4.5.2013 0:13

7435368172149

Já myslela, že nádraží je pro cestující a ono je na parádu. Zkuste si dvakrát vyjít s těžkým kufrem po příkrých schodech na nástupiště.Těm co navrhli proběhlou "rekonstrukci" nádražní haly, spočívající také v parádě, nikoli v plnění základních funkcí nádražní haly, by to měli vyzkoušet vícekrát. Architektovi a projektantovi bych to doporučila zvlášť. Jsem naivní, myslela jsem, že prvotní je funkčnost a ono ne. Byly bych ráda, kdyby se tento názor dal těm skvělým architektům poslat přímo, dělala bych jim trenéra.

+4/0
3.5.2013 18:23

M77i75c26h49a34l 30M56a30l14a35t 7608557981716

Podívejte jaké jsou v Praze nová nástupiště metra.........celé uplně k ničemu ,hlavně že to má dizajn. Nechal bych to zaplatit z exekuce lidem, kteří se podepsali na smlouvy. Krom toho v dnešní době většina výrobků je absolutně nepraktických a nekvalitních. Ale zase to doufám jednou bude výhoda pro poctivé výrobce, až se jednou rosype trh nekvalitních výrobků z čínského plastu, zůstanou jen kvalitní výrobci ze staré dobré sovětské oceli :-)))))

+4/−1
4.5.2013 0:20

J70o95s48e98f 42Š40e78m10e56l78í40k 7509311120807

Jenom aby tu pýchu neudělali z kovů (sběrny je vykupují) nebo ze dřeva (dřevo hoří). Jinak nám dlouho nevydrží, zejména v Přívoze.

+4/−1
3.5.2013 15:26

J57a17n 68J67e32z33b50e52r35a 5895253813539

bylo to strašné bude to nic moc, Ostrava je město bez architektury a vkusu

+2/−7
3.5.2013 15:19

P89e10t83r 11V52e21s92e66l39ý 2109128613306

Ještě že jste nám to řekl. Neboť jsme se mylně někteří domnívali, že i Ostrava je krásná.

+1/0
8.5.2013 11:31

M77a29r47e19k 82K97o54s49t55e28l91e86c75k47ý 6303526228

Z ostudy bude pýcha? Možná na několik měsíců, pak se to pomalu vrátí do dnešního stavu, který je zapřičiněn hlavně tím, že se o prostory nikdo pořádně nestará! Zrezivělé schody na nástupiště (viz fotogalerie) sice s rekonstrukcí prostoru před nádražím moc nesouvisí, ale všudypřítomná špína se zase objeví, když se nebude uklízet. A proč se prostory neudržovaly a neuklízely už teď, když je to taková ostuda města?

Prostor před nádražím byl vymyšlen tak, abyste se dostali z vlaku na MHD a zpět suchou nohou. I taxíky a pár šťastlivců mohlo k naložení cestujících zastavit skoro pod střechou. Nově už to nepůjde! Musíte na déšť! Točna trolejbusů bude možná větší, ale hlavně se zvětší vzdálenost, kterou budete muset se zavazadly urazit k zastávce.

Další ostravská přestavba, kterou vymýšlejí lidé, kteří nikdy nikam vlakem ani MHD necestují. A bude následovat třeba terminál na Hranečníku. Proč se představitelé města rozhodli, že všichni cestující na MHD nejraději přestupují v problematických, ne-li přímo tzv. vyloučených, lokalitách? Že by chtěli místním zajistit další zdroj příjmu tím, že jim naženou co nejvíc slušných lidi?

Tak si aspoň zazpíváme s Jarkem: Temný kout tohohle města, to mě mohlo napadnout, že mě tu někdo ztrestá, tady je minové pole. D. má nože a já pane bože ani tyč...

+3/−2
3.5.2013 14:30

M19a27r57t34i19n 55P93a39p97r19o18s 3234288175653

To se nyní změní. Lidé se dočkají většího parkoviště i trolejbusové točny

To je fakt, doteď tam žádná trolejbusová točna nebyla LOOL R^ ;-D;-D

+5/0
3.5.2013 12:54

J15a12n 55H30a15v26l16i26n36a 9134446819913

a jak s nasimi snedejsimi spoluocany a bezdomovci? Taky to bude pycha?:-P

+10/0
3.5.2013 11:51

V23í75t 73Č72e23r27n89ý 1846131949677

jelikož bydlím jen pár minut od hlavního nádraží tak musím souhlasit ;-D nevím co si myslí že tam změní. Z přívozu mizí veškeré obchody a podniky jelikož zákazníkům se nelíbi, že jim pořád někdo vykrádá auta popřípadně rovnou okrádá je a malé děti které jen křičí a nadávají sprostě a pořád žadoní peníze ;-D hlavák se hodí opravdu jen na přestup na tramvaj,trolejbus či autobus a i ta krátká cesta k tomu mě kolikrát stojí několik cigaret a korun :-) ale zase prodavači drog budou mít luxusní venkovní kancelář ;-D

+10/0
3.5.2013 12:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.