Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z ostudy bude pýcha, dělníci mění prostor před nádražím v Ostravě

Dosud prostranství před hlavním nádražím nebylo dobrou vizitkou Ostravy. Právě naopak. Návštěvníci jakoby se ocitli o třicet let zpátky. To se nyní změní. Lidé se dočkají většího parkoviště i trolejbusové točny, nové budovy s občerstvením a většího množství zeleně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D68a46v69i12d 66G13a67j84d79a 5500699852681

Nevím proč,ale všechna nádraží přitahují ty nejhorší existence a to ostravské není vyjímkou.Když člověk vyleze z vlaku,má pocit,že se ocitl v té nejhnusnější části města.Samý bezdomovec,žebrák ..prostě hnus.Po zemi lítají odpadky...zápach...a to nemluvím o tom,že sice to možná bude vypadat dobře venku...ale na silně zanedbané peróny jdete ještě zanedbanější spojovací halou za kterou by se nemusel stydět nejeden architekt apokalyptických filmů,,,,

0/0
10.7.2013 15:55

Z69u37z46a78n63a 31V85o34l15n34a 1859194482746

Meli by spis predelat celou budovu, a ne jen prostor pred nadrazim. Kdyz nekdo vyleze z vlaku, bude znechuceny stejne jako ted a nejaky prostor pred budovou to nespravi. Meli by se inspirovat Svinovem. To je pekne zreknstruovane, funkcni nadrazi.

+2/−1
5.5.2013 13:25

M29i79c46h31a24l 90M15a15l29a44t 7608367561956

Jen stavte,stavte, peněz je pořád víc než dost.

0/0
4.5.2013 0:13

7175528762519

Já myslela, že nádraží je pro cestující a ono je na parádu. Zkuste si dvakrát vyjít s těžkým kufrem po příkrých schodech na nástupiště.Těm co navrhli proběhlou "rekonstrukci" nádražní haly, spočívající také v parádě, nikoli v plnění základních funkcí nádražní haly, by to měli vyzkoušet vícekrát. Architektovi a projektantovi bych to doporučila zvlášť. Jsem naivní, myslela jsem, že prvotní je funkčnost a ono ne. Byly bych ráda, kdyby se tento názor dal těm skvělým architektům poslat přímo, dělala bych jim trenéra.

+4/0
3.5.2013 18:23

M31i23c55h29a47l 16M52a14l82a44t 7638217831916

Podívejte jaké jsou v Praze nová nástupiště metra.........celé uplně k ničemu ,hlavně že to má dizajn. Nechal bych to zaplatit z exekuce lidem, kteří se podepsali na smlouvy. Krom toho v dnešní době většina výrobků je absolutně nepraktických a nekvalitních. Ale zase to doufám jednou bude výhoda pro poctivé výrobce, až se jednou rosype trh nekvalitních výrobků z čínského plastu, zůstanou jen kvalitní výrobci ze staré dobré sovětské oceli :-)))))

+4/−1
4.5.2013 0:20

J28o38s48e15f 42Š28e54m93e63l64í18k 7119281370747

Jenom aby tu pýchu neudělali z kovů (sběrny je vykupují) nebo ze dřeva (dřevo hoří). Jinak nám dlouho nevydrží, zejména v Přívoze.

+4/−1
3.5.2013 15:26

J88a27n 61J56e43z86b34e29r10a 5415403783209

bylo to strašné bude to nic moc, Ostrava je město bez architektury a vkusu

+2/−7
3.5.2013 15:19

P17e69t50r 18V60e67s17e27l57ý 2119198583966

Ještě že jste nám to řekl. Neboť jsme se mylně někteří domnívali, že i Ostrava je krásná.

+1/0
8.5.2013 11:31

M36a59r89e20k 45K86o25s38t92e26l11e63c49k14ý 6923196478

Z ostudy bude pýcha? Možná na několik měsíců, pak se to pomalu vrátí do dnešního stavu, který je zapřičiněn hlavně tím, že se o prostory nikdo pořádně nestará! Zrezivělé schody na nástupiště (viz fotogalerie) sice s rekonstrukcí prostoru před nádražím moc nesouvisí, ale všudypřítomná špína se zase objeví, když se nebude uklízet. A proč se prostory neudržovaly a neuklízely už teď, když je to taková ostuda města?

Prostor před nádražím byl vymyšlen tak, abyste se dostali z vlaku na MHD a zpět suchou nohou. I taxíky a pár šťastlivců mohlo k naložení cestujících zastavit skoro pod střechou. Nově už to nepůjde! Musíte na déšť! Točna trolejbusů bude možná větší, ale hlavně se zvětší vzdálenost, kterou budete muset se zavazadly urazit k zastávce.

Další ostravská přestavba, kterou vymýšlejí lidé, kteří nikdy nikam vlakem ani MHD necestují. A bude následovat třeba terminál na Hranečníku. Proč se představitelé města rozhodli, že všichni cestující na MHD nejraději přestupují v problematických, ne-li přímo tzv. vyloučených, lokalitách? Že by chtěli místním zajistit další zdroj příjmu tím, že jim naženou co nejvíc slušných lidi?

Tak si aspoň zazpíváme s Jarkem: Temný kout tohohle města, to mě mohlo napadnout, že mě tu někdo ztrestá, tady je minové pole. D. má nože a já pane bože ani tyč...

+3/−2
3.5.2013 14:30

M73a12r49t43i86n 92P24a98p50r59o29s 3574418265523

To se nyní změní. Lidé se dočkají většího parkoviště i trolejbusové točny

To je fakt, doteď tam žádná trolejbusová točna nebyla LOOL R^ ;-D;-D

+5/0
3.5.2013 12:54

J97a46n 60H73a38v88l95i53n63a 9814246539483

a jak s nasimi snedejsimi spoluocany a bezdomovci? Taky to bude pycha?:-P

+10/0
3.5.2013 11:51

V53í21t 63Č24e17r19n37ý 1176191629497

jelikož bydlím jen pár minut od hlavního nádraží tak musím souhlasit ;-D nevím co si myslí že tam změní. Z přívozu mizí veškeré obchody a podniky jelikož zákazníkům se nelíbi, že jim pořád někdo vykrádá auta popřípadně rovnou okrádá je a malé děti které jen křičí a nadávají sprostě a pořád žadoní peníze ;-D hlavák se hodí opravdu jen na přestup na tramvaj,trolejbus či autobus a i ta krátká cesta k tomu mě kolikrát stojí několik cigaret a korun :-) ale zase prodavači drog budou mít luxusní venkovní kancelář ;-D

+10/0
3.5.2013 12:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.