Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do Polska se kamiony po D1 kvůli mostu hned tak nedostanou

Už několikrát odložené zprovoznění mostu u Świerklan, kvůli kterému nesmí na příhraniční úsek dálnice D1 s Polskem vjíždět kamiony, se opět odkládá. Most nebude hotov dřív než na konci roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R89a16d64e93k 73N87o93v93a29k 9224213279800

Nechápu jak si mohou pořád stěžovat na opravu D1.

Pokud by se nedělala teď, tak by se stejně musela opravit tak jako tak, dřív, nebo déle.

0/0
16.5.2013 15:48
Foto

M41i81r25o44s64l28a72v 25Z23a56p38l19e56t52a75l 3607535858303

Tahat kamiony po železnici je stejně efektivní jak neustále vozit v kufru auta 10 pytlů s cementem a myslet si že tím ušetřím přírodu... Kamion je na vagonu mrtvá váha bez užitku, ze 40tun je 25tun nákladu a 15tun kamionu, mnohem efektivnější je proto náklad vozit kontejnery kdy je možno vlakem převést 2x více nákladu.

+1/0
9.5.2013 17:36

J64a76n 63N30o42v64á48k 6534574546433

Jenom připomínám, že D1 chybí v ČR dostavět dva úseky okolo Přerova. Dneska se to objíždí po R46 a R35.

0/0
9.5.2013 11:48

D73a56v87i73d 84D68v50o91ř69á70k 7424497793260

Minimálně tranzit by mohl vozit vlak. To, že dostanete zboží o den dva později (jak se snažil před časem Česmad vsugerovat bilboardy) je v drtivé většině nesmyslný argument. Bez nové telky to klidně pár dnů vydrží každý.

+1/0
9.5.2013 10:47

J59a83n 47S75o45u59k72u93p 1504854186775

No trochu problém čr je, že než jen naložíš auto na vlak a zas jej složíš, tak už ji přejedeš. S čistým nákladem obdobně.

+1/0
9.5.2013 11:06

J60a82n 78S25o73u24k70u78p 1824804306815

Mimochodem - ne, pár dní nevydrží. Vždyť to je důvod, proč tolik nákladu jezdí po cestě - společnost to chce, lidi a odběratelé vyžadují takové časy a termíny.

0/0
9.5.2013 11:07

A67d17a20m 61Ž25í59d31e37k 8825142815793

kdyby ta zeleznice byla tak vyhodna (z jakehokoliv pohledu) jak se vam zda ... tak nechapu, proc ti zli obchodnici stale radsi vyuzivaji kamiony???

+1/0
9.5.2013 11:45

A10d77a22m 93Ž69í79d16e11k 8645172175673

mozna proto ze kamion je rychlejsi, levnejsi, operativnejsi a bezpecnejsi

+1/0
9.5.2013 11:47

T22o54m95á28š 77Z11e43m77a62n 3645188374495

Sem zvědavej jak by 2denní prodleva zásobování díly zamávala s JIT logistikou třeba u Škody Auto..

0/0
9.5.2013 12:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.