- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu jak si mohou pořád stěžovat na opravu D1.
Pokud by se nedělala teď, tak by se stejně musela opravit tak jako tak, dřív, nebo déle.
Tahat kamiony po železnici je stejně efektivní jak neustále vozit v kufru auta 10 pytlů s cementem a myslet si že tím ušetřím přírodu... Kamion je na vagonu mrtvá váha bez užitku, ze 40tun je 25tun nákladu a 15tun kamionu, mnohem efektivnější je proto náklad vozit kontejnery kdy je možno vlakem převést 2x více nákladu.
Jenom připomínám, že D1 chybí v ČR dostavět dva úseky okolo Přerova. Dneska se to objíždí po R46 a R35.
Minimálně tranzit by mohl vozit vlak. To, že dostanete zboží o den dva později (jak se snažil před časem Česmad vsugerovat bilboardy) je v drtivé většině nesmyslný argument. Bez nové telky to klidně pár dnů vydrží každý.
No trochu problém čr je, že než jen naložíš auto na vlak a zas jej složíš, tak už ji přejedeš. S čistým nákladem obdobně.