- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajimava by byla informace o prinosu tovarny, o platech zamestnancu, o poctu zamestnancu a prinosu na danich.
Proc je v obrazku na mape pivovar a ne automobilka?
Protože to není ani pivovar, ani automobilka, ale transformátor :-D To ovšem nemění nic na tom, že autor to zjevně nikdy neviděl ani z rychlíku, ani si neumí mapu přiblížit na dostatečný detaily, aby poznal, co je co...
náhodou já dobře pamatuju Hyundai od roku 1996, na tehdejší dobu velmi zaoblené modely Accent, Lantra, Sonata...jen tyto vozy velmi rychle ztrácejí hodnotu a dnes jsou v bazarech doslova za pár Kč.
Jezdim s Nošovickou i30 už skoro čtvrtým rokem a šlape dobře, nevím jestli dobrej kousek bo někdo měl zase smůlu, ale u mě žádná porucha ani rez zatim, bral jsem ho s tím že ho po 3 letech prodám, ale ještě si ho nějakou dobu nechám.
4 roky nic neznamená. Pokud začně nějaké auto rezavět po 4 letech tak to musí být opravdu plečka. Před x lety jsem si koupil fobii a vzhledem k tomu, že jsem točil firemní offroudy tak to auto bylo po 4 letech jako funglovka. A garáž to auto v životě nevidělo. Důležité je kolik to má najeto a ne nějaké 4 roky.
Pred par lety tato znacka temer neexistovala. Udelala kus prace. V porovnani s tim, co dokazala znacka Hyundai mi "ceska" skodovka pripada jako parni lokomotiva vedle TGV
Jak neexistovala? Kde? U vás na dědině? Před 10 lety vyráběli přes 2 miliony aut ročně.
tenhle film nemá s realitou moc společného, ač mám Klusáka ráda, tohle bylo natočeno asi jen jako provokace
Docela by mě zajímalo, kolik z těch desítek tisíc pracovních míst je občanů ČR - lidí, kteří v regionu dlouhodobě žijí...
škoda že nikdo nikde nepíše jak se chovají korejci
Zaplaťpánbůh za každé vytvořené pracovní místo...