- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak včera zabodovali elektrickou lokomotivou misto motorové a dnes, když mají autentické foto, tak zas nesedí mapa. Nebude to náhodou o 2 km severněji? Než někam fláknu šipku do mapy, neměl bych se podívat jestli alespoň poblíž toho bodu vede železnice, když už neumím trefit průsečík železnice a silnice? Příčina nehody: paní v tom místě neviděla trať na mapě :-)
No, nevim, jestli s tím hejbali, ale puntík na mapě je při extrémním přiblížení cca 30 m východně od místa srážky...
150 tisic skoda na vlaku? To jako za co?
Nejspíš o střepy píchl levý přední kolo
Samozřejmě, škoda bude nejen na vlaku, ale taky na železničním svršku...
Vlak se na tom přejezdu objevuje 2x za hodinu a je z daleka vidět. Řidička se tedy pravděpodobně nerozhlédla vůbec, jinak by ten vlak musela vidět!
A ve vlaku byl vyjímečně docela nával, když v něm cestovalo 35 lidí. Ti museli být docela naštvaní...
Oni totiž řidiči BMW,Audi,Mercedesů a podobných značek mají pocit,že nemusejí nic. Že se jich předpisy jaksi netýkají. Zastavit na přejezdu? Na co. Dát přednost na přechodu pro chodce? Proč,však on si počká. Dodržovat rychlost? Pffff,to je jen pro socky v levných křápech....
Kam mám hlásit železniční přejezd, kde nejsou rozhledové poměry v normě???
Nevím přesně, ale vzhledem k tomu, že se jedná o součást bezpečnosti silničního provozu, zkusil bych PČR.
Hm nějakou výhodu to má mít BMW. V mém autě bych byl kaput