Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Havířovské nádraží půjde nadobro k zemi. Ale až po debatách právníků

Pro jedny cenná nadčasová stavba, pro druhé nic víc než omšelost vhodná ke zbourání. Teď spory Havířovských rozťala odstupující ministryně kultury. Zdejší nádraží neustanovila památkou, jak žádali architekti i lidé v petici, a umožnila jeho přestavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95a47n 45S20o45u83k75u75p 1144744936695

Aha.. na svou dobu neuvěřitelně povedenou a dodnes působivou artchitekturu nahradíme dobově-stylovou bílo-skleněno-chromovanou kombinací. Díky. :-/

+6/−2
29.6.2013 10:12
Foto

A85l81a73n 90Ř55e63p70k43a 4195406

A co dělat, když je ta stavba zbytečně velká na dnešní dobu a nemá využití? Třeba vytápení stojí majlant.

+3/−1
29.6.2013 14:37

M64a40r95t56i69n 79H39a93v82e69l74k61a 1195734265457

Co třeba podlahové topení? Nebo vytápět jenom čekárnu? Existuje hromada ještě větších nádražních budov a o majlantu na vytápění v jejich souvislosti nikdo nemluví..

Ale byl by zajímavý nápad přebudovat v rámci úspor třeba katedrálu Sv. Víta na malou úspornou krabici! :-)

0/−1
29.6.2013 21:46
Foto

A59l78a47n 93Ř44e27p92k65a 4105266

Topení, jako topení, ne? To podlahové nebude brát energii ze vzduchu. Například? Ale jen prosím nějakou třeba v Paříži apod., ty jsou využité plně, Havířov ne.

Tady je čekárna samotná hala, zvláštní čekárna není.

Zase pletete hrušky s jabkama:-P. Řešením by bylo třeba, kdyby ten Lidl z druhé strany kolejiště se nějak zakomponoval do nádražní budovy, hned by bylo postaráno o využití, ale už je pozdě..

0/−1
29.6.2013 21:57

M43i51c84h27a75l 92M45e15č90i81a49r 1120730449205

Každá stavba staršia ako 70 rokov povinne nech je pamiatka... Každý rozpadnutý hangár, paneláky, stanice, cesty.. neopravovať, len zakázať búrať, ako ostravské jatka a Ostravicu...

+1/−3
28.6.2013 22:15

P72e78t47r 10V15e52s78e17l84ý 2889188333456

Bože, do čeho si to dal duši ...

0/0
30.6.2013 19:18

M24i28c80h26a18l 75M45e21č11i26a68r 1580270679885

No zrovna do havířovského nádraží nie...

+1/0
30.6.2013 21:14

T97o68m65á43š 42B12a62y77e89r 1914651154691

Pár fotek mého 3D modelu havířovského vlakového nádraží - http://3dbuilding.rajce.idnes.cz/Vlakove_nadrazi_Havirov/

+3/0
28.6.2013 20:18

M72a46r27i70á50n 65L96i16p92t40á77k 9389304902917

Máte to opravdu krásné, propacované do detailů.

Toho nádraží je škoda, ten strop je úžasný.

+4/0
28.6.2013 22:00

F61r38a33n69t40i77š90e26k 40M89a65t55y25á59š 7255824751723

Velice hezké,pokud vycházite z ještě nynějšího nádraží,tak by stačila snad rekonstrukce dle vašeho návrhu,Bylo by to velice zdařilé.Zajímalo by mne jestli jste někde dal návrh?

0/−1
29.6.2013 5:56

B81o43ř20i33v13o52j 56T93v51r79d97ý 8248760451951

Paráda. R^ Ve kterém programu je to vytvořeno?

+1/0
29.6.2013 16:09

T69o46m22á62š 44B23a77y20e17r 1924101204871

Díky za reakce. Model je vytvořen v SketchUp 8 a vytvořil jsem ho pro stálou expozici o historii Havířova (http://www.3dbuilding.cz/rubriky/reference). Snažil jsem se, aby model (hlavní budovy) co nejpřesněji zachycoval podobu objektu z roku 1969, tj. po dokončení. Proto na budovách chybí některé světelné nápisy, které tam jsou v současnosti, vymodeloval jsem i původní vstupní dveře, v odbavovací hale jsem vynechal stánek s rychlým občerstvením. Naopak jsem se zaměřil na detaily, jako jsou strop nebo neonový nápis Havířov na východní stěně hlavní budovy.

+2/0
29.6.2013 19:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.