Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Havířovské nádraží půjde nadobro k zemi. Ale až po debatách právníků

Pro jedny cenná nadčasová stavba, pro druhé nic víc než omšelost vhodná ke zbourání. Teď spory Havířovských rozťala odstupující ministryně kultury. Zdejší nádraží neustanovila památkou, jak žádali architekti i lidé v petici, a umožnila jeho přestavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20a12n 22S37o54u37k66u67p 1104904226245

Aha.. na svou dobu neuvěřitelně povedenou a dodnes působivou artchitekturu nahradíme dobově-stylovou bílo-skleněno-chromovanou kombinací. Díky. :-/

+6/−2
29.6.2013 10:12
Foto

A12l12a58n 62Ř78e55p91k10a 4435126

A co dělat, když je ta stavba zbytečně velká na dnešní dobu a nemá využití? Třeba vytápení stojí majlant.

+3/−1
29.6.2013 14:37

M96a46r70t92i28n 19H68a41v41e91l88k64a 1275374195427

Co třeba podlahové topení? Nebo vytápět jenom čekárnu? Existuje hromada ještě větších nádražních budov a o majlantu na vytápění v jejich souvislosti nikdo nemluví..

Ale byl by zajímavý nápad přebudovat v rámci úspor třeba katedrálu Sv. Víta na malou úspornou krabici! :-)

0/−1
29.6.2013 21:46
Foto

A45l45a18n 68Ř19e79p65k74a 4525836

Topení, jako topení, ne? To podlahové nebude brát energii ze vzduchu. Například? Ale jen prosím nějakou třeba v Paříži apod., ty jsou využité plně, Havířov ne.

Tady je čekárna samotná hala, zvláštní čekárna není.

Zase pletete hrušky s jabkama:-P. Řešením by bylo třeba, kdyby ten Lidl z druhé strany kolejiště se nějak zakomponoval do nádražní budovy, hned by bylo postaráno o využití, ale už je pozdě..

0/−1
29.6.2013 21:57

M67i93c33h89a89l 54M70e17č15i74a65r 1600180579975

Každá stavba staršia ako 70 rokov povinne nech je pamiatka... Každý rozpadnutý hangár, paneláky, stanice, cesty.. neopravovať, len zakázať búrať, ako ostravské jatka a Ostravicu...

+1/−3
28.6.2013 22:15

P67e58t30r 35V46e84s31e53l46ý 2209558903736

Bože, do čeho si to dal duši ...

0/0
30.6.2013 19:18

M91i27c80h95a50l 43M50e74č18i51a12r 1430930199315

No zrovna do havířovského nádraží nie...

+1/0
30.6.2013 21:14

T43o75m83á36š 60B69a50y30e45r 1494151984451

Pár fotek mého 3D modelu havířovského vlakového nádraží - http://3dbuilding.rajce.idnes.cz/Vlakove_nadrazi_Havirov/

+3/0
28.6.2013 20:18

M49a86r78i43á62n 95L25i87p93t69á20k 9739174332597

Máte to opravdu krásné, propacované do detailů.

Toho nádraží je škoda, ten strop je úžasný.

+4/0
28.6.2013 22:00

F17r27a91n52t74i98š19e69k 35M28a40t13y51á95š 7455554441443

Velice hezké,pokud vycházite z ještě nynějšího nádraží,tak by stačila snad rekonstrukce dle vašeho návrhu,Bylo by to velice zdařilé.Zajímalo by mne jestli jste někde dal návrh?

0/−1
29.6.2013 5:56

B14o34ř30i71v67o79j 96T93v43r48d16ý 8738620521461

Paráda. R^ Ve kterém programu je to vytvořeno?

+1/0
29.6.2013 16:09

T89o23m27á56š 62B33a46y39e26r 1534251324911

Díky za reakce. Model je vytvořen v SketchUp 8 a vytvořil jsem ho pro stálou expozici o historii Havířova (http://www.3dbuilding.cz/rubriky/reference). Snažil jsem se, aby model (hlavní budovy) co nejpřesněji zachycoval podobu objektu z roku 1969, tj. po dokončení. Proto na budovách chybí některé světelné nápisy, které tam jsou v současnosti, vymodeloval jsem i původní vstupní dveře, v odbavovací hale jsem vynechal stánek s rychlým občerstvením. Naopak jsem se zaměřil na detaily, jako jsou strop nebo neonový nápis Havířov na východní stěně hlavní budovy.

+2/0
29.6.2013 19:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.