Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Havířovské nádraží půjde nadobro k zemi. Ale až po debatách právníků

Pro jedny cenná nadčasová stavba, pro druhé nic víc než omšelost vhodná ke zbourání. Teď spory Havířovských rozťala odstupující ministryně kultury. Zdejší nádraží neustanovila památkou, jak žádali architekti i lidé v petici, a umožnila jeho přestavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a53n 21S78o25u34k15u78p 1684454386845

Aha.. na svou dobu neuvěřitelně povedenou a dodnes působivou artchitekturu nahradíme dobově-stylovou bílo-skleněno-chromovanou kombinací. Díky. :-/

+6/−2
29.6.2013 10:12

A92l38a56n 18Ř64e59p19k76a 4685796

A co dělat, když je ta stavba zbytečně velká na dnešní dobu a nemá využití? Třeba vytápení stojí majlant.

+3/−1
29.6.2013 14:37

M61a80r97t18i69n 60H58a96v88e25l98k33a 1605124885837

Co třeba podlahové topení? Nebo vytápět jenom čekárnu? Existuje hromada ještě větších nádražních budov a o majlantu na vytápění v jejich souvislosti nikdo nemluví..

Ale byl by zajímavý nápad přebudovat v rámci úspor třeba katedrálu Sv. Víta na malou úspornou krabici! :-)

0/−1
29.6.2013 21:46

A93l87a60n 77Ř68e78p44k64a 4275486

Topení, jako topení, ne? To podlahové nebude brát energii ze vzduchu. Například? Ale jen prosím nějakou třeba v Paříži apod., ty jsou využité plně, Havířov ne.

Tady je čekárna samotná hala, zvláštní čekárna není.

Zase pletete hrušky s jabkama:-P. Řešením by bylo třeba, kdyby ten Lidl z druhé strany kolejiště se nějak zakomponoval do nádražní budovy, hned by bylo postaráno o využití, ale už je pozdě..

0/−1
29.6.2013 21:57

M63i84c47h77a30l 74M95e23č58i96a27r 1250440279195

Každá stavba staršia ako 70 rokov povinne nech je pamiatka... Každý rozpadnutý hangár, paneláky, stanice, cesty.. neopravovať, len zakázať búrať, ako ostravské jatka a Ostravicu...

+1/−3
28.6.2013 22:15

P47e49t69r 92V15e95s15e74l74ý 2249878173126

Bože, do čeho si to dal duši ...

0/0
30.6.2013 19:18

M70i82c46h42a90l 31M96e73č58i20a93r 1330360469525

No zrovna do havířovského nádraží nie...

+1/0
30.6.2013 21:14

T91o66m78á53š 42B67a30y38e74r 1704211514571

Pár fotek mého 3D modelu havířovského vlakového nádraží - http://3dbuilding.rajce.idnes.cz/Vlakove_nadrazi_Havirov/

+3/0
28.6.2013 20:18

M20a72r62i41á66n 92L51i75p60t83á34k 9229304452887

Máte to opravdu krásné, propacované do detailů.

Toho nádraží je škoda, ten strop je úžasný.

+4/0
28.6.2013 22:00

F38r74a68n77t58i61š82e17k 45M44a74t44y50á53š 7715704781793

Velice hezké,pokud vycházite z ještě nynějšího nádraží,tak by stačila snad rekonstrukce dle vašeho návrhu,Bylo by to velice zdařilé.Zajímalo by mne jestli jste někde dal návrh?

0/−1
29.6.2013 5:56

B62o85ř57i61v66o43j 93T76v40r82d53ý 8408220321401

Paráda. R^ Ve kterém programu je to vytvořeno?

+1/0
29.6.2013 16:09

T98o98m12á42š 92B94a36y64e26r 1964911584111

Díky za reakce. Model je vytvořen v SketchUp 8 a vytvořil jsem ho pro stálou expozici o historii Havířova (http://www.3dbuilding.cz/rubriky/reference). Snažil jsem se, aby model (hlavní budovy) co nejpřesněji zachycoval podobu objektu z roku 1969, tj. po dokončení. Proto na budovách chybí některé světelné nápisy, které tam jsou v současnosti, vymodeloval jsem i původní vstupní dveře, v odbavovací hale jsem vynechal stánek s rychlým občerstvením. Naopak jsem se zaměřil na detaily, jako jsou strop nebo neonový nápis Havířov na východní stěně hlavní budovy.

+2/0
29.6.2013 19:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.