Diskuze

Tankodromy už ne. Moravskoslezský kraj opraví silnice za dvě miliardy

Alespoň část silnic druhé a třetí třídy v Moravskoslezském kraji, které by zatím mohly sloužit jako ukázka správně postaveného tankodromu, se v příštích dvou letech může dočkat oprav. Krajský úřad chce do jejich obnovy investovat zhruba dvě miliardy korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No za dvě miliardy toho silničáři moc neporvou - než to propadne byrokratickým aparátem tak na silnice zase nezbude ........ Rv

0 0
možnosti

P86e78t58r 64J62e52l59e30n

11. 7. 2013 23:23

Kdy už Krajům dojde že to není našima zimama, ale tím, že naši cestáři neumí nebo nechtějí umět stavět kvalitní cesty!!! V Rakousku i Švýcarsku mají stejné zimy a takové výtluky tam nejsou!!! Tady je zakopaný pes!! Pošlete Ty naše cestářské lopaty na čumendu do Rakouska jak se staví kvalitní cesty!!!!! Neustálé lepení děr stojí miliardy.

2 0
možnosti

V tom neustálém lepení děr je přece smysl současného stavu. Proč by se to mělo dělat pořádně, když se to může dělat nepořádně, zato pravidelně, zejména když máme ty dotace z EU, ne? Příčina problému tedy určitě není v cestářích, kteří by nevěděli jak udělat pořádnou silnici. To je pouze důsledek špatného systému hospodaření. Dotace v tomto ohledu sehrávají zničující roli. Podporují nekvalitní a zároveň předražené stavby.Jistě není těžké pochopit tento zdánlivý rozpor.

0 0
možnosti

Když čtu zaklínací mantru ala "zajistit peníze z evropských fondů", tak mám vždy na nějaký čas po náladě. Je neskutečně skličující stále opakovat a vysvětlovat skutečnost, že tzv. evropské fondy - tak jak jsou v naší zemi využívány - jsou doslova a do písmene prokletím, zejména pro naše děti. V té naší zlodějské zemi každý na tento "zdroj" apriori nahlíží jako na kořist, ze které je potřeba urvat, co se urvat dá v duchu hesla " z cizího krev neteče". Bohužel naší mocní představitelé nejsou ochotni a obávám se ani mentálně schopni pochopit prostý fakt, že každá investice musí být v první řadě smysluplně ekonomicky obhajitelná a nelze na jedné straně rvát stovky miliónů korun do naprostých nesmyslů (třeba příklad tady: http://pavelszturc.blog.idnes.cz/c/277973/Pohodlna-cesta-vlakem-na-letiste-v-Mosnove-nebo-cesta-do-pekel.html) a zároveň zajišťovat skutečně potřebné aktivity, opravy cest nevyjímaje.

2 0
možnosti