- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No za dvě miliardy toho silničáři moc neporvou - než to propadne byrokratickým aparátem tak na silnice zase nezbude ........
Kdy už Krajům dojde že to není našima zimama, ale tím, že naši cestáři neumí nebo nechtějí umět stavět kvalitní cesty!!! V Rakousku i Švýcarsku mají stejné zimy a takové výtluky tam nejsou!!! Tady je zakopaný pes!! Pošlete Ty naše cestářské lopaty na čumendu do Rakouska jak se staví kvalitní cesty!!!!! Neustálé lepení děr stojí miliardy.
V tom neustálém lepení děr je přece smysl současného stavu. Proč by se to mělo dělat pořádně, když se to může dělat nepořádně, zato pravidelně, zejména když máme ty dotace z EU, ne? Příčina problému tedy určitě není v cestářích, kteří by nevěděli jak udělat pořádnou silnici. To je pouze důsledek špatného systému hospodaření. Dotace v tomto ohledu sehrávají zničující roli. Podporují nekvalitní a zároveň předražené stavby.Jistě není těžké pochopit tento zdánlivý rozpor.
Když čtu zaklínací mantru ala "zajistit peníze z evropských fondů", tak mám vždy na nějaký čas po náladě. Je neskutečně skličující stále opakovat a vysvětlovat skutečnost, že tzv. evropské fondy - tak jak jsou v naší zemi využívány - jsou doslova a do písmene prokletím, zejména pro naše děti. V té naší zlodějské zemi každý na tento "zdroj" apriori nahlíží jako na kořist, ze které je potřeba urvat, co se urvat dá v duchu hesla " z cizího krev neteče". Bohužel naší mocní představitelé nejsou ochotni a obávám se ani mentálně schopni pochopit prostý fakt, že každá investice musí být v první řadě smysluplně ekonomicky obhajitelná a nelze na jedné straně rvát stovky miliónů korun do naprostých nesmyslů (třeba příklad tady: http://pavelszturc.blog.idnes.cz/c/277973/Pohodlna-cesta-vlakem-na-letiste-v-Mosnove-nebo-cesta-do-pekel.html) a zároveň zajišťovat skutečně potřebné aktivity, opravy cest nevyjímaje.