Diskuze

Pět let od železničního neštěstí ve Studénce. A viník stále není znám

Osmého srpna 2008, 10:32 hodin. Před pěti lety se ve Studénce na Novojičínsku stala jedna z nejtragičtějších železničních nehod v historii České republiky. Pozůstalí plánují vzpomínkové setkání na místě tragédie a určitě si postesknou, že dosud nepadl verdikt, kdo za neštěstí mnoha lidí může.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I77v25a25n 83M76a29r30e19k

9. 8. 2013 21:14

!!Viník je i přes zatloukání pravé příčiny jasný ! Ten kdo povolil v místě velmi obtížné a složité stavby nadjezdu plnou traťovou rychlost a nezavedl tam buď tzv."pomalou jízdu" či dokonce nevyloučil úplně traťové koleje a nenahradil osobní přepravu autobusy či nezavedl odklonovou dopravu po jiné trati.Takže viníkem jsou pánové za to zodpovědní ve vedení ČD a SŽDC  ! ! ! !!

0 0
možnosti
Foto

J58i37ř43í 80E58r85b91e33n

5. 9. 2013 10:36

Na fakt, že most spadl, nemá traťová rychlost vliv.

A to, že most spadl, je primární příčinou nehody.

Traťová rychlost by měla vliv už jen na rozsah škod.

A kdyby se tam jelo třicítkou a most spadl na takto se šinoucí vlak, rozmačká to vagón i s cestujícími...

0 0
možnosti

ODS-Dopravní stavby Ostrava

Jak je někde ODS  tak to vždy smrdí průšvihem. ;-)

0 1
možnosti

Jednalo se o veřejnou zakázku, tzn. že cena byla stlačena  možná i pod náklady, tedy ošidit se muselo toho co nejvíce od najmutí nekvalitních dělníků a po obcházení technologií, stavební dozor fungoval, jak funguje ve většině případů, tedy nefunguje. Potom na stavbě byla zainteresováno hodně lidí, kteří se stavbou byli propojeni jinak než stavebně. Možná, že měl být spadlý most a jeho nová stavba financována jak vícepráce (;-D jeden neví, jaké nesmyly někoho napadnou). Tedy soudce je v situaci, kdy nikdo za nic neodpovídá, tedy nemůže a má to zakotveno ve smlouvě, vše potřebné bylo skartováno v souladu se zákonem nebo omylem. Nakonec se zjistí, že most spadnul díky skryté materiálové vadě, kterou by neodhalila žádná běžná kontrola

1 1
možnosti

J46a44n 57F59r72o57l83í72k

8. 8. 2013 11:20

V té době ještě žádné tlaky na cenu nebyly. Bárta byl daleko od MD. Celá stavba byla ukázkou amatérismu jak po stránce organizační ( v době posunu měl být pod most vpuštěn vlak) tak odborné. A firmě Bogl-Krýsl mezi tím spadl další most, tentokráte na Slovensku. Typuji, že až skončí Zeman a zvolíme si Klause vyhlásí amnestii s tím, že 15 let soudního procesu je přece jen trochu hodně. ;-D

0 0
možnosti

A nebude,všechno půjde nenápadně do ztracena....

0 2
možnosti

Viník ani znám nebude. Jedině, že by ho určil Miloš Zeman.;-(

4 4
možnosti