Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostrava šetří. Obcím oznámí, ať si připlácejí za příměstské autobusy

Ostrava nechce dál platit náklady na autobusy, které obsluhují obce například na Hlučínsku. Vesnice tak zřejmě o část spojů přijdou, pokud nebudou ochotny se na financování příměstských autobusových linek více podílet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K26a42r58e70l 56B43a38r74t15á72č20e41k 9952969682165

Ostrava setri a dnes dopoledne kolem 10h svitilo verejne osvetleni u nas za barakem a nedavno taky...

0/0
12.9.2013 23:56

M10a77r74e28k 74K58o25s36t34e87l73e60c51k16ý 6523396708

Město Ostrava už delší dobu investuje mnoho milionů do tzv. terminálů na okrajiích města, na kterých chce donutit všechny mimoostravské cestující přestupovat a používat svůj dopravní podnik. Anebo budou nuceni všichni, kdo mohou, začít jezdit auty, čímž se nejspíš nedořešená individuální a statická doprava v "krajském" městě zcela zhroutí.

Takže Ostrava už zřejmě dlouhodobě plánuje, že linky mimo město jednoduše na těchto terminálech ukončí. A okolní obce si pak své obyvatele vyvezené za město mohou na vlastní náklady vyzvednout! To není pokrok, to je snad návrat ke středověkým hradbám, které se budou po setmění zamykat - kdo normální a střízlivý  by asi měl jinak odvahu dobrovolně potmě čekat kdesi na Hranečníku, na konci Přívozu nebo na konci Dubiny na autobus?

Takže pokud okolní obce mají své obyvatele rády, tak zaplatí! A budou platit dál a víc! Nezapomeňme proto při příštích volbách, kdo nám takto dlouhodobě "zpříjemňuje" cestování i pobyt ve městě: ČSSD s ODS!

+1/0
12.9.2013 20:17

J12i18ř73í 23K11ü37h75r 2730566590936

A nebo se obyvatelé okolních obci rozhodnou začít ve velkém jezdit vozy. Pokud jich bude jezdit více v jednom voze a mají práce nedaleko vedle sebe, možná i ušetří. Ale co kdyby po jednom z osádky vozu chtěl šéf ať zůstane mimořádně o 2 hodky déle. Což by zbytek na něj asi nečekal. (snad kdyby to byl majitel vozu)

Takže buď zaměstnanec vysvětlí svému šéfovi ,že z důvodu změn v MHD se pak nemá jak dostat dom ,resp kdo mu to zaplatí ,když již teď se skládají na provoz vozidla ,které na něj čekat nebude.Což šéf může a nemusí akceptovat. (jakkoli, proplatí mu cestu,zaveze ho domů sám) a nebo neakceptuje a zaměstnance nahradí někým kdo toto neřeší či ho donutí jezdit vlastním vozem.

Každý úbytek cestujících v linkách MHD znamená zvýšení dotací na provoz či šetření (rušení spojů,krácení linek)

Každé rušení spojů (atd.) znamená ,že více lidí začne uvažovat o jiném způsobu dopravy do zaměstnání.

0/0
14.9.2013 10:39

J14o65s27e83f 72Š82e95m31e10l66í98k 7679271320467

A bude na další byt pro nějakého sociálního inkluzistu, který slíbí, že pošle děti do školy. A když mu pak seženou práci, odmítne ji s tím, že na dávkách dostane víc a nemusí se nikam trmácet.

+1/0
12.9.2013 16:56

P67a68v76e33l 97S30z79t70u92r88c 4949924989501

Obyvatelé Hlučína a dalších šesti dotčených obcí může ale na druhé straně těšit, že budou mít možnost cestovat vlakem na letiště v Mošnově. Je to malá ukázka toho, kam vede lhostejnost lidí k úletům tohoto typu - viz poslední majstrštych z dílny ČSSD a KSČM (nutno podotknout, že s vydatnou podporou všech zastupitelů v kraji) - http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=304988. Je skutečně tragikomické, když jeden "politik" hrdinně řeší roční úsporu ve výši 412 tis.korun českých, aby druhý "politik" , shodou okolností ze stejné strany vyhodil 500 mega na naprostý nesmysl.

+2/0
12.9.2013 14:33

P97e53t28r 97V30e32s67e70l89ý 2869688203316

Já se picnu. Soudruh Kajnar a jeho klika nemaj trapných 412 tisíc korun českých ročně na autobusy, ale 100 MILIÓNŮ korun na zas.ané Bazaly se našlo. Řekl bych, že by se měl obnovit krásný zvyk našich předků, a to defenestrace. Věž ostravské radnice je k tomu jako stvořená...

+4/0
12.9.2013 14:25

J39a13n 13S49o55u89k64u68p 1174954326605

Zajímavá logika.

0/−1
12.9.2013 14:50

P73e33t94r 33V93e77s88e96l79ý 2119228803696

Asi nejste z Ostravy.

Loni zase magistrát postavil za 90 milionů zastávku Karolina (asi nejdražší zastávka v Evropě) a následně ostravskému dopravnímu podniku zkrouhnul dotaci a 87 milionů...

Důsledky následné optimalizace dopravy nás straší dodnes.

+4/0
12.9.2013 15:08

J96a10n 78H96a78v89l64i87n97a 9494666899483

pan je fanousek Baniku, takze pro nej je logika sproste slovo....on Vam bude tvrdit, ze to byla genialni investice......zlodejna prvniho radu a nejvice pobavil Kajnar, co najednou hleda kazdy milion: "Ve srovnání s devadesátými lety je vytížení hromadné dopravy poloviční. Na to musíme reagovat. Kromě toho krize připravila Ostravu o miliardu korun ročně, takže teď hledáme každý milion a nemůžeme být tak velkorysí jako dřív," vysvětluje ostravský primátor Petr Kajnar.

Zdroj: http://ostrava.idnes.cz/obce-na-hlucinsku-maji-platit-autobusy-dyn-/ostrava-zpravy.aspx?c=A130912_1976358_ostrava-zpravy_mav

0/0
13.9.2013 7:38

J49i13ř44í 80K90ü57h94r 2460566970716

Takže změnou (zrušení části spojů či celých linek) donutí lidi ,aby jezdily vlastními vozy.Takže si  i ty osoby ,které vlastní ŘP ,ale nevlastní vozidlo budou muset koupit nějaké to auto.Což ne vždy bude nový ekologický vůz ,ale spíše x let stará felície a vyrazí do provozu. Čímž už tak hustý provoz ještě zhoustne. O tom že již teď se nadává na málo parkovacích míst nemluvě. A budou mezi nimi i tací co třeba 5 let za volantem neseděli,to se taky projeví v plynulosti provozu.Tak to dopadne pokud se budou dále krátit dotace na MHD. (a příměstskou)

0/0
14.9.2013 10:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.