Diskuze

Ostrava šetří. Obcím oznámí, ať si připlácejí za příměstské autobusy

Ostrava nechce dál platit náklady na autobusy, které obsluhují obce například na Hlučínsku. Vesnice tak zřejmě o část spojů přijdou, pokud nebudou ochotny se na financování příměstských autobusových linek více podílet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ostrava setri a dnes dopoledne kolem 10h svitilo verejne osvetleni u nas za barakem a nedavno taky...

0 0
možnosti

Město Ostrava už delší dobu investuje mnoho milionů do tzv. terminálů na okrajiích města, na kterých chce donutit všechny mimoostravské cestující přestupovat a používat svůj dopravní podnik. Anebo budou nuceni všichni, kdo mohou, začít jezdit auty, čímž se nejspíš nedořešená individuální a statická doprava v "krajském" městě zcela zhroutí.

Takže Ostrava už zřejmě dlouhodobě plánuje, že linky mimo město jednoduše na těchto terminálech ukončí. A okolní obce si pak své obyvatele vyvezené za město mohou na vlastní náklady vyzvednout! To není pokrok, to je snad návrat ke středověkým hradbám, které se budou po setmění zamykat - kdo normální a střízlivý  by asi měl jinak odvahu dobrovolně potmě čekat kdesi na Hranečníku, na konci Přívozu nebo na konci Dubiny na autobus?

Takže pokud okolní obce mají své obyvatele rády, tak zaplatí! A budou platit dál a víc! Nezapomeňme proto při příštích volbách, kdo nám takto dlouhodobě "zpříjemňuje" cestování i pobyt ve městě: ČSSD s ODS!

1 0
možnosti

J82i47ř77í 44K12ü35h88r

14. 9. 2013 10:39

A nebo se obyvatelé okolních obci rozhodnou začít ve velkém jezdit vozy. Pokud jich bude jezdit více v jednom voze a mají práce nedaleko vedle sebe, možná i ušetří. Ale co kdyby po jednom z osádky vozu chtěl šéf ať zůstane mimořádně o 2 hodky déle. Což by zbytek na něj asi nečekal. (snad kdyby to byl majitel vozu)

Takže buď zaměstnanec vysvětlí svému šéfovi ,že z důvodu změn v MHD se pak nemá jak dostat dom ,resp kdo mu to zaplatí ,když již teď se skládají na provoz vozidla ,které na něj čekat nebude.Což šéf může a nemusí akceptovat. (jakkoli, proplatí mu cestu,zaveze ho domů sám) a nebo neakceptuje a zaměstnance nahradí někým kdo toto neřeší či ho donutí jezdit vlastním vozem.

Každý úbytek cestujících v linkách MHD znamená zvýšení dotací na provoz či šetření (rušení spojů,krácení linek)

Každé rušení spojů (atd.) znamená ,že více lidí začne uvažovat o jiném způsobu dopravy do zaměstnání.

0 0
možnosti

A bude na další byt pro nějakého sociálního inkluzistu, který slíbí, že pošle děti do školy. A když mu pak seženou práci, odmítne ji s tím, že na dávkách dostane víc a nemusí se nikam trmácet.

1 0
možnosti

Obyvatelé Hlučína a dalších šesti dotčených obcí může ale na druhé straně těšit, že budou mít možnost cestovat vlakem na letiště v Mošnově. Je to malá ukázka toho, kam vede lhostejnost lidí k úletům tohoto typu - viz poslední majstrštych z dílny ČSSD a KSČM (nutno podotknout, že s vydatnou podporou všech zastupitelů v kraji) - http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=304988. Je skutečně tragikomické, když jeden "politik" hrdinně řeší roční úsporu ve výši 412 tis.korun českých, aby druhý "politik" , shodou okolností ze stejné strany vyhodil 500 mega na naprostý nesmysl.

2 0
možnosti

P90e33t52r 16V47e18s64e22l23ý

12. 9. 2013 14:25

Já se picnu. Soudruh Kajnar a jeho klika nemaj trapných 412 tisíc korun českých ročně na autobusy, ale 100 MILIÓNŮ korun na zas.ané Bazaly se našlo. Řekl bych, že by se měl obnovit krásný zvyk našich předků, a to defenestrace. Věž ostravské radnice je k tomu jako stvořená...

4 0
možnosti

J33a12n 94S49o19u98k39u45p

12. 9. 2013 14:50

Zajímavá logika.

0 1
možnosti