Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Opavě hořelo depo, plameny spolkly sedm trolejbusů za 100 milionů

Při požáru haly dopravního podniku v Opavě shořelo sedm trolejbusů. Škoda na vozidlech a hale byla předběžně vyčíslena na 100 milionů korun. Požár zřejmě způsobila technická závada na jednom z trolejbusů, od kterého chytily další vozy. Řekla to mluvčí opavské radnice Lada Dobrovolná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40a44n 37Š86e78s29t92á82k 3608219699464

tak ještě bych to chápal, kdyby měl každej troleják plnou nádrž paliva, ale takhle? Jistěže něco jako požární signalizace tam nebylo ani náhodou, stejně jako doržování povinnosti vrátného vše občas projít, zcela jistě ale surfoval na netu a když plamen přeskočil na ten poslední troleják, náhodou si toho všiml na průmyslové televizi, možná jen proto, že zvedl zadek aby si odskočil na retych

0/0
21.10.2013 10:43

V83á13c94l75a30v 10V67e27s26e71l97ý 3245218733608

V rádiu ráno říkali, že škoda je 48 milionů. To je rozdíl. Ale stejně je to průser.

0/0
21.10.2013 6:31

V70l82a34d30a42n 37Č93e38r73n91ý 6314299758

Protože začali počítat zbytkovou cenu trolejbusů, nikoliv cenu, za kterou bude třeba koupit trolejbusy nové. Zřejmě má někdo strach, že se veřejnost začne ptát, proč nebyly trolejbusy dostatečně pojištěny...

+1/0
21.10.2013 6:51

J49a47n 79Z43e52l46e51n39k46a 2156156798155

Hmm... tak podle těch fotek to vypadá, že shořely zrovna ty novější typy - vypadá to na tu první sérii nízkopodlažních Solarisů se zaoblenou střechou. 7 z 35 je 20 % vozového parku, což je dost průser. Takže do doby, než budou nové trolejbusy, budou nejspíš nutné zápůjčky vozů odjinud nebo náhradní autobusová doprava. Snad se z toho místní DP vyhrabe.

0/0
20.10.2013 23:59

V15l79a42d29a25n 23Č27e57r20n58ý 6394789418

Když vidím na videu ty hasiče, jak vystupují z aut a napojují hadice jako lemry, nedá mi to, abych si nevybavil hasičské soutěže, kde kmitají jako fretky. Holt tady mají svoje prachy jisté a první cena v podobě selete a bečky piva zjevně nebyla přislíbena...:-/Rv

+3/−7
20.10.2013 23:23

J51i54ř38í 12J54a11n34o27v79e45c 5377551771696

Pán je asi odborník..Rv

U zásahu se nejdříve dělá průzkum - co hoří, jaká je celková situace, jsou tam lidi, atd. Mimojiné, když vidím ty troleje, tak taky jestli je třeba objekt odpojený od energií.

To se z auta blbě poznává.

Myslím, že chvilkový prostoj tohoto typu je lepší než aby tam někdo zůstal.

+7/−1
21.10.2013 7:21

J44i23n65d76ř53i25c36h 56W61o19l58f 4771133703648

Přesně tak, ale pán už viděl na internetu pár lepších zásahu. Holt odborník se pozná.

0/−1
21.10.2013 7:42

V90l18a11d11a10n 90Č22e36r90n14ý 6804629348

Aha, vy dva odborníci...takže proto, dokud se neprovede průzkum, tak se nesmí natahat hadice, aby byly včas připraveny k hašení a hasiči se do té doby smí poflakovat, případně si odskočit na pivo, viďte? Proč mám takový dojem, že se ozvaly potrefené husy? :-)R^

0/−1
21.10.2013 14:50

T68o51m85á50š 55V78a13n91č42u14r23a 4518845880458

Potrefená husa jste spíše Vy.

Když hned natáhnete hadici, tak jak pak bez průzkumu zjistíte, kterým směrem hasit? Zvláště pak, když natáhnete hned hadici a zjistíte, že jste to natáhl špatným směrem. Vznikne pak kvůli tomu zbytečná ztráta času. A když začnete vodou hasit do prostoru pod napětím, tak vystavíte sebe i  hasiče nebezpečí zásahem proudu. Situací je více.

Tady platí zásadní pravidlo. Nejdříve zjistit situaci až pak jednat. Zbrklé jednání způsobuje jen zmatky a ještě horší stav.

0/0
21.10.2013 15:57

J79a34n 51S39o68u35k71u43p 1364544866565

Byl jste někdy u nějakého zásahu? Myslím, jako skutečně, nestačí mi xy shlédnutí Skleněného pekla..

0/0
21.10.2013 15:31

A17u31g61u95s90t 90F66o15r74m67á13n98e98k 6785329850936

Asi pomsta nespokojeného cestujícího. Jen houšť a větší kapky.

0/−11
20.10.2013 21:34

P59e26t21r 55V42e12s49e73l21ý 2369618353256

A jinak zdravý, kromě prázdné hlavy?

+2/0
20.10.2013 21:47

A41d63a97m 70Š80p40i45l23l32e83r 2787230767762

Tak to je pro Opavské MHD velká podpásová. Snad se jim brzo podaří sehnat peníze na nové trolejbusy.

+2/0
20.10.2013 20:05

M34a51r59e45k 48O76p 9839203430413

Ados, myslis, ze to nebylo pojisteno? ;-)

+1/−1
20.10.2013 20:10

D24a15n81i86e83l 63R38e41i88c43h14e14l 8379279483

Trolejbusy pojištěné nebyly.

0/0
20.10.2013 20:37

M85a72r71e74k 46O96p 9779643760973

tomu se ki nechce verit, obvzlaste pokud nektere z mich byly porizeny z EU fondu, kde to jiste bylo podminkou. Odkud cerpate tuto informaci? Pokud ba to byla pravda, pak by vedeni DPMO a Mesta melo byt trestne odpovedne a okamzite rezignovat. Ale jak rikam, nev3rwim tomu, ze by byly nepojisteny

+2/0
20.10.2013 20:44

J24a75k86u83b 50W15e97b31e83r 9656985524618

Na ČT24 říkali, že trojlebusy byly pojištěné, ale jen do toho rámce co to zákon dožaduje, ale ta základní pojistka prý se nevztahovala na možnost požáru tohoto typu.

0/0
20.10.2013 21:02

M58a92t51ě88j 79N71o72v95á33k 2213590758157

Základní pravidlo: Na to co se stane se pojistka nevztahuje.

+5/0
20.10.2013 21:16

D18a72n45i62e58l 37R82e72i18c75h53e89l 8839449823

Zdrojem byl Radiožurnál a komentář pana Webera to myslím popsal přesně.

0/0
20.10.2013 23:27

P29e71t27r 94H34o23m77o32l56a 4261162917802

už píší na opavském deníku, že škoda je 48 mega

0/0
20.10.2013 20:00

J73i12ř25í 21E78r42b41e62n 1683354376267

Že by někdo nechal bus napojený na troleje?

+1/−2
20.10.2013 19:01

P79e52t81r 49K61o15m45í88n52e33k 3169257342619

Nemusel být, trolejbusy mají překvapivě i baterie ;)

0/0
21.10.2013 10:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.