Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Opavě hořelo depo, plameny spolkly sedm trolejbusů za 100 milionů

Při požáru haly dopravního podniku v Opavě shořelo sedm trolejbusů. Škoda na vozidlech a hale byla předběžně vyčíslena na 100 milionů korun. Požár zřejmě způsobila technická závada na jednom z trolejbusů, od kterého chytily další vozy. Řekla to mluvčí opavské radnice Lada Dobrovolná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J24a95n 31Š73e77s55t92á94k 3448399569334

tak ještě bych to chápal, kdyby měl každej troleják plnou nádrž paliva, ale takhle? Jistěže něco jako požární signalizace tam nebylo ani náhodou, stejně jako doržování povinnosti vrátného vše občas projít, zcela jistě ale surfoval na netu a když plamen přeskočil na ten poslední troleják, náhodou si toho všiml na průmyslové televizi, možná jen proto, že zvedl zadek aby si odskočil na retych

0/0
21.10.2013 10:43

V24á46c30l64a19v 37V20e31s18e79l13ý 3485918353188

V rádiu ráno říkali, že škoda je 48 milionů. To je rozdíl. Ale stejně je to průser.

0/0
21.10.2013 6:31

V60l50a59d22a33n 79Č85e31r95n77ý 6704599458

Protože začali počítat zbytkovou cenu trolejbusů, nikoliv cenu, za kterou bude třeba koupit trolejbusy nové. Zřejmě má někdo strach, že se veřejnost začne ptát, proč nebyly trolejbusy dostatečně pojištěny...

+1/0
21.10.2013 6:51

J22a94n 34Z26e78l51e92n45k85a 2606116658815

Hmm... tak podle těch fotek to vypadá, že shořely zrovna ty novější typy - vypadá to na tu první sérii nízkopodlažních Solarisů se zaoblenou střechou. 7 z 35 je 20 % vozového parku, což je dost průser. Takže do doby, než budou nové trolejbusy, budou nejspíš nutné zápůjčky vozů odjinud nebo náhradní autobusová doprava. Snad se z toho místní DP vyhrabe.

0/0
20.10.2013 23:59

V26l43a43d91a82n 80Č52e47r41n54ý 6834269338

Když vidím na videu ty hasiče, jak vystupují z aut a napojují hadice jako lemry, nedá mi to, abych si nevybavil hasičské soutěže, kde kmitají jako fretky. Holt tady mají svoje prachy jisté a první cena v podobě selete a bečky piva zjevně nebyla přislíbena...:-/Rv

+3/−7
20.10.2013 23:23

J52i37ř24í 34J85a47n76o73v18e23c 5557861681506

Pán je asi odborník..Rv

U zásahu se nejdříve dělá průzkum - co hoří, jaká je celková situace, jsou tam lidi, atd. Mimojiné, když vidím ty troleje, tak taky jestli je třeba objekt odpojený od energií.

To se z auta blbě poznává.

Myslím, že chvilkový prostoj tohoto typu je lepší než aby tam někdo zůstal.

+7/−1
21.10.2013 7:21

J41i71n73d89ř57i56c50h 63W51o87l13f 4931893173978

Přesně tak, ale pán už viděl na internetu pár lepších zásahu. Holt odborník se pozná.

0/−1
21.10.2013 7:42

V79l50a49d10a55n 97Č65e30r61n73ý 6634889178

Aha, vy dva odborníci...takže proto, dokud se neprovede průzkum, tak se nesmí natahat hadice, aby byly včas připraveny k hašení a hasiči se do té doby smí poflakovat, případně si odskočit na pivo, viďte? Proč mám takový dojem, že se ozvaly potrefené husy? :-)R^

0/−1
21.10.2013 14:50

T17o30m86á15š 24V39a20n74č67u64r35a 4698815880848

Potrefená husa jste spíše Vy.

Když hned natáhnete hadici, tak jak pak bez průzkumu zjistíte, kterým směrem hasit? Zvláště pak, když natáhnete hned hadici a zjistíte, že jste to natáhl špatným směrem. Vznikne pak kvůli tomu zbytečná ztráta času. A když začnete vodou hasit do prostoru pod napětím, tak vystavíte sebe i  hasiče nebezpečí zásahem proudu. Situací je více.

Tady platí zásadní pravidlo. Nejdříve zjistit situaci až pak jednat. Zbrklé jednání způsobuje jen zmatky a ještě horší stav.

0/0
21.10.2013 15:57

J36a31n 91S57o69u74k38u72p 1154864226515

Byl jste někdy u nějakého zásahu? Myslím, jako skutečně, nestačí mi xy shlédnutí Skleněného pekla..

0/0
21.10.2013 15:31

A74u51g22u26s93t 67F43o55r31m10á97n79e59k 6955339220856

Asi pomsta nespokojeného cestujícího. Jen houšť a větší kapky.

0/−11
20.10.2013 21:34

P24e40t73r 19V79e93s40e81l15ý 2289418783576

A jinak zdravý, kromě prázdné hlavy?

+2/0
20.10.2013 21:47

A80d28a11m 87Š44p33i54l47l40e12r 2477420637352

Tak to je pro Opavské MHD velká podpásová. Snad se jim brzo podaří sehnat peníze na nové trolejbusy.

+2/0
20.10.2013 20:05

M33a21r97e72k 51O25p 9869903560473

Ados, myslis, ze to nebylo pojisteno? ;-)

+1/−1
20.10.2013 20:10

D42a94n57i81e43l 88R48e11i76c73h28e78l 8779719603

Trolejbusy pojištěné nebyly.

0/0
20.10.2013 20:37

M98a66r47e82k 38O35p 9769263670173

tomu se ki nechce verit, obvzlaste pokud nektere z mich byly porizeny z EU fondu, kde to jiste bylo podminkou. Odkud cerpate tuto informaci? Pokud ba to byla pravda, pak by vedeni DPMO a Mesta melo byt trestne odpovedne a okamzite rezignovat. Ale jak rikam, nev3rwim tomu, ze by byly nepojisteny

+2/0
20.10.2013 20:44

J69a17k55u89b 62W69e89b71e63r 9546495754728

Na ČT24 říkali, že trojlebusy byly pojištěné, ale jen do toho rámce co to zákon dožaduje, ale ta základní pojistka prý se nevztahovala na možnost požáru tohoto typu.

0/0
20.10.2013 21:02

M13a51t62ě46j 65N89o16v53á43k 2363210518587

Základní pravidlo: Na to co se stane se pojistka nevztahuje.

+5/0
20.10.2013 21:16

D49a17n28i21e64l 77R88e74i73c81h91e21l 8239139383

Zdrojem byl Radiožurnál a komentář pana Webera to myslím popsal přesně.

0/0
20.10.2013 23:27

P17e24t26r 20H33o93m43o41l74a 4881212357612

už píší na opavském deníku, že škoda je 48 mega

0/0
20.10.2013 20:00

J62i36ř79í 43E47r14b30e81n 1533514896707

Že by někdo nechal bus napojený na troleje?

+1/−2
20.10.2013 19:01

P85e97t39r 68K70o34m51í86n77e45k 3299207102289

Nemusel být, trolejbusy mají překvapivě i baterie ;)

0/0
21.10.2013 10:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.