Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Opavě hořelo depo, plameny spolkly sedm trolejbusů za 100 milionů

Při požáru haly dopravního podniku v Opavě shořelo sedm trolejbusů. Škoda na vozidlech a hale byla předběžně vyčíslena na 100 milionů korun. Požár zřejmě způsobila technická závada na jednom z trolejbusů, od kterého chytily další vozy. Řekla to mluvčí opavské radnice Lada Dobrovolná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a24n 26Š85e80s27t40á91k 3568989969504

tak ještě bych to chápal, kdyby měl každej troleják plnou nádrž paliva, ale takhle? Jistěže něco jako požární signalizace tam nebylo ani náhodou, stejně jako doržování povinnosti vrátného vše občas projít, zcela jistě ale surfoval na netu a když plamen přeskočil na ten poslední troleják, náhodou si toho všiml na průmyslové televizi, možná jen proto, že zvedl zadek aby si odskočil na retych

0/0
21.10.2013 10:43

V44á68c56l68a36v 79V98e90s11e38l13ý 3975388643488

V rádiu ráno říkali, že škoda je 48 milionů. To je rozdíl. Ale stejně je to průser.

0/0
21.10.2013 6:31

V19l62a40d39a71n 70Č54e98r85n28ý 6904359708

Protože začali počítat zbytkovou cenu trolejbusů, nikoliv cenu, za kterou bude třeba koupit trolejbusy nové. Zřejmě má někdo strach, že se veřejnost začne ptát, proč nebyly trolejbusy dostatečně pojištěny...

+1/0
21.10.2013 6:51

J48a52n 24Z85e82l89e66n44k12a 2756646508325

Hmm... tak podle těch fotek to vypadá, že shořely zrovna ty novější typy - vypadá to na tu první sérii nízkopodlažních Solarisů se zaoblenou střechou. 7 z 35 je 20 % vozového parku, což je dost průser. Takže do doby, než budou nové trolejbusy, budou nejspíš nutné zápůjčky vozů odjinud nebo náhradní autobusová doprava. Snad se z toho místní DP vyhrabe.

0/0
20.10.2013 23:59

V44l39a41d20a28n 57Č26e78r31n38ý 6264699348

Když vidím na videu ty hasiče, jak vystupují z aut a napojují hadice jako lemry, nedá mi to, abych si nevybavil hasičské soutěže, kde kmitají jako fretky. Holt tady mají svoje prachy jisté a první cena v podobě selete a bečky piva zjevně nebyla přislíbena...:-/Rv

+3/−7
20.10.2013 23:23

J79i88ř68í 69J50a44n54o37v52e58c 5237261241476

Pán je asi odborník..Rv

U zásahu se nejdříve dělá průzkum - co hoří, jaká je celková situace, jsou tam lidi, atd. Mimojiné, když vidím ty troleje, tak taky jestli je třeba objekt odpojený od energií.

To se z auta blbě poznává.

Myslím, že chvilkový prostoj tohoto typu je lepší než aby tam někdo zůstal.

+7/−1
21.10.2013 7:21

J96i13n16d86ř74i88c49h 35W25o67l74f 4981423193918

Přesně tak, ale pán už viděl na internetu pár lepších zásahu. Holt odborník se pozná.

0/−1
21.10.2013 7:42

V26l23a97d26a58n 20Č77e75r41n34ý 6294949948

Aha, vy dva odborníci...takže proto, dokud se neprovede průzkum, tak se nesmí natahat hadice, aby byly včas připraveny k hašení a hasiči se do té doby smí poflakovat, případně si odskočit na pivo, viďte? Proč mám takový dojem, že se ozvaly potrefené husy? :-)R^

0/−1
21.10.2013 14:50

T90o79m27á93š 14V19a28n75č24u51r50a 4798845530728

Potrefená husa jste spíše Vy.

Když hned natáhnete hadici, tak jak pak bez průzkumu zjistíte, kterým směrem hasit? Zvláště pak, když natáhnete hned hadici a zjistíte, že jste to natáhl špatným směrem. Vznikne pak kvůli tomu zbytečná ztráta času. A když začnete vodou hasit do prostoru pod napětím, tak vystavíte sebe i  hasiče nebezpečí zásahem proudu. Situací je více.

Tady platí zásadní pravidlo. Nejdříve zjistit situaci až pak jednat. Zbrklé jednání způsobuje jen zmatky a ještě horší stav.

0/0
21.10.2013 15:57

J11a94n 51S11o44u44k35u45p 1254984646375

Byl jste někdy u nějakého zásahu? Myslím, jako skutečně, nestačí mi xy shlédnutí Skleněného pekla..

0/0
21.10.2013 15:31

A29u37g74u61s55t 92F54o44r45m49á79n94e32k 6905269110706

Asi pomsta nespokojeného cestujícího. Jen houšť a větší kapky.

0/−11
20.10.2013 21:34

P56e45t73r 66V14e73s45e82l27ý 2609598643436

A jinak zdravý, kromě prázdné hlavy?

+2/0
20.10.2013 21:47

A12d93a48m 81Š97p48i49l89l93e86r 2397180377612

Tak to je pro Opavské MHD velká podpásová. Snad se jim brzo podaří sehnat peníze na nové trolejbusy.

+2/0
20.10.2013 20:05

M25a55r77e53k 28O33p 9739673620903

Ados, myslis, ze to nebylo pojisteno? ;-)

+1/−1
20.10.2013 20:10

D70a25n62i38e77l 37R41e93i78c11h47e84l 8559509913

Trolejbusy pojištěné nebyly.

0/0
20.10.2013 20:37

M76a61r80e61k 57O43p 9579763220303

tomu se ki nechce verit, obvzlaste pokud nektere z mich byly porizeny z EU fondu, kde to jiste bylo podminkou. Odkud cerpate tuto informaci? Pokud ba to byla pravda, pak by vedeni DPMO a Mesta melo byt trestne odpovedne a okamzite rezignovat. Ale jak rikam, nev3rwim tomu, ze by byly nepojisteny

+2/0
20.10.2013 20:44

J36a48k16u40b 41W69e43b40e56r 9216825844218

Na ČT24 říkali, že trojlebusy byly pojištěné, ale jen do toho rámce co to zákon dožaduje, ale ta základní pojistka prý se nevztahovala na možnost požáru tohoto typu.

0/0
20.10.2013 21:02

M21a65t54ě44j 39N35o24v39á10k 1372619503718

Základní pravidlo: Na to co se stane se pojistka nevztahuje.

+5/0
20.10.2013 21:16

D92a15n15i56e22l 47R49e18i50c88h35e62l 8479409133

Zdrojem byl Radiožurnál a komentář pana Webera to myslím popsal přesně.

0/0
20.10.2013 23:27

P53e97t39r 18H90o49m68o95l13a 4971272507972

už píší na opavském deníku, že škoda je 48 mega

0/0
20.10.2013 20:00

J89i36ř21í 54E89r68b76e37n 1353984976457

Že by někdo nechal bus napojený na troleje?

+1/−2
20.10.2013 19:01

P45e13t69r 76K29o80m91í93n20e84k 3119977522589

Nemusel být, trolejbusy mají překvapivě i baterie ;)

0/0
21.10.2013 10:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.