- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak ještě bych to chápal, kdyby měl každej troleják plnou nádrž paliva, ale takhle? Jistěže něco jako požární signalizace tam nebylo ani náhodou, stejně jako doržování povinnosti vrátného vše občas projít, zcela jistě ale surfoval na netu a když plamen přeskočil na ten poslední troleják, náhodou si toho všiml na průmyslové televizi, možná jen proto, že zvedl zadek aby si odskočil na retych
V rádiu ráno říkali, že škoda je 48 milionů. To je rozdíl. Ale stejně je to průser.
Protože začali počítat zbytkovou cenu trolejbusů, nikoliv cenu, za kterou bude třeba koupit trolejbusy nové. Zřejmě má někdo strach, že se veřejnost začne ptát, proč nebyly trolejbusy dostatečně pojištěny...
Hmm... tak podle těch fotek to vypadá, že shořely zrovna ty novější typy - vypadá to na tu první sérii nízkopodlažních Solarisů se zaoblenou střechou. 7 z 35 je 20 % vozového parku, což je dost průser. Takže do doby, než budou nové trolejbusy, budou nejspíš nutné zápůjčky vozů odjinud nebo náhradní autobusová doprava. Snad se z toho místní DP vyhrabe.
Když vidím na videu ty hasiče, jak vystupují z aut a napojují hadice jako lemry, nedá mi to, abych si nevybavil hasičské soutěže, kde kmitají jako fretky. Holt tady mají svoje prachy jisté a první cena v podobě selete a bečky piva zjevně nebyla přislíbena...
Pán je asi odborník..
U zásahu se nejdříve dělá průzkum - co hoří, jaká je celková situace, jsou tam lidi, atd. Mimojiné, když vidím ty troleje, tak taky jestli je třeba objekt odpojený od energií.
To se z auta blbě poznává.
Myslím, že chvilkový prostoj tohoto typu je lepší než aby tam někdo zůstal.
Asi pomsta nespokojeného cestujícího. Jen houšť a větší kapky.
Tak to je pro Opavské MHD velká podpásová. Snad se jim brzo podaří sehnat peníze na nové trolejbusy.
už píší na opavském deníku, že škoda je 48 mega
Že by někdo nechal bus napojený na troleje?
Nemusel být, trolejbusy mají překvapivě i baterie ;)