Diskuze

Vedoucí marketu vzala pokladním židle. Budete jen stát, přikázala

Sezení zpomaluje práci, proto budete jen stát. Příkaz manažerky v supermarketu Albert v Ostravě-Porubě zněl jasně - pokladní přišly o židle. Jedna pracovnice odešla, ostatní vše mlčky snášely. Jakmile se o případ začala zajímat MF DNES, byla náprava rychlá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Praze jsem to viděl už před pár měsíci - Kaufland na Střelničné u zast. Třebenická.

Zeptal jsem se na info přepážce, proč to. Odpověděli mi, že se některé pokladní nenahýbaly do vozíků, ač to měly nařízené, tak jim plošně sebrali sedátka.

Držím palce pokladním, aby si založily/i odbory.

Ale:

V tomtéž Kauflandu nedávno zavedli několik automatických pokladen - jedna paní hlídá asi čtyři.

I tato těžká a minimálně placená otročina tedy dost možná postupně přejde z větší části na stroje. Je otázka, k jakému trendu tahle mechanizace povede - zda k návratu k rodině o jednom živiteli, byť za cenu snížení životního standardu (ale zase víc času na děti, zahrádku apod.), nebo k tlačenici o místa k "obskakování" zákazníků např. u mobilních operátorů - asi jak u koho. Já jsem každopádně podobné příběhy četl před lety a jako studenta mě to motivovalo dodělat školu. A kdo na to nemá hlavu, ať se třeba vyučí - šikovný řemeslník, který práci neodbývá, je dnes nad zlato... Mohu každopádně podvrdit, že kdo něco umí a navíc se umí uskrovnit, nemá zapotřebí nechat si dělat na hlavu od všehoschopných manažerů.

2 0
možnosti

Chtěl bych zareagovat vše co se tady píše je pravda co se děje v marketech konkretně Albert.Manželka musela skončit v Hyperalbertu v Opavě.Tam židle sice mají nikdo jim je nevzal ,ale místo šesti hodinové pracovní doby jak se píše v pracovní smlouvě dělají sedm i více ZADARMO!Manažerka jím nařídila,že domu nikdo nepůjde ,až si udělá svou práci (A KDO JÍ NESTIHNE UDĚLAT V PRACOVNÍ DOBĚ TAK JÍ BUDE DĚLAT PO PRACOVNÍ DOBĚ).Prodavačky stále ubírají,aby se snížil počet hodin.Ty které zůstanou a práce není hotová jak si přeje paní manažerka tak mají smůlu a odejdou až je všechno hotové.Manželka měla i dvacet hodin měsíčně navíc,nikdo ji za to nic nedal ani si nemohla vybrat náhradní volno.Důkazem je to,stále řady a jdou jen v odpoledních hodinách dvě pokladny a samoobslužka.Lituji všechny kteří musí toto snášet ;-(.Po půl roce už to manželka nevydržela a psichycky se zhroutila.Odbory vůbec tam nefungují akorát je tam zřízena bezplatná linka pro zákazniky:-(.

0 0
možnosti

Dneska jsem tam byl a židle zase schovala. Takže to s těma židlema byla jen hra. . Měli byste se tam vrátit a zeptat se ji, proč dala zase židle pryč. (1.československého armádního sboru)

7 0
možnosti

!!pane redaktore, prosim vezmete na vedomi.

Vedouci podniku be nemela zastupcum medii vykladat pohadky a pak se vratit ke starym podminkam.!!

2 0
možnosti

H72o28n62z27a 21F65á67t17o92r

15. 11. 2013 11:51

To je pak na houby, když je prodavačka naštvaná a jenom zuřivě pípá zbožím. Lepší je, když je v pohodě a třeba i nějaké vlídné slovo prohodí. A to i za cenu toho, že jí půjde práce nepatrně pomaleji od ruky.

Než jít k otrávené prodavačce, tak to bych raději zašel na samoobslužnou pokladnu.

4 0
možnosti

P36e78t51r 32H85á38l93a

15. 11. 2013 7:56

Jak to řešit? Navalit na zaměstnavatele další regulace, z daní platit další kontroly, etc., takže se ekonomika ještě víc utlumí a místo 10 tam bude čekat zájemců 30? Nebo naopak nechat podniky žít a prosperovat, aby se pak naopak ony o dobré zaměstnance bily?

1 1
možnosti

jak mohou zidle kasirek negativne ovlivnit prosperitu podniku?

U protinozcu maji zidle (vetsinou specielni otocne) kasirky ve vsech samoobsluhach. To proste patri k vybave a zadny podnik tu kvuli zidlim nezkrachoval. Dokonce to ani nema vliv na rychlost skenovani. Napr. kasirky a kasiri u Aldi (nemecky retezec obchodu) pipaji jak o zavod. tomu pomaha, ze se nemusi zdrzovat davanim zbozi do sacku nebo voziku, to si dela zakaznik sam. Ale i pri te rychlosti maji cas se zakaznikem prijemne promluvit a nakonec poprat dobry den.

Hlavni (a nejvetsi) retezce Woolworths a Coles jsou pomalejsi ve skenovani i kvuli baleni do igelitek nebo zakaznikem prinesenych tasek, ale pekne slovo prohozene k zakaznikovi je normou u vetsiny kasirek a kasiru.

Nejvetsi zdrzeni u kasy nejsou kasiri, ale penziste kdyz jim dela potiz vybrat tu spravnou hotovost z penezenky a Cinani, kteri se zase pro zmenu pletou pri pouzivani platebnich karet a kasir jim musi asistovat.

 Zidle take u zadne kasy nebrani videt jestli je vozik prazdny, protoze se nastavi u konce pultu a kasirka ma o obsahu voziku prehled.

0 0
možnosti

J49a77n 53K15u81r14z27e80j85a

15. 11. 2013 1:52

Ostráva ;-D

To by se u nás v Prazé nestalo. My tu máme odbory!

1 0
možnosti

M71a33r96e43k 23H52r88u62b63y

15. 11. 2013 1:06

Myslim, ze poslanci by meli jit prikladem. Bez zidli by to plane tlachani dostalo jiny spad ;-)

1 0
možnosti

J73a94n 96M70o25l53n54a96r

14. 11. 2013 21:58

no ja nevim jak v cizine ale v USA u kasy vsichni stoji celou smenu.

0 0
možnosti

jooo;-D?a to v jakym krame konkretne?;-)..jestli jste si nahodou nevsimnul, (tak v USA) ten kdo dela za kasou, tam nestoji celou smenu, ale jen urcitou dobu, pak jde rovnat treba zbozi v regalech nebo uklizet kosiky a pak zas sup za kasu a tak dale, nez mu skonci smena,sice je cely den na nohou, ale neee prikovanej na jednom miste

4 0
možnosti

Je mi pokladních líto, myslím, že špatné pracovní podmínky jsou ve všech marketech. Asi by bylo dobré, kdyby se to řešilo. Hlavně, že EU řeší kdejakou kravinu,ale takovéhle věci jim nevadí. Přeju všem pokladním pevné nervy a ať se to zlepší.

1 0
možnosti

Nepochybuji o tom, že sedící člověk pracuje pomaleji než stojící. Soustružníci u strojů také stojí. Televize a idnes by s tím měly něco dělat.

1 2
možnosti

Nojo, ti ovšem alespoň popocházejí. Stát nehnutě  8 - 10 hodin denně, to je na zhroucení postavy, klouby a páteř jsou pak jenom detaily.

7 0
možnosti