- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Největší mezinárodní aeroklubácké letiště tyto stroje nepotřebuje.
Kdyby v Mošnově bylo tolik linek jako v Katovicích, tak to pak beru.
Je smutné, že pan ředitel neví, že Ryan létá do Ostravy od spuštění linky třikrát týdně (úterý, čtvrtek, sobota).
"Lety společnosti Ryanair jsou vytíženy zhruba z devadesáti procent," přibližuje zájem o spojení s Londýnem Pavel Schneider. "A to v obou směrech. I proto se společnost rozhodla, ač původně počítala se zimním snížením frekvence letů ze dvou týdně na jeden, zůstat u dvou letů," dodal ředitel.
Dotace EU do každé soukromé firmy, at se do pekel dohrabeme rychleji.....
Fascinuje mně jak CK nechtějí dělat dolety z OV a přitom na ně dávají vyšší ceny a to i přes to, že mají nižší náklady. Jen stále nechápu o co jim vlastně jde?
To letiště je na dvě věci, mít dva lety týdně je směšné, a chartery to nevytrhnou. Ten , kdo myslel, že se v regionu uživí 4 letiště- Katowice, Brno, Mošnov a Bratislava fakt myslel blbě. To letiště mělo zůstat armádě při zachování smíšeného -vojenského a civilního provozu. Bylo by to sice bez dotací, ale letiště by mělo využití. Ovšem- v devadesátých letech se myslelo jinak, že
A aby toho nebylo málo, "investuje se" víc než půl miliardy korun do zcela nepotřebného železničního spojení - http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=304988. Hlavně, že to zaplatí EU. Problém ale nastane, až si někdo v Bruselu zjistí, že je tato "investice" zcela nepodložený ekonomický nesmysl a dotaci neproplatí, případně bude vymáhat zpátky. Nebyl by to první případ v naší zemi.
Je kouzelné, když se dnes konstatuje, že se vedení kraje dopustilo před osmi lety chyby. Může být. Ale například pan Babka seděl a spolurozhodoval v té době o osudu letiště také. Tento "politik", který se nedávno opět zviditelnil jako správný hospodář (http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=341815) sedí a spolurozhoduje do dnešního dne. A nikomu to nevadí. Současný tristní stav se prostě hodí na "nějaké" bývalé vedení kraje a jede se v "čerpání" evropských fondů dál. Žádná odpovědnost, žádné skrupule. Podle hesla urvi se se urvat ještě dá...