Diskuze

Linka do Londýna prosperuje, jinak se ostravské letiště drží při zemi

Ostravské letiště se ani letos podle všeho neodrazí od země. Pomáhá mu jen úspěch linky do Londýna. Věří však v lepší časy. Nyní za výrazného přispění Evropské unie investovalo do obnovy vozového parku a další techniky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J51a87n 82K34u72č73a

15. 11. 2013 21:59

Největší mezinárodní aeroklubácké letiště tyto stroje nepotřebuje.

Kdyby v Mošnově bylo tolik linek jako v Katovicích, tak to pak beru.

0 1
možnosti

I77v72o 39K11o49t40a10l11a

14. 11. 2013 19:13

Je smutné, že pan ředitel neví, že Ryan létá do Ostravy od spuštění linky třikrát týdně Rv (úterý, čtvrtek, sobota).

"Lety společnosti Ryanair jsou vytíženy zhruba z devadesáti procent," přibližuje zájem o spojení s Londýnem Pavel Schneider. "A to v obou směrech. I proto se společnost rozhodla, ač původně počítala se zimním snížením frekvence letů ze dvou týdně na jeden, zůstat u dvou letů," dodal ředitel.

1 0
možnosti

Dotace EU do každé soukromé firmy, at se do pekel dohrabeme rychleji.....

0 0
možnosti

I22v86o 72J86a78n78á84č85e57k

14. 11. 2013 14:56

Fascinuje mně jak CK nechtějí dělat dolety z OV a přitom na ně dávají vyšší ceny a to i přes to, že mají nižší náklady. Jen stále nechápu o co jim vlastně jde?

0 0
možnosti

I54v65a72n 73M32a84n94t29a89s

14. 11. 2013 10:34

To letiště je na dvě věci, mít dva lety týdně je směšné, a chartery to nevytrhnou. Ten , kdo  myslel, že se v regionu uživí 4 letiště- Katowice, Brno, Mošnov a Bratislava fakt myslel  blbě. To letiště mělo zůstat armádě při zachování smíšeného -vojenského a civilního provozu. Bylo by to sice bez dotací, ale letiště by mělo využití. Ovšem- v devadesátých letech se myslelo jinak, žeRv

1 0
možnosti

A aby toho nebylo málo, "investuje se" víc než půl miliardy korun do zcela nepotřebného železničního spojení - http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=304988. Hlavně, že to zaplatí EU. Problém ale nastane, až si někdo v Bruselu zjistí, že je tato "investice" zcela nepodložený ekonomický nesmysl a dotaci neproplatí, případně bude vymáhat zpátky. Nebyl by to první případ v naší zemi.

0 0
možnosti

Je kouzelné, když se dnes konstatuje, že se vedení kraje dopustilo před osmi lety chyby. Může být. Ale například pan Babka seděl a spolurozhodoval v té době o osudu letiště také. Tento "politik", který se nedávno opět zviditelnil jako správný hospodář (http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=341815) sedí a spolurozhoduje do dnešního dne. A nikomu to nevadí. Současný tristní stav se prostě hodí na "nějaké" bývalé vedení kraje a jede se v "čerpání" evropských fondů dál. Žádná odpovědnost, žádné skrupule. Podle hesla urvi se se urvat ještě dá...

4 0
možnosti