Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pryč s nafťáky. Ostrava nakoupí flotilu autobusů na plyn a elektřinu

Do roka prvních deset, na podzim 2015 dalších devadesát. Více než třetina ostravských autobusů bude jezdit na stlačený zemní plyn. Počítá se také s novými trasami tramvají a trolejbusů, ale i s elektrobusy. Peníze půjdou z Evropské unie i státní kasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a27n 75D46e17l 5513696365971

lol tomu se rika financni efektivita...co bychom bez tech dotaci delali a nakupovali?

+2/0
24.11.2013 22:26

J25a54n 86S40o82u55k76u94p 1684124536125

Co by páni radní dali za koleje a trasy, které tak kvapně pár let zpátky rušili, co?

+2/−3
24.11.2013 15:13

A17l53a46n 56Ř15e66p41k72a 4505626

Tak v Ostravě se už dlouho nerušila žádná trať, max.linka, ale to není problém obnovit ;-)

+2/−1
24.11.2013 17:45

P14e81t29r 17V84e36s49e67l31ý 2209478623966

Poslední tramvajová trať se zrušila v roce 1982 a to do Hlučína. Od té doby nebyla zrušená jediná tramvajová trať.

+1/0
25.11.2013 6:09
Foto

M87a35r74e36k 21B79a36š71i30s97t30a 7753602443720

Ještě by mohli vybavit autobusy automatickýma blinkrama. Protože ke koloritu autobusáků patří to že se nenamáhají vyhazovat blinkry při výjezdech ze zastávek. Nejednou jsem musel docela prudce brzdit a to jsem se modlil aby mne nenabral někdo zezadu.

+4/0
24.11.2013 14:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.