Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pryč s nafťáky. Ostrava nakoupí flotilu autobusů na plyn a elektřinu

Do roka prvních deset, na podzim 2015 dalších devadesát. Více než třetina ostravských autobusů bude jezdit na stlačený zemní plyn. Počítá se také s novými trasami tramvají a trolejbusů, ale i s elektrobusy. Peníze půjdou z Evropské unie i státní kasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96a86n 95D83e53l 5413946595811

lol tomu se rika financni efektivita...co bychom bez tech dotaci delali a nakupovali?

+2/0
24.11.2013 22:26

J50a93n 18S31o22u76k87u50p 1484684146355

Co by páni radní dali za koleje a trasy, které tak kvapně pár let zpátky rušili, co?

+2/−3
24.11.2013 15:13
Foto

A72l77a82n 67Ř77e76p78k26a 4515956

Tak v Ostravě se už dlouho nerušila žádná trať, max.linka, ale to není problém obnovit ;-)

+2/−1
24.11.2013 17:45

P72e39t34r 31V48e59s38e55l86ý 2449528253156

Poslední tramvajová trať se zrušila v roce 1982 a to do Hlučína. Od té doby nebyla zrušená jediná tramvajová trať.

+1/0
25.11.2013 6:09
Foto

M69a83r39e51k 56B50a89š33i25s37t89a 7283142383160

Ještě by mohli vybavit autobusy automatickýma blinkrama. Protože ke koloritu autobusáků patří to že se nenamáhají vyhazovat blinkry při výjezdech ze zastávek. Nejednou jsem musel docela prudce brzdit a to jsem se modlil aby mne nenabral někdo zezadu.

+4/0
24.11.2013 14:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.