Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Havířově zůstane, dráhy zrušily projekt nového terminálu

Dozorčí rada Českých drah odsouhlasila odstoupení od projektu na vybudování dopravního terminálu v Havířově, který měl vyrůst na místě nynějšího vlakového nádraží. O zachování nádraží, které je postaveno v bruselském stylu, usilovala skupina architektů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D46a50n97i31e55l 48C53h12y71t75i84l 1956187954

Dobře to naša Lucka řekla!

+2/0
13.12.2013 9:27

P23e31t94r 31Š11t41e67f15k75a 9611331150741

pohodáři:

http://ekonomika.idnes.cz/vedeni-ceskych-drah-a-vyplaty-dj8-/ekonomika.aspx?c=A131212_192204_ekonomika_ert

0/0
13.12.2013 5:56
Foto

P96e28t98r 51T93u89r32e79č12e47k 8642252147545

Tak ja jsem hlavne proti napadu vytvorit "dopravni uzel" mimo mesto. Takhle jsem autobusem od baraku v Ostrave na UANu za pul hodiny. Na uzel bych cestoval MHD a vcetne cekani na prestup byl po te pulhodine porad v Havirove. To by urcite vsichni ti studenti a pracujici dojizdejici do Ostravy ocenili. Takhle to linka posbira na 4-5 zastavkach po celem meste a hura do Ostravy.

+4/0
13.12.2013 1:15

R29a12d51e89k 39K71o82h64u38t 5497293565723

Plně souhlasím a také se bojím, aby nevznikl u vlakáče autobusák. To co je všude běžné, bohužel v několika případech neplatí. A Havířov je toho příkladem. Vytvořit umělý přestup by bylo bláznovství. Stačí, že se bude po dokončení terminálu Hranečník přestupovat tam, ale jeden přestup je ještě při adekvátní směrové nabídce akceptovatelný...!!

0/0
16.12.2013 1:11

J98a41n 73S46e97k50y72r56a 9826716346898

tak havirovske nadrazi je jedno z nejosklivejsich a je uplne jedno jestli to je bruselsky styl nebo bulharsky. To se zase architekti pekne ukazali, na ostravsku je dost komunistickych staveb, tak neni duvod modernizovat dopravni uzel ktery bude slouzit nejen CD ale i mistni autobusove doprave. Architekti ale vlakem a autobusem nejezdi, tak prd o tom vi. Zdar![>-]

+5/−19
12.12.2013 22:13

V16a85c25l21a82v 40P15e95r86o48u12t34k70a 6928427914411

jmenujte podobné někde poblíž , je dobře,že tyhle stavby budou stát dnes je malá úcta k zajímavám stavbám a snaha je zrekonstruovat je lepší bořit ....

+15/−1
12.12.2013 23:23
Foto

A89l59a31n 47Ř26e33p48k38a 4115656

Třeba Ostrava - Vítkovice. ;-) Stejný hnus jako Havířov, jen teda ještě víc zpustlejší.

0/0
13.12.2013 11:21

J74a41n 96Š45p39e27c98i33á85n 2660520549189

Ty komunisticke hnusy jsou taky dedictvi. Proste je to levnejsi ten barak renovovat,tak se stane.Nemuzou bejt vsude klasicke baraky s plisni uvnitr a padajici omitkou venku.

+2/−5
12.12.2013 23:54

J23a59n 84S59a38l48o74m14o17n 4809240921215

To že se vám něco nelíbí neznamená, že to není architektonicky důelžitá, nebo zajimavá, stavba. On Bruselský styl není pro někoho kdo je zvyklý na klasiku nic moc hezkého, ale je to světově uznávaný styl. Ono taky kdyby to nádraží bylo opravené, upravené a čisté, tak by vypadalo lépe :-)

+6/0
13.12.2013 8:03
Foto

T12o52n88d62a 76M82a81r73e40č64e88k 1137716172716

Pane, jste architektury neznalý blb!

+2/−2
13.12.2013 11:50

J68a56n 34S87o44u51k17u86p 1414724196885

Člověče, kdyby takhle uvažovali všichni, tak nemáme ani jedinou památku, všechny hrady a zámky rozbořili na stavební kamenivo a tak dále. To, že havířovské nádraží skutečně JE unikátní, o tom třeba někdo neví, ale věřte tomu, že fotky haly najdete v nejedněch skriptech pro architekty.

+4/0
13.12.2013 12:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.