Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Havířově zůstane, dráhy zrušily projekt nového terminálu

Dozorčí rada Českých drah odsouhlasila odstoupení od projektu na vybudování dopravního terminálu v Havířově, který měl vyrůst na místě nynějšího vlakového nádraží. O zachování nádraží, které je postaveno v bruselském stylu, usilovala skupina architektů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D94a61n70i58e19l 40C79h95y49t65i76l 1186287344

Dobře to naša Lucka řekla!

+2/0
13.12.2013 9:27

P25e81t71r 31Š88t56e74f59k11a 9821761740851

pohodáři:

http://ekonomika.idnes.cz/vedeni-ceskych-drah-a-vyplaty-dj8-/ekonomika.aspx?c=A131212_192204_ekonomika_ert

0/0
13.12.2013 5:56
Foto

P65e71t58r 52T42u52r15e31č11e33k 8212782247925

Tak ja jsem hlavne proti napadu vytvorit "dopravni uzel" mimo mesto. Takhle jsem autobusem od baraku v Ostrave na UANu za pul hodiny. Na uzel bych cestoval MHD a vcetne cekani na prestup byl po te pulhodine porad v Havirove. To by urcite vsichni ti studenti a pracujici dojizdejici do Ostravy ocenili. Takhle to linka posbira na 4-5 zastavkach po celem meste a hura do Ostravy.

+4/0
13.12.2013 1:15

R49a48d77e81k 40K29o54h24u87t 5847613225693

Plně souhlasím a také se bojím, aby nevznikl u vlakáče autobusák. To co je všude běžné, bohužel v několika případech neplatí. A Havířov je toho příkladem. Vytvořit umělý přestup by bylo bláznovství. Stačí, že se bude po dokončení terminálu Hranečník přestupovat tam, ale jeden přestup je ještě při adekvátní směrové nabídce akceptovatelný...!!

0/0
16.12.2013 1:11

J73a38n 88S22e15k76y87r73a 9746486416658

tak havirovske nadrazi je jedno z nejosklivejsich a je uplne jedno jestli to je bruselsky styl nebo bulharsky. To se zase architekti pekne ukazali, na ostravsku je dost komunistickych staveb, tak neni duvod modernizovat dopravni uzel ktery bude slouzit nejen CD ale i mistni autobusove doprave. Architekti ale vlakem a autobusem nejezdi, tak prd o tom vi. Zdar![>-]

+5/−19
12.12.2013 22:13

V38a14c40l74a42v 93P49e57r36o30u44t23k96a 6248617264911

jmenujte podobné někde poblíž , je dobře,že tyhle stavby budou stát dnes je malá úcta k zajímavám stavbám a snaha je zrekonstruovat je lepší bořit ....

+15/−1
12.12.2013 23:23

A43l68a40n 36Ř74e27p56k36a 4845786

Třeba Ostrava - Vítkovice. ;-) Stejný hnus jako Havířov, jen teda ještě víc zpustlejší.

0/0
13.12.2013 11:21

J23a84n 88Š19p73e44c87i90á70n 2270930529719

Ty komunisticke hnusy jsou taky dedictvi. Proste je to levnejsi ten barak renovovat,tak se stane.Nemuzou bejt vsude klasicke baraky s plisni uvnitr a padajici omitkou venku.

+2/−5
12.12.2013 23:54

J64a97n 17S56a45l55o52m74o49n 4229560271225

To že se vám něco nelíbí neznamená, že to není architektonicky důelžitá, nebo zajimavá, stavba. On Bruselský styl není pro někoho kdo je zvyklý na klasiku nic moc hezkého, ale je to světově uznávaný styl. Ono taky kdyby to nádraží bylo opravené, upravené a čisté, tak by vypadalo lépe :-)

+6/0
13.12.2013 8:03
Foto

T56o86n25d28a 51M64a68r58e60č66e64k 1127496692346

Pane, jste architektury neznalý blb!

+2/−2
13.12.2013 11:50

J59a63n 18S44o96u23k86u61p 1344144106185

Člověče, kdyby takhle uvažovali všichni, tak nemáme ani jedinou památku, všechny hrady a zámky rozbořili na stavební kamenivo a tak dále. To, že havířovské nádraží skutečně JE unikátní, o tom třeba někdo neví, ale věřte tomu, že fotky haly najdete v nejedněch skriptech pro architekty.

+4/0
13.12.2013 12:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.