Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Havířově zůstane, dráhy zrušily projekt nového terminálu

Dozorčí rada Českých drah odsouhlasila odstoupení od projektu na vybudování dopravního terminálu v Havířově, který měl vyrůst na místě nynějšího vlakového nádraží. O zachování nádraží, které je postaveno v bruselském stylu, usilovala skupina architektů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D53a83n69i48e46l 39C73h11y98t68i29l 1776567404

Dobře to naša Lucka řekla!

+2/0
13.12.2013 9:27

P48e30t93r 27Š92t65e74f60k84a 9921261710511

pohodáři:

http://ekonomika.idnes.cz/vedeni-ceskych-drah-a-vyplaty-dj8-/ekonomika.aspx?c=A131212_192204_ekonomika_ert

0/0
13.12.2013 5:56
Foto

P32e39t37r 94T40u55r20e56č20e38k 8692172757655

Tak ja jsem hlavne proti napadu vytvorit "dopravni uzel" mimo mesto. Takhle jsem autobusem od baraku v Ostrave na UANu za pul hodiny. Na uzel bych cestoval MHD a vcetne cekani na prestup byl po te pulhodine porad v Havirove. To by urcite vsichni ti studenti a pracujici dojizdejici do Ostravy ocenili. Takhle to linka posbira na 4-5 zastavkach po celem meste a hura do Ostravy.

+4/0
13.12.2013 1:15

R21a17d55e97k 60K12o10h59u52t 5127553545713

Plně souhlasím a také se bojím, aby nevznikl u vlakáče autobusák. To co je všude běžné, bohužel v několika případech neplatí. A Havířov je toho příkladem. Vytvořit umělý přestup by bylo bláznovství. Stačí, že se bude po dokončení terminálu Hranečník přestupovat tam, ale jeden přestup je ještě při adekvátní směrové nabídce akceptovatelný...!!

0/0
16.12.2013 1:11

J47a91n 97S75e31k73y86r50a 9716706736888

tak havirovske nadrazi je jedno z nejosklivejsich a je uplne jedno jestli to je bruselsky styl nebo bulharsky. To se zase architekti pekne ukazali, na ostravsku je dost komunistickych staveb, tak neni duvod modernizovat dopravni uzel ktery bude slouzit nejen CD ale i mistni autobusove doprave. Architekti ale vlakem a autobusem nejezdi, tak prd o tom vi. Zdar![>-]

+5/−19
12.12.2013 22:13

V31a45c83l37a91v 33P19e26r98o63u53t39k93a 6658697504721

jmenujte podobné někde poblíž , je dobře,že tyhle stavby budou stát dnes je malá úcta k zajímavám stavbám a snaha je zrekonstruovat je lepší bořit ....

+15/−1
12.12.2013 23:23
Foto

A85l35a48n 84Ř83e72p63k21a 4615486

Třeba Ostrava - Vítkovice. ;-) Stejný hnus jako Havířov, jen teda ještě víc zpustlejší.

0/0
13.12.2013 11:21

J42a87n 25Š49p46e81c18i39á65n 2250310609779

Ty komunisticke hnusy jsou taky dedictvi. Proste je to levnejsi ten barak renovovat,tak se stane.Nemuzou bejt vsude klasicke baraky s plisni uvnitr a padajici omitkou venku.

+2/−5
12.12.2013 23:54

J45a37n 72S83a48l68o80m64o14n 4469760841445

To že se vám něco nelíbí neznamená, že to není architektonicky důelžitá, nebo zajimavá, stavba. On Bruselský styl není pro někoho kdo je zvyklý na klasiku nic moc hezkého, ale je to světově uznávaný styl. Ono taky kdyby to nádraží bylo opravené, upravené a čisté, tak by vypadalo lépe :-)

+6/0
13.12.2013 8:03
Foto

T34o13n46d72a 30M26a40r84e76č37e82k 1247176562856

Pane, jste architektury neznalý blb!

+2/−2
13.12.2013 11:50

J36a14n 34S51o35u57k12u57p 1204884246525

Člověče, kdyby takhle uvažovali všichni, tak nemáme ani jedinou památku, všechny hrady a zámky rozbořili na stavební kamenivo a tak dále. To, že havířovské nádraží skutečně JE unikátní, o tom třeba někdo neví, ale věřte tomu, že fotky haly najdete v nejedněch skriptech pro architekty.

+4/0
13.12.2013 12:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.