- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"represe je nutná. Na chodce se zaměříme," prohlásil Zlý
Přijďte se podívat do Ostravy-Poruby k Intersparu jak tam chodci běhají na červenou na dvou přechodech...to je věc,až se divím že tam ještě nikoho nepřejeli,hlavně v létě kdy motorkáři po Opavské jezdí jak na okruhu... Někteří chodci se fakt chovají jako ovce.
TO byl jeden z případů, kdy zemřel chodec.. No dobrá, ale proč chodec, když byl tak ožralý, že lezl po čtyřech? A jak pomůže tomuto konkrétnímu případu, přitvrzení v pokutách?
No opilému jsou nějajé pokuty a zákony ukradené. To nic nevyřeší.
Kdysi (před několika sty let) měla řada velkých evropských měst problémy s koňskými exkrementy takové, že se tehdejší "prognostikové" domnívali, že existence koňských povozů nakonec vyžene lidi z měst, protože na hlavních silnicích se nedalo díky smradu a neschopnosti odvážet koňský odpad žít. Doba a lidské dovednosti a objevy nakonec všechno vyřešily. Dnes se města zase snaží "odmotorizovat", což je jen eufemismus pro "odlidnit". Snížíme rychlost na 30 km/h, z hlavních silnic uděláme slalomy, z normálních velkých tříd uděláme skanzeny (např. Lannova třída v ČB, Smetanovo náměstí v Praze). Má to jeden problém. Nedá se tam pak žít, protože se to vylidní... A když se to uzavře, druhá půlka města nemá kudy jezdit... Pokutuje-li policie neukázněné chodce, velmi dobře dělá (stejně jako dobře dělá, když pokutuje neukázněné řidiče). Nedělejme z toho ale zelené politikum.
treba se to zalidni takovymi, co nemaji auta a budou mileradi chodit na cerstvem vzduchu
Policie a vubec statni organy delaji vsechno pro to, aby potlacily prirozeny vyber. Je jasne, kam to povede
Kdo někdo absolvoval ZVS, ví, že platí ZPH (zákon padajícího ho.na). Nastavíme-li si naše soužití na pokutách, budeme mít náladu dozorců a trestanců.
Např. v Beneluxu je obvyklé, že architektura se uzpůsobuje životu občanů. Místo peněz na pokuty občané vynakládají peníze na úpravu ulic, kde řidiči a chodci žijí ve vzájemné symbióze. Většina z nich je totiž někdy chodcem a jindy řidičem. Např. v rezidenčních částech Bruselu nebo Amsterodamu řidič nemůže automobil rozjet, jelikož ulice je plná ostrůvků se zelení zasahující vozovky, přechody jsou ošetřeny prahy atd. Je to tím, že města hospodaří se svých rozpočtů a úlohou policajta je pomáhat starým lidem nebo dětem přejít mimo přechod a ochránit je před agresivními řidiči. Těch je tam mimochodem minimum, jelikož nejsou neustále naprdnutí jako my.
Policii nikdy nemůže dojít trpělivost. Naopak, nám už dávno s naší policií měla dojít trpělivost.
uplne s tim souhlasim. Vzdyt pred tim mel vzdycky problemy jen ridic, vetsinou byl chodec jako obet. Chodec je taky soucasti provozu, tak proc by nemohl dostat pokutu taky.
A neměl by si chodec taky udělat chodičák, aby směl vůbec na ulici?
Jen nesvéprávný člověk skáče pod auta, leze opilej ze škarpy, chodí v noci v tmavém po silnici, je línej si dojít 20metrů na přechod apod.! Odmítám myšlenku, že by měl stát cokoliv nařizovat nad nezbytnou míru a vodit lidi za ruku jako malé dítě! Pokud je někdo slabomyslný b*b a chová se tak, jak se tu popisuje, tak je to jeho chyba nebo nemá mít občanku! A neberu oblíbený argument "i kdyby to jen jediný život zachránilo" :-D Adepty na Darwinovu cenu nemá smysl zachraňovat.
Tak tak vadi mi to omezovani života při honbe za životem... co je to za život...
-------------------------
Tomáš Švec:
Jak typické. Budeme pokutovat ty co přejdou ulici v případě, že na kilometry daleko neuvidí jediné auto .... -------------------------- Přesně takové uvažování o drobném porušování drobných pravidel je základem pro represe. Děkuji všem rodičům, kteří nutí děti chodit jen a jen po přechodu a dovedou jim vysvětlit, že to je pro jejich vlastní dobro a bezpečí. To že nevidíte žádné auto neznamená, že by jste neměl dodržovat pravidla, která tu jsou pro zvýšení Vaší bezpečnosti. To je jako na vlakových nádražích ... K přistupu na nástupiště používejte výhradně podchod... Tuna červených cedulí zákaz vstupu do kolejiště... Dyť přece vidím, že nic nejede... Bác ho, Pendolino... Tuhle blbou mentalitu by jsme měli vymýtit, pokud nejsme schopni dodržovat elementarní pravidla pro ochranu vlastního zdraví, tak se nedivme, že se u nás podvadí a krade od zdola nahoru...
Obávám se, že jste informaci pochopil špatně. Má se posuzovat případ od případu. Tak věřím, že když auto žádné nebude, tak pokuta taky nebude.
Ale pokud je přechod blíž než 50 m kde chceme přejít, tak mám pocit, že zákon přímo chodcům ukládá, že ten přechod blíže jak 50 m mají použít.
Heslo moravskoslezské policie: Jestli se rozzlobíme, budeme Zlý !