- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při zkouškách Velorexu se autoři nezabili, tak vznikl světový unikát, hadraplán v montgomeráku. Ale tendence i tam směřovala ke čtyřem kolům. Zajímavé by bylo zjistit, proč třeba to páté kolo už nic nezlepší. U Adidasu třeba platí, čím víc proužků, tim víc Adidas.
Kdy už to stupidní rčení o pruzích přestane bavit? Je to fakt hloupý. Vtipný to bylo před cca dvaceti lety, ne teď.
Opravte mne pokud se mýlím, ale skoro bych vsadil, že se tříkolka řídila zadním kolem a pohon byl na přední nápravě. Soudím podle hloubky podběhů přední nápravy a čepu na zadním rámu.
Pokud ano, tak problém s řízením skutečně mohl být. Jezdí se s tím tak nějak jako se zemědělskou technikou, která má také řízenou zadní nápravu. A než si řidič zvykne na jiné natáčení vozidla, tak s tím jsou problémy.
Celkem zřejmé, točí se jenom kolo vzadu a v té době diferenciál neměly všechny auta. Třeba můj Škoda Populár r.v, 1938 měl pohon bez diferenciálu a také se ta hnací náprava stále opravovala. Takže bych se nedivil, že se v tom někdo zabil.
V tomto vozidle by se knihkupec Vrána nemusel na sjezdu stydět!