Diskuze

Unikátní tříkolce z roku 1933 potahují kostru. Dimaxion vyjede v září

V dílně renovátorské firmy Ecorra v Kopřivnici na Novojičínsku pomalu dostává finální podobu kopie unikátního automobilu Dimaxion s jedním kolem vzadu a dvěma vpředu. Na vozidle tam pracují už několik měsíců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Při zkouškách Velorexu se autoři nezabili, tak vznikl světový unikát, hadraplán v montgomeráku. Ale tendence i tam směřovala ke čtyřem kolům. Zajímavé by bylo zjistit, proč třeba to páté kolo už nic nezlepší. U Adidasu třeba platí, čím víc proužků, tim víc Adidas.

0 1
možnosti
Foto

Kdy už to stupidní rčení o pruzích přestane bavit? Je to fakt hloupý. Vtipný to bylo před cca  dvaceti lety, ne teď.

0 0
možnosti

Zlate ceske rucickyR^R^R^R^

1 0
možnosti

Opravte mne pokud se mýlím, ale skoro bych vsadil, že se tříkolka řídila zadním kolem a pohon byl na přední nápravě. Soudím podle hloubky podběhů přední nápravy a čepu na zadním rámu.

Pokud ano, tak problém s řízením skutečně mohl být. Jezdí se s tím tak nějak jako se zemědělskou technikou, která má také řízenou zadní nápravu. A než si řidič zvykne na jiné natáčení vozidla, tak s tím jsou problémy.

3 0
možnosti
Foto

Celkem zřejmé, točí se jenom kolo vzadu  a v té době diferenciál neměly všechny auta. Třeba můj Škoda  Populár r.v, 1938 měl pohon bez diferenciálu a také se ta hnací náprava stále opravovala. Takže bych se nedivil, že se v tom někdo zabil.

0 0
možnosti

V tomto vozidle by se knihkupec Vrána nemusel na sjezdu stydět!:-)

4 0
možnosti