- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořad se mluví o stavbě nového nádraží .Nic nového nevznikne Je to je jen prachsprostá předražená demolice za XXX milionů . Hlavní budovu zbourají a místo ní udělají parkoviště . Levá administrativní budova zůstane a bude opravena. To je ta nová budova o které se tak hrdě mluví .Stručně řečeno místo nádražní budovy bude jen prachsprostá předražená zastávka ČD.Pro Město s 77000 obyvateli Tak to je zlodějina ve velkém stylu to máme na radnici šikovné tuneláře jak nás pěkně oblbují.http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/265854-prilis-senzacni-brusel-havirovske-nadrazi-se-uz-nehodi/
Vážně to nádraží vypadá pořád stejně jako si jej pamatuji z roku 98? A nejspíš tak vypadá od otevření. Nevím jestli se smát nebo brečet.......
Nechápu, proč si tady všichni vymýšlí. Japonsko má přirozenou radiaci 1,5 mSv za rok, takže ten problém je evidentně někde jinde.
Sorry, byla reakce na příspěvky úplně na konci fóra.
Namísto hledání východiska z této situace a snahu o využití skvostné architektonické památky po stránce komerciální, tak po stránce zviditelnění města, jde zastupitelstvo proti proudu.
Všude se stavějí nákupní centra. Zde je možnost vytvořit ve stávajících prostorech nákupní centrum nové. Zároveň v dobré dostupnosti pro všechny z okolí. Přijet a odjet dopravním prostředkem z nákupního centra je věc, která se dříve či pozdějí bude výrazně uplatňovat s příchodem zpřísňování a omezování osobní dopravy v centrech měst.
Stávající hala je obludná a předimenzovaná byla již v době kdy byla postavena. Nicméně ministr dopravy je další v řadě naprosto nekompetentních hlupáků (Schling, Šimonovský, Bárta, Žák). Bárta rezort udusil svými "úspornými" opatřeními a naprosto nesystémovým zastavováním staveb, Prachař jej pro změnu chce resuscitovat "na futro" a rovněž nesystémově. Smysl budovat nový terminál by mělo v návaznosti na celkovou rekonstrukci trati Svinov-Český Těšín, ale rozhodně ne jako samostatnou stavbu
Předimenzovaná rozhodně nebyla, neboť se počítalo s hlavním dopravním uzlem před Havířov, čemuž se měla přizpůsobit i kapacita tamního nádraží. Že nevyšel projekt na zřízení hlavního uzlu je věc druhá.
Faktem zůstává, že se k památkám dnešní vlády chovají jako ty předchozí. Na kománče se nadává, jak bourali dobové stavby s následnou výstavbou nevhodných staveb, ale dnešní doba je stejná, ne-li horší. Namísto dobových staveb nákupní střediska. Z bláta do louže.
..taková pěkná architektura a k zemi ...místní jsou skopové hlavičky
Já navrhuji okamžité zbourání Temelína a místo něj postavit Temelín nový a lepší! My na to máme! Jdu napsat emotivní dopis ministrovi.
Pan Kadrman by namísto remcáni do všeho, měl přemýšlet o tom, co udělá s již "zachráněnou" skoro ruinou nádraží v Ústí nad Orlicí, o kterou se tak vehementně zasazoval, a kterou nyní nikdo nepotřebuje a ani ji nikdo nehodlá opravit...
Bylo by velice naivní očekávat, že SŽDC poté co chtěla nádraží zbourat a bylo nutno kvůli němu změnit projekt ba do rekonstrukce vrazila jediný halíř. Jedinou šancí, jak jej zrekonstruovat by byla privatizace. Jenže tu lze od hlupáků v současné vládě jen stěží očekávat. Viz Karlínská kasárna...
Nechal bych zbourat jak vnitřek parlamentu, tak i senátu. Do historických budov se obyčejné lavice taky nehodí. Jinak bych chtěl taky brát peníze, co berou v radě. Kulový výsledky a hrabou a hrabou.Sice železnici nerozumím, ale dle výsledků ČD jsou na tom v radě stejně. Škoda unikátního nádraží.