Diskuze

Vlakem z Ostravy do Prahy za dvě hodiny? K trati už jsou připomínky

Moravskoslezský kraj má protnout vysokorychlostní trať, po které vlakové soupravy pojedou více než třísetkilometrovou rychlostí. Ačkoliv se zahájením výstavby se počítá nejdříve v roce 2030, objevily se první spory kvůli plánované trase už nyní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a to po ni budou porad jezdit ty stolete prasecaky?

1 3
možnosti

A kdy jste jel naposled po této trati, že vozy které po té trase jedou nazýváte "stoletými prasečáky" ?

3 0
možnosti

J82a35n 43A94l70á18n

20. 3. 2014 15:48

Už mě to začíná docela štvát, jak si všichni vymýšlí pseudodůvody... Tak se můžou odstěhovat do hor a budou tam mít klid. Nám vede 200m za domem D1 a nikdo se nás za komunistů (naštěstí) neptal... Žádám tedy všechny ze Studénky, aby laskavě přestali D1 využívat... hluk jejich aut jedoucích na Prahu mě ruší ;-€. S touto logikou se dostaneme skutečně daleko... Btw. u mě to vyřešila kvalitnější okna a neslyším nic.

4 0
možnosti

"Ne, to není úryvek ze sci-fi románu. Přesně tak si představuje budoucnost české železnice Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) po výstavbě vysokorychlostní trati." // Aha, takže je to ze sci-fi románu :)) Nicméně by bylo fajn, kdyby alespoň opravili trať Přerov - Brno :))

0 0
možnosti

V době, kdy se už velice úspěšně prosazuje technologie MagLev, je 20-ti leté plánování kolejového konvenčního rychlovlaku asi tak perspektivní, jako kdybychom chtěli znovu oprášit výrobu parních lokomotiv ...

0 3
možnosti

Ve vete "Jenže poloměr zatáček u plánované trati je kvůli vysoké rychlosti vlaků natolik dlouhý, že se trať musí od dálnice odklánět už u Studénky." si opravte nespravne slovo "zatacek" na spravne "oblouku".

Na zeleznici se zadne zatacky nevyskytuji.

3 0
možnosti

Tady jsou na železnici vždy zatáčky před každým semaforem ;-D

0 1
možnosti

:-D TGV maji frantici uz nejaky patek, u nas bude za 30 let. az my budem mit rychlovlaky, vyspelejsi staty uz budou mit osobni teleporty ;-D

2 0
možnosti

J95a65n 70A56l20á31n

20. 3. 2014 15:50

Oprava: dokud tu budou bydlet zabednění sobci, co chtějí bydlet ve městě, blízko u služeb a komunikací a přitom je nechtějí zase moc blízko, tak tu budeme jezdit leda tak na koních...

4 0
možnosti

A87l89e93š 23B70a56j52g60a52r

20. 3. 2014 11:39

Tak už máme mezinárodní letiště (otestované An-225 a B-52), hrbolatou dálnici, Pendolino, ještě přibude 300km/h rychlovlak a možná i průplav Dunaj - Odra.... 

To všechno se bude hodit, až budou lidi z tohohle umírajícího regionu co nejrychleji zdrhat.

A poslední zhasne.

6 0
možnosti

a dva tisice se asi budou moct zabalit jako reklamace v amazonu a nechat odeslat do nemecka ;-D

0 0
možnosti

PROČ s Ostravy do Prahy přes Brno? 8-o

0 4
možnosti

velká aglomerace, napojení na Víde'n, pravděpodobně i důvody stavebně technické

1 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že v Brně se nejsou schopni už 20 let domluvit, kde bude nové či rekonstuované nádraží a minimálně dalších 50 let se stavět ani nezačne díky zeleným bezmozkům a občanským sdružením, tak rychlodráha je jen krásný plán na papíru. A i kdyby se to řešilo provizorně, tak se zase natáhne jízdní doba tím, že vlak bude 45 minut kličkovat přes Brno....

0 3
možnosti

Rychlovlak, 300 km/h, Praha-Brno-Ostrava za dvě hodiny a není to sci-fi. Aha hmm... tak jo :D

2 1
možnosti