- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nějak mi není jasné o co v tomto případě jde, jestli o ochranu našich silnic a mostů, nebo jen o papír?
Jaká buzerace? To přeci není žádná buzerace, pokud se takto velké náklady musí hlásit a žádat o povolení.....
Tohle je ale opravdu administrativní buzerace. Oni ten tahač na silnice pustí, on není přetížený, ale jen potřebuje papír, schválení... Takže nejde o ochranu silnice, ale o krmení byrokratického šimla...
Nezapomeňte, že za vydání toho "papíru" se vybírají peníze ... o tom je celý případ.
A řekli policejní ubožáci, jak tu tramvaj mají dopravit do ciziny? Že by balónem?
Podle mě by se po silnici měl přepravovat takhle nadměrný a těžký náklad jen v případě, že není jiná možnost. Tahat tímto způsobem přes půlku Evropy tramvaj se mi zdá jako velmi hloupej nápad.
Jo, položit jí koleje do Bulharska by bylo lepší
Ještě jsem neviděl Poláka, který by si u nás z dopravních předpisů dělal hlavu.
já neznám čecha, který by si z dopravních předpisů dělal hlavu, ale pouze u nás v kocourkově.
Ale tu nejde len o povolenie... ale za prekročenie váhy sa platí aj poplatok - automaticky sa ráta s nejakým poškodením cesty... za také niečo sa platí...
Nikde v článku není napsáno, že došlo k přetížení na jednu nápravu.
nevím, co to bylo za blbce, ale po ferdinance jezdí normálně vlaky s tramvajema a doufám, že ministerstvo jim to povolení dá jen k nejbližšímu nádraží.
Za dané legislativy to byla chyba dotyčného, ovšem jsem přesvědčen, že je špatná legislativa. Stačila by oznamovací povinnost 3 dny předem.
Oznamovací povinnost podle mě není dobré řešení. Nějaký Polák si naplánuje cestu, dostane se s tím pod nějaký podjezd a zasekne se tam na dva dny, protože se s tím nebude moct otočit.
Tak pro neznalé:
Novináří se v tom nevyznají - souprava nebyla přetížena, pouze řidič neměl k přepravě v ČR patřičné Rozhodnutí o přepravě nadměrného nákladu.
- souprava s 3+7 nápravami může vézt náklad o celkové hmotnosti do cca 90t při jednotlivých tlacích na nápravu 9t.
- mnohem více ničí vozovky přetížené kamiony s plachtou, dále však hlavně soupravy přepravující sypké materialy a snad nejvíce soupravy přepravující dřevěné klády.
- souhlasím s častějšími kontrolami hlavně PL přepravců, neboť stále více ubírají práce českým přepravcům.Za Rozhodnutí o přepravě nadměrného nákladu se platí nemalé peníze, další náklady jsou doprovodná vozidla a v některých případech i statické vážení soupravy na kritických mostech. Toho všeho je takový přepravce ušetřen, pokud se rozhodne všechny tyto náklady obejít a jet tzv. načerno.
Pak samozřejmě v cenové soutěži zvítězí, neboť je nejlevnější. Převážná část těchto přeprav se provádí v noci pod rouškou tmy.
1. No jo, ale pak by to nebyla taková SENZACE a lá IDNES, kdyby v nadpisu článku stálo: Přes ČR přejížděl kamion bez potřebných povolení
2. Sem se nechodí pro seriozní informace, sem se chodí lidi bavit...
3. Zdejší redaktoři v honbě za čteností opíší i zjevný nesmysl, páč přemýšlet, to se zde nenosí....
4. Po několikaletém úsilí čtenářů a diskutujících, se někteří redaktoři už skoro naučili jakej je rozdíl mezi multikárou, ávií a kamionem