Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V ostravském obvodu se dvě hodiny hádali. O tramvajovou zastávku

Nevyhovující a nebezpečná. Taková je podle mínění řady lidí tramvajová zastávka Prostorná v ostravské části Mariánské Hory. Město má švýcarské peníze na její proměnu. Místní lidé ale válčí o to, kam ji umístit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I28v50o 53J78a65n63á98č43e45k 8883843521392

Vyčerpeme dotaci za každou cenu, ať to stjí co to stojí, ať se postaví sebevětší ptákovina a ať se na tom klidně napakuje někdo. Klasicky EUrosocialistický přístup. Rv

0/0
1.5.2014 18:14

V63á22c98l43a47v 86B12u16r31e56š 5669685976279

Je tam 50 km-hod, a jezdí se tam 60, když tam dáme třicítku tak se tam bude jezdit 40, bude to bezpečnější, nevyhodí se zbytečně prachy, doba je čím dál víc přepytchatělá, a rádo by bezpečnější řešení, mnohdy s bezpečností nemají nic společného, viz nesmyslné semafory u krajského úřadu!

0/−1
30.4.2014 14:53

M86a81r63e44k 30K84o51s41t62e30l72e45c16k64ý 6423696528

Ty zastávky samy o sobě nebezpečné nejsou, stojí na stejném místě už desítky let a nebezpeční si jsou jen sami lidé a to až v poslední době!

Bohatě by stačilo, kdyby se lidé chovali tak, jak mají. A to se týká jak těch za volantem, tak i těch na chodnících a ostrůvcích. Jsou to jedny z posledních zastávek s ostrůvky bez zábradlí a skleněných reklamních budek, nemusíte nic obcházet, snadno je k přecházení frekventované ulice využijí i chodci. Jsou na dobrém a vyhledávaném místě a při dodržování pravidel, rychlosti a troše ohleduplnosti by mohly bez větších investic fungovat ještě dlouho.

Předchozí i následující zastávky na tramvajové trase jsou na tom hůř, nemají žádné ostrůvky, ale s tím problémy nejsou a ty se nerekonstruují...

+3/0
30.4.2014 12:25
Foto

A51l14a19n 52Ř18e58p46k58a 4495206

Jasně, to je jako s počítačem, ten je sám o sobě bezpečný, ale běda jak se k němu posadí nějaké "tele" co ho za 5 minut zaviruje svou hloupostí :-)

0/0
30.4.2014 20:25

S76t26a44n31i32s97l94a10v 26M58a17l30ý 8172199774

Hlavní příčina sporů jsou prostorové poměry na zastávce, která se sice paradoxně jmenuje "Prostorná", ale je tam málo místa pro nové zastávky, které musí mít dle norem délku přes 60 m a i větší šířku. Z toho vyplývají právě ty neshody, protože to je velký zásah do obslužnosti přilehlých obchodů, atd.

+1/0
30.4.2014 11:53

A70l67o79i26s 23B65l98a65ž23k95o 1261561233767

Boháč se zase "náhodou" vyjádřil někde, kde vůbec nemusel a opět je tak přiživenou hvězdou na konci článku ;-DR^

+2/0
30.4.2014 11:48

L39i54b85o82r 36U11r30b85a13n38i23e83c 5656473689

Typické.

Všichni se shodnou na tom, že současná situace je naprosto neudržitelná. A většina i na tom, že ty, kdo to vymysleli, schválili, provedli je potřeba pověsit za koule ke zdi do plynu.

A jakákoli změna by vše jen zhoršila.

Takže nejlepší bude nechat vše tak, jak je. A navíc se může nadávat, jak je současná situace naprosto neudržitelná atd.

+3/−1
30.4.2014 9:34

M35a91r96t88i44n 98G79a75j89d69u92š63e60k 1448651195122

Zůžení a retardér v místě, kde to ti pěšáci nejvíce schytávají, to by nestačilo?

0/−4
30.4.2014 8:48

J78a53n 13R80i76e74g31e35l 1514686475932

netam uz neni co zuzit, at tam mrdnou semafor a bu klid.

0/−4
30.4.2014 9:17

J22a84n 51S24o10u74k36u89p 1634264876935

Stačil by jednoduše semafor před zastávkou, který by byl Stop při zastavení tramvaje. Celý problém toho místa je, že zastávka je taková nějaká nezřetelná a semtam prostě někdo vystoupí pod auto. Někteří samosebou nemají ani páru o pravidle zastavení tramvaje v zástávce bez můstku.

0/−5
30.4.2014 9:31

M54a15r16t45i40n 36T31e52l92č57e74r 7629686256321

No že tam nedodržují pravidlo o tramvaji v zastávce bez ostrůvku, bude nejspíše tím že na Prostorné ostrůvky jsou. Ale právě úzké a krátké. Tam je dle mojí osobní zkušenosti je spíše problém, že díky objíždění ostrůvku nejsou přes zaparkovaná vozidla chodci u přechodu moc vidět. 

Semafor by to neřešil ,spíše naopak komplikoval. Má nastaven pevný interval. Takže na staršího člověka by bylo času moc málo a naopak svižný študent by zbytečně nechal čumákovat auta před červenou i když by byl dávno fuč.

+3/0
30.4.2014 11:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.