Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V ostravském obvodu se dvě hodiny hádali. O tramvajovou zastávku

Nevyhovující a nebezpečná. Taková je podle mínění řady lidí tramvajová zastávka Prostorná v ostravské části Mariánské Hory. Město má švýcarské peníze na její proměnu. Místní lidé ale válčí o to, kam ji umístit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I39v27o 14J68a51n68á53č63e86k 8423943621582

Vyčerpeme dotaci za každou cenu, ať to stjí co to stojí, ať se postaví sebevětší ptákovina a ať se na tom klidně napakuje někdo. Klasicky EUrosocialistický přístup. Rv

0/0
1.5.2014 18:14

V70á67c76l18a44v 74B37u61r45e10š 5399745906489

Je tam 50 km-hod, a jezdí se tam 60, když tam dáme třicítku tak se tam bude jezdit 40, bude to bezpečnější, nevyhodí se zbytečně prachy, doba je čím dál víc přepytchatělá, a rádo by bezpečnější řešení, mnohdy s bezpečností nemají nic společného, viz nesmyslné semafory u krajského úřadu!

0/−1
30.4.2014 14:53

M66a60r75e27k 52K41o14s85t72e12l70e68c86k44ý 6853466258

Ty zastávky samy o sobě nebezpečné nejsou, stojí na stejném místě už desítky let a nebezpeční si jsou jen sami lidé a to až v poslední době!

Bohatě by stačilo, kdyby se lidé chovali tak, jak mají. A to se týká jak těch za volantem, tak i těch na chodnících a ostrůvcích. Jsou to jedny z posledních zastávek s ostrůvky bez zábradlí a skleněných reklamních budek, nemusíte nic obcházet, snadno je k přecházení frekventované ulice využijí i chodci. Jsou na dobrém a vyhledávaném místě a při dodržování pravidel, rychlosti a troše ohleduplnosti by mohly bez větších investic fungovat ještě dlouho.

Předchozí i následující zastávky na tramvajové trase jsou na tom hůř, nemají žádné ostrůvky, ale s tím problémy nejsou a ty se nerekonstruují...

+3/0
30.4.2014 12:25

A82l48a43n 20Ř21e41p87k70a 4645896

Jasně, to je jako s počítačem, ten je sám o sobě bezpečný, ale běda jak se k němu posadí nějaké "tele" co ho za 5 minut zaviruje svou hloupostí :-)

0/0
30.4.2014 20:25

S27t92a27n74i92s60l30a85v 13M20a25l52ý 8312539834

Hlavní příčina sporů jsou prostorové poměry na zastávce, která se sice paradoxně jmenuje "Prostorná", ale je tam málo místa pro nové zastávky, které musí mít dle norem délku přes 60 m a i větší šířku. Z toho vyplývají právě ty neshody, protože to je velký zásah do obslužnosti přilehlých obchodů, atd.

+1/0
30.4.2014 11:53

A93l73o47i74s 87B92l75a98ž84k55o 1361561373557

Boháč se zase "náhodou" vyjádřil někde, kde vůbec nemusel a opět je tak přiživenou hvězdou na konci článku ;-DR^

+2/0
30.4.2014 11:48

L29i87b55o87r 50U86r91b55a37n77i18e66c 5586813359

Typické.

Všichni se shodnou na tom, že současná situace je naprosto neudržitelná. A většina i na tom, že ty, kdo to vymysleli, schválili, provedli je potřeba pověsit za koule ke zdi do plynu.

A jakákoli změna by vše jen zhoršila.

Takže nejlepší bude nechat vše tak, jak je. A navíc se může nadávat, jak je současná situace naprosto neudržitelná atd.

+3/−1
30.4.2014 9:34

M98a40r26t89i35n 26G66a50j94d75u96š50e93k 1418281655132

Zůžení a retardér v místě, kde to ti pěšáci nejvíce schytávají, to by nestačilo?

0/−4
30.4.2014 8:48

J91a40n 83R32i68e64g80e65l 1914486455692

netam uz neni co zuzit, at tam mrdnou semafor a bu klid.

0/−4
30.4.2014 9:17

J66a31n 44S92o72u84k25u20p 1664124386615

Stačil by jednoduše semafor před zastávkou, který by byl Stop při zastavení tramvaje. Celý problém toho místa je, že zastávka je taková nějaká nezřetelná a semtam prostě někdo vystoupí pod auto. Někteří samosebou nemají ani páru o pravidle zastavení tramvaje v zástávce bez můstku.

0/−5
30.4.2014 9:31

M46a60r21t52i45n 97T23e19l21č14e74r 7289976136401

No že tam nedodržují pravidlo o tramvaji v zastávce bez ostrůvku, bude nejspíše tím že na Prostorné ostrůvky jsou. Ale právě úzké a krátké. Tam je dle mojí osobní zkušenosti je spíše problém, že díky objíždění ostrůvku nejsou přes zaparkovaná vozidla chodci u přechodu moc vidět. 

Semafor by to neřešil ,spíše naopak komplikoval. Má nastaven pevný interval. Takže na staršího člověka by bylo času moc málo a naopak svižný študent by zbytečně nechal čumákovat auta před červenou i když by byl dávno fuč.

+3/0
30.4.2014 11:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.