Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V ostravském obvodu se dvě hodiny hádali. O tramvajovou zastávku

Nevyhovující a nebezpečná. Taková je podle mínění řady lidí tramvajová zastávka Prostorná v ostravské části Mariánské Hory. Město má švýcarské peníze na její proměnu. Místní lidé ale válčí o to, kam ji umístit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I38v85o 67J65a31n32á86č53e79k 8773963351102

Vyčerpeme dotaci za každou cenu, ať to stjí co to stojí, ať se postaví sebevětší ptákovina a ať se na tom klidně napakuje někdo. Klasicky EUrosocialistický přístup. Rv

0/0
1.5.2014 18:14

V40á14c77l98a11v 53B37u87r61e18š 5769555766759

Je tam 50 km-hod, a jezdí se tam 60, když tam dáme třicítku tak se tam bude jezdit 40, bude to bezpečnější, nevyhodí se zbytečně prachy, doba je čím dál víc přepytchatělá, a rádo by bezpečnější řešení, mnohdy s bezpečností nemají nic společného, viz nesmyslné semafory u krajského úřadu!

0/−1
30.4.2014 14:53

M65a13r75e75k 65K52o15s63t64e75l34e33c17k42ý 6403276958

Ty zastávky samy o sobě nebezpečné nejsou, stojí na stejném místě už desítky let a nebezpeční si jsou jen sami lidé a to až v poslední době!

Bohatě by stačilo, kdyby se lidé chovali tak, jak mají. A to se týká jak těch za volantem, tak i těch na chodnících a ostrůvcích. Jsou to jedny z posledních zastávek s ostrůvky bez zábradlí a skleněných reklamních budek, nemusíte nic obcházet, snadno je k přecházení frekventované ulice využijí i chodci. Jsou na dobrém a vyhledávaném místě a při dodržování pravidel, rychlosti a troše ohleduplnosti by mohly bez větších investic fungovat ještě dlouho.

Předchozí i následující zastávky na tramvajové trase jsou na tom hůř, nemají žádné ostrůvky, ale s tím problémy nejsou a ty se nerekonstruují...

+3/0
30.4.2014 12:25
Foto

A27l49a56n 33Ř64e50p86k79a 4775716

Jasně, to je jako s počítačem, ten je sám o sobě bezpečný, ale běda jak se k němu posadí nějaké "tele" co ho za 5 minut zaviruje svou hloupostí :-)

0/0
30.4.2014 20:25

S42t75a76n90i20s53l55a30v 49M13a11l40ý 8822939754

Hlavní příčina sporů jsou prostorové poměry na zastávce, která se sice paradoxně jmenuje "Prostorná", ale je tam málo místa pro nové zastávky, které musí mít dle norem délku přes 60 m a i větší šířku. Z toho vyplývají právě ty neshody, protože to je velký zásah do obslužnosti přilehlých obchodů, atd.

+1/0
30.4.2014 11:53

A48l12o73i76s 46B93l57a44ž22k58o 1151301513107

Boháč se zase "náhodou" vyjádřil někde, kde vůbec nemusel a opět je tak přiživenou hvězdou na konci článku ;-DR^

+2/0
30.4.2014 11:48

L62i87b95o87r 79U71r87b86a83n24i79e60c 5226893239

Typické.

Všichni se shodnou na tom, že současná situace je naprosto neudržitelná. A většina i na tom, že ty, kdo to vymysleli, schválili, provedli je potřeba pověsit za koule ke zdi do plynu.

A jakákoli změna by vše jen zhoršila.

Takže nejlepší bude nechat vše tak, jak je. A navíc se může nadávat, jak je současná situace naprosto neudržitelná atd.

+3/−1
30.4.2014 9:34

M93a85r66t61i56n 25G47a22j12d40u76š84e40k 1638411145332

Zůžení a retardér v místě, kde to ti pěšáci nejvíce schytávají, to by nestačilo?

0/−4
30.4.2014 8:48

J14a30n 86R24i15e52g12e32l 1874606275592

netam uz neni co zuzit, at tam mrdnou semafor a bu klid.

0/−4
30.4.2014 9:17

J96a84n 81S67o30u28k72u47p 1674934836245

Stačil by jednoduše semafor před zastávkou, který by byl Stop při zastavení tramvaje. Celý problém toho místa je, že zastávka je taková nějaká nezřetelná a semtam prostě někdo vystoupí pod auto. Někteří samosebou nemají ani páru o pravidle zastavení tramvaje v zástávce bez můstku.

0/−5
30.4.2014 9:31

M75a92r56t13i86n 56T33e52l19č55e55r 7909126986871

No že tam nedodržují pravidlo o tramvaji v zastávce bez ostrůvku, bude nejspíše tím že na Prostorné ostrůvky jsou. Ale právě úzké a krátké. Tam je dle mojí osobní zkušenosti je spíše problém, že díky objíždění ostrůvku nejsou přes zaparkovaná vozidla chodci u přechodu moc vidět. 

Semafor by to neřešil ,spíše naopak komplikoval. Má nastaven pevný interval. Takže na staršího člověka by bylo času moc málo a naopak svižný študent by zbytečně nechal čumákovat auta před červenou i když by byl dávno fuč.

+3/0
30.4.2014 11:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.