Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Koleje z povodní zničené železnice zmizely, bagry razí cestu pro kola

Ještě před pěti lety na stejných místech cestovali lidé po železniční trati, jenže v červnu 2009 blesková povodeň koleje poničila. A nyní k železniční zastávce v Hostašovicích na Novojičínsku přijely bagry. Začala tak výstavba téměř deset kilometrů dlouhé cyklostezky mezi Novým Jičínem a Hodslavicemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17a39r90t43i43n 57K60u82b53í63k 9557709606973

To je neskutečný cynismus, ještě si ten soudruh vezme výpravku! A vypraví na bagry na likvidaci železniční tratě. Místo aby se trať opravila za cca pět milionů, tak se z ní udělá cyklostezka za 25 milionů.Nepřestávám zírat na co lze z EU a ČR vyhodit peníze!! A co přinesou do rozpočtu cyklisté, kdo zaplatí údržbu cyklostezky pro rozmary módy.;-€

+3/0
30.4.2014 21:49

R54a66d34o79v52a92n 53D52l18u67g89o71s57z 3186651938176

Kouzelné souslovi, nejde to. Nejde opravit trať, proto ji zbouráme a postavíme zde cyklostezku. Úvaha hodná géniu - trať by případně další blesková povodeň poničila, cyklostezku určitě neponičí.

Dnes je in cyklistika, tak se pro pár cyklistů zničí trať krajského významu a dopravní úzel na valašsko.

Takto se dělá politika pro občany - nežádat o dotace pro obnovu trati, ale pro výstavbu cyklostezky předem odsouzené do záhuby.

+1/0
30.4.2014 22:40

K51a67r98e68l 12K59o38š64ť63á84l 8837661230165

Dopravní uzel na Valašsko? To si děláte legraci, nebo to tam vůbec neznáte? Dopravní význam té trati byl zejména posledních 20 let prakticky nulový. Každý ji hrozně chce, ale nikdo ji nepožíval.

0/0
2.5.2014 14:42

J39i21ř59í 64E31r33b52e71n 1983524266597

Oprava by vyšla na podstatně víc než pět milionů, hovořilo se o osmdesáti.

0/0
7.5.2014 8:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.