Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ferdinandka je nádherná. Pořádně se dívejte, říká památkářka

Tisíce cestujících denně projedou alespoň částí Severní dráhy císaře Ferdinanda, která se začala stavět už před 177 lety. Památkářka Alena Borovcová o půvabu a zajímavostech trati napsala knihu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a58r72o53m77í53r 50F90o55b25e63r 3138341364607

Ještě že zůstal Svinov. Hlavní nádraží by taky vypadalo dobře s historickou budovou. Kam se na to hrabe nádraží z Havířova.:-)

0/0
3.5.2014 20:10

P77e91t68r 98N32e76c21h13a45n78i64c31k54ý 7723936558100

Viadukt v úseku Břeclav - Brno? To je Jezernický viadukt u Hranic na Moravě. Jinak krásná ke většina tratí v ČR :-)

+3/0
3.5.2014 16:11

F77r62a89n49t36i89š68e72k 27Z15a11j83a22c 1237536884789

..no taky mám ten pocit...ale podobných viaduktů po světě je....;-)...a obrázků z té doby málo;-)

0/−1
3.5.2014 16:16

I19v75o 35D54o36s73t22á31l 8958282617688

na obrázku je opravdu viadukt, který přiváděl dráhu od Rajhradu do stanice Brno. Dnes je až na malou část zasypán v tělese trati po jejím rozšíření o odstavná nádraží.

+1/0
4.5.2014 14:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.