- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zatím neznámá pražská společnost... kurňa, co jsme to za stát....
Jenomže s lidmi s dvacetiletou praxí s provozováním drážní dopravy.
Dokud se nerozprodají pozemky, tak vždycky žije naděje na obnovu.
Problém železniční dopravy (u lokálek) jsou hlavně ohromné náklady. Strašlivě těžký železniční podvozek se prostě nerozhýbe bez velkých nákladů na energii (naftu, elektřinu, jedno co) Nešlo by na tratích, kde se nemůže potkat s jiným vlakem provozovat něco odlehčeného? Autobus pro stejný počet lidí váží polovinu a podle toho také méně žere, nešlo by na něj prostě namontovat železniční kola?
Přesně z této myšlenky a konstrukce vznikly motorové vozy. Tam není zas takový rozdíl v nákladech na provoz, třeba zrovna samotný vůz ř.810 má spotřebu cca 25l/100, a také může být obsluhovaný jediným člověkem.
Nedokážu posoudit rozdíl v nákladech na údržbu a opravy, ale rozdíl je určitě v ceně dopravní cesty. Autobus používá silnici, za kterou nijak přímo platit nemusí, vlak si musí jízdu po "svoji silnici" zaplatit...
Typicky trend dnesni svobodne, demokraticke a pravdolaskave spolecnosti - rusit vsechno co je dobre a ma smysl...
Tom trendem je rušit to, co sd nevyplatí. Je to správný trend.
Co má společného stav nádražní budovy v Heřmanicích s ukončením dopravy dole v Jakartovicích?