Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tatra končí, Tatra Trucks však vyrábí náklaďáky v Kopřivnici dál

Kopřivnická společnost Tatra, a.s., pokračovatelka předlistopadové automobilky, zřejmě definitivně končí. Její představitel Ronald Adams požádal soud o vyhlášení úpadku. Tatrovky už vyrábí jiná firma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27a15r55i65a95n 74N41o85v62á41k 8204798502775

V Kopřivnické Tatře jsem dělal za totáče. Komunistický moloch, který by v dnešní konkurenci dávno zkrachoval.

0/0
17.6.2014 12:36

V29l76a56d93i70m75i15r 60P41r40o47c84h49a77z35k34a 9563304330823

Nechtěl jsem reagovat na různé diskuzní příspěvky ale jelikož je mnoho těch kteří nevědí a nemají informace tak píšou nepravdy. Jedna nepravda je tá, že číně jiné západní zahraniční automobilky neprodaly licenci. IVECO se děla v číně pod značkou GENLYON a KINGKAN, STAYER se vyrábí pod značkou SINOTRUK atd.Pokud jde o TATRU tak čína byla stálým odběratelem nakladních automobilů TATRA  T-111.T-138,T-148 a také T-815 v dávné minulosti. Dokonce na T-815 byl již 80 letech v číně montažní závod, bohužel ten závěr spolupráce s čínskou stranou neskončil dobře, jelikož soudruzi v číně se dopůstili porušení smluv a dohod, přesto čína dále pokračovala ve výrobě tatrovacké koncepce výkyvných náprav které používala  při výrobě vozidla s osazenou kabinou vlastní konstrukce a motoru vodou chlazený stejný typ používaný u vozidla SINOTRUK. Toto vozidlo moc velký úspěch němělo z největší pravděpodobností z důvodů nedokonalé konstrukce.

Proto a to zdůrazňují vítám a jsem rád tomu, že nynějšímu vedení závodu TATRA TRUCK se podařil obrat ve spolupráci s čínským partnerem a znovu nastartovat obchodní aktivity s čínou.

Ještě bych chtěl dodat, že tam kde kdy v minulosti TATRA byla prodána, tak zanechala nesmazatelné dojmy uživatelů. 

Proto také přejí novému managementu závodu TATRA aby své výrobky lépe a nebojácně propagovali na celém světě. Hlavně tam kde již dříve TATRA zanechala své dobré jméno.

+1/0
17.6.2014 11:32

T29o12m68á96š 88F60o78r84e71j12t 9883201685497

je to jen další kámen do smutné mozajky úpadku našich značek (zetor jawa,poldy....)

Kdyby pouze neuspěly na trhu v rovné konkurenci, tak prosím. Ale že jim podtrhli nohy polistopadoví kolaboranti, to je trestuhodné.

+1/−5
6.6.2014 14:50

J43i93ř85í 54D52v78o22ř54á23k 5348583888900

Možná trh a rovná konkurence byl náhrobním kamenem .Tatry byly dobré , ale s tim se nedá žít desítky let.

+3/0
6.6.2014 19:40

D18u36š16a63n 59D27i94t29r26i18c58h 3148196953299

Končí i větší a slavnější společnosti. Nedávno Kodak, brzy Nokia. To tak prostě je a vůbec to nemusí mít něco společného s kolabotranty

+3/0
7.6.2014 3:58

P87e39t51r 36P25o10l44á41k 1477115766548

zvlastni, nevim, ze by zetor upadal. naopak se mu dobre dari: http://www.zetor.cz . ani jawa nezkrachovala: http://www.jawa.eu . jen vyrabi motorky, ktery asi moc nezaujmou v dnesni konkurenci. kdyby tady ale byl u kormidla bolsevik, tak urcite nebudou vyrabet nic lepsiho.

+3/0
8.6.2014 0:33

M69i74l87a43n 48L98a69š70ť58o65v47k39a 8922734303268

http://brno.idnes.cz/zetor-predstavil-v-brne-novy-model-dtw-/brno-zpravy.aspx?c=A140401_2052085_brno-zpravy_daj

0/0
17.6.2014 16:18

M84i37l50a42n 81L92a65š83ť82o31v73k90a 8722944683628

http://auto.idnes.cz/jawa-350-c4m-/motorky.aspx?c=A130826_115150_motorky_fdv

0/0
17.6.2014 16:18

B81e72n 34P54a38v74k20a 1147493357701

A drobní akcionáři si to můžou dát na záchod, jestli to nepochopili již dávno.

+1/0
5.6.2014 15:50

P32a90v21e43l 51L78e28š55t20i60n44s71k76ý 7188145592273

;-(

0/0
5.6.2014 12:05

M35i77l96a62n 96K84r57á30l 8493748871201

co je? Myslím že s tímto vedením je to lepší než s tím americkým, IMO

+1/0
5.6.2014 14:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.