Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tatra končí, Tatra Trucks však vyrábí náklaďáky v Kopřivnici dál

Kopřivnická společnost Tatra, a.s., pokračovatelka předlistopadové automobilky, zřejmě definitivně končí. Její představitel Ronald Adams požádal soud o vyhlášení úpadku. Tatrovky už vyrábí jiná firma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86a36r94i24a89n 79N24o89v24á77k 8174248522125

V Kopřivnické Tatře jsem dělal za totáče. Komunistický moloch, který by v dnešní konkurenci dávno zkrachoval.

0/0
17.6.2014 12:36

V34l36a21d88i22m64i74r 60P95r58o58c16h50a64z11k13a 9223754920293

Nechtěl jsem reagovat na různé diskuzní příspěvky ale jelikož je mnoho těch kteří nevědí a nemají informace tak píšou nepravdy. Jedna nepravda je tá, že číně jiné západní zahraniční automobilky neprodaly licenci. IVECO se děla v číně pod značkou GENLYON a KINGKAN, STAYER se vyrábí pod značkou SINOTRUK atd.Pokud jde o TATRU tak čína byla stálým odběratelem nakladních automobilů TATRA  T-111.T-138,T-148 a také T-815 v dávné minulosti. Dokonce na T-815 byl již 80 letech v číně montažní závod, bohužel ten závěr spolupráce s čínskou stranou neskončil dobře, jelikož soudruzi v číně se dopůstili porušení smluv a dohod, přesto čína dále pokračovala ve výrobě tatrovacké koncepce výkyvných náprav které používala  při výrobě vozidla s osazenou kabinou vlastní konstrukce a motoru vodou chlazený stejný typ používaný u vozidla SINOTRUK. Toto vozidlo moc velký úspěch němělo z největší pravděpodobností z důvodů nedokonalé konstrukce.

Proto a to zdůrazňují vítám a jsem rád tomu, že nynějšímu vedení závodu TATRA TRUCK se podařil obrat ve spolupráci s čínským partnerem a znovu nastartovat obchodní aktivity s čínou.

Ještě bych chtěl dodat, že tam kde kdy v minulosti TATRA byla prodána, tak zanechala nesmazatelné dojmy uživatelů. 

Proto také přejí novému managementu závodu TATRA aby své výrobky lépe a nebojácně propagovali na celém světě. Hlavně tam kde již dříve TATRA zanechala své dobré jméno.

+1/0
17.6.2014 11:32

T85o16m15á13š 43F43o58r40e70j86t 9393691765757

je to jen další kámen do smutné mozajky úpadku našich značek (zetor jawa,poldy....)

Kdyby pouze neuspěly na trhu v rovné konkurenci, tak prosím. Ale že jim podtrhli nohy polistopadoví kolaboranti, to je trestuhodné.

+1/−5
6.6.2014 14:50

J15i37ř89í 87D97v11o96ř36á40k 5468653838380

Možná trh a rovná konkurence byl náhrobním kamenem .Tatry byly dobré , ale s tim se nedá žít desítky let.

+3/0
6.6.2014 19:40

D58u88š21a65n 40D31i32t26r28i30c17h 3548776153439

Končí i větší a slavnější společnosti. Nedávno Kodak, brzy Nokia. To tak prostě je a vůbec to nemusí mít něco společného s kolabotranty

+3/0
7.6.2014 3:58

P88e18t28r 88P39o74l59á72k 1227335766908

zvlastni, nevim, ze by zetor upadal. naopak se mu dobre dari: http://www.zetor.cz . ani jawa nezkrachovala: http://www.jawa.eu . jen vyrabi motorky, ktery asi moc nezaujmou v dnesni konkurenci. kdyby tady ale byl u kormidla bolsevik, tak urcite nebudou vyrabet nic lepsiho.

+3/0
8.6.2014 0:33

M32i58l75a68n 47L59a14š10ť51o59v31k97a 8472534593868

http://brno.idnes.cz/zetor-predstavil-v-brne-novy-model-dtw-/brno-zpravy.aspx?c=A140401_2052085_brno-zpravy_daj

0/0
17.6.2014 16:18

M17i81l43a30n 94L62a47š31ť27o76v54k63a 8972254983418

http://auto.idnes.cz/jawa-350-c4m-/motorky.aspx?c=A130826_115150_motorky_fdv

0/0
17.6.2014 16:18

B63e39n 10P66a51v60k69a 1937733157911

A drobní akcionáři si to můžou dát na záchod, jestli to nepochopili již dávno.

+1/0
5.6.2014 15:50

P38a85v30e50l 84L24e72š65t39i89n56s94k68ý 7218535512693

;-(

0/0
5.6.2014 12:05

M15i50l11a35n 60K88r43á18l 8533928441561

co je? Myslím že s tímto vedením je to lepší než s tím americkým, IMO

+1/0
5.6.2014 14:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.