- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Kopřivnické Tatře jsem dělal za totáče. Komunistický moloch, který by v dnešní konkurenci dávno zkrachoval.
Nechtěl jsem reagovat na různé diskuzní příspěvky ale jelikož je mnoho těch kteří nevědí a nemají informace tak píšou nepravdy. Jedna nepravda je tá, že číně jiné západní zahraniční automobilky neprodaly licenci. IVECO se děla v číně pod značkou GENLYON a KINGKAN, STAYER se vyrábí pod značkou SINOTRUK atd.Pokud jde o TATRU tak čína byla stálým odběratelem nakladních automobilů TATRA T-111.T-138,T-148 a také T-815 v dávné minulosti. Dokonce na T-815 byl již 80 letech v číně montažní závod, bohužel ten závěr spolupráce s čínskou stranou neskončil dobře, jelikož soudruzi v číně se dopůstili porušení smluv a dohod, přesto čína dále pokračovala ve výrobě tatrovacké koncepce výkyvných náprav které používala při výrobě vozidla s osazenou kabinou vlastní konstrukce a motoru vodou chlazený stejný typ používaný u vozidla SINOTRUK. Toto vozidlo moc velký úspěch němělo z největší pravděpodobností z důvodů nedokonalé konstrukce.
Proto a to zdůrazňují vítám a jsem rád tomu, že nynějšímu vedení závodu TATRA TRUCK se podařil obrat ve spolupráci s čínským partnerem a znovu nastartovat obchodní aktivity s čínou.
Ještě bych chtěl dodat, že tam kde kdy v minulosti TATRA byla prodána, tak zanechala nesmazatelné dojmy uživatelů.
Proto také přejí novému managementu závodu TATRA aby své výrobky lépe a nebojácně propagovali na celém světě. Hlavně tam kde již dříve TATRA zanechala své dobré jméno.
je to jen další kámen do smutné mozajky úpadku našich značek (zetor jawa,poldy....)
Kdyby pouze neuspěly na trhu v rovné konkurenci, tak prosím. Ale že jim podtrhli nohy polistopadoví kolaboranti, to je trestuhodné.
Možná trh a rovná konkurence byl náhrobním kamenem .Tatry byly dobré , ale s tim se nedá žít desítky let.
A drobní akcionáři si to můžou dát na záchod, jestli to nepochopili již dávno.
co je? Myslím že s tímto vedením je to lepší než s tím americkým, IMO